Op zoek naar stilte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 18:21

Mijn buren worden er ook gek van ja, maar die zijn dan ook al een aantal keer bij ze langs geweest. Na 22:00 zou t stil moeten zijn, maar ze beginnen pas met hun herrie vanaf 23:00 -O-
Heb ze vorige week al gemeld dat ik de politie bel bij de volgende keer dat ze overlast veroorzaken.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:03

Is gewoon waardeloos als buren geen rekening houden met een ander. :(:) Hopelijk kun je samen met je andere buurman je sterk maken.Als je in huurhuizen zit kun je ook de woningbouw inschakelen hoor,door de vele klachten die ik gedeponeerd had heb ik nu een buurman die goed te pruimen is ;)
Dossier was duimendik en ze hebben mij de garantie gegeven dat de volgende bewoner zich wél zou gedragen en we hebben nu een fijn huis :j

LiVetime

Re: Op zoek naar stilte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 15:27

We hebben al een klachtenformulier bijgehouden de afgelopen maanden voor de woningbouw. Die ligt daar inmiddels al :)
Alleen we hebben de 'mazzel' dat degene die over ons blok gaat ernstig ziek is en t nog wel even kan duren voordat we daar iets over horen..

Bedankt voor je oordopjes trouwens :D Heb ze vanmiddag binnen gekregen en vannacht maar s uitproberen! Oe ben erg benieuwd!! Je hoort morgen van me hoe ze zijn bevallen!!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:55

+:)+ Ben benieuwd :D

Vervelend dat degene ziek is die over jullie blok gaat...als het te lang gaat duren en het echt onhoudbaar wordt,zou ik toch eens aankaarten of niemand anders deze zaak kan behandelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:12

Heb zelf ook die wasbolletjes, die al eerder genoemd zijn in dit topic.
Ideaal!
Die herriestoppers en andere 'schuim' dingen werken bij mij echt niet.
Met die wasbolletjes kan je echt je hele oor afsluiten :j

Heb er prima mee geslapen op o.a. Pinkpop, toen we ongeveer naast de 24-uurs tent stonden met ons tentje :+ Dus ja, ze dempen prima :D

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 17:39

Dat klinkt wel heel positief! :j

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:52

Ik heb de oordopjes nog maar een paar uurtjes echt kunnen gebruiken :) Mn buren zijn ineens verdacht stil. En wel zó stil dat ik de afgelopen nachten even geen oordoppen nodig had :D
Maar heb wel beetje moeite om ze in mn oren te houden. Mn gehoorgangen zijn ook best heel klein. Vind ze verder erg fijn. Lekker zacht.