Annouk schreef:Weet je wat ik trouwens doe als ik ga vliegen? Heel stom:
ik neem iets vertrouwds mee het vliegtuig in.
Meestal is dit een hebbedingetje die ik van mijn moeder heb gekregen,
of een van haar sieraden.
Dan heb ik er op de een of andere manier altijd meer vertrouwen in.
Baby's in het vliegtuig even nagaan is ook goed.
Ik hou mezelf altijd voor dat áls er een hogere macht is,
het wel een behoorlijke sukkel moet zijn als hij een vliegtuig met baby's laat neerstorten.
ahahah, dat doe ik dus ook! Als ik het vliegtuig in stap (heb ook enorme vliegangst) dan check ik eerst even wie er allemaal inzitten. Dat kan erg geruststellend zijn
Wat misschien wel kan helpen, ik ben vorig jaar naar curacao gevlogen, toen ik dat hoorde heb ik ongeveer een half jaar aan de zuurstof gezeten
Maar mijn moeder en ik hebben samen vliegangst, en toen zijn we naar de huisarts gegaan en hebben we pillen meegekregen, ik weet de naam zo even niet, kan het navragen voor je. Maar die moest ik een uur voor het vliegen innemen (ik heb er toen we net op schiphol aankwamen nog snel 2 naar binnen gewerkt) en ik heb niks meer meegekregen van het opstijgen zelfs
.. Lag compleet knock out. En al was ik soms even wakker, dan was het net of je dronken was, ik was er niet helemaal bij. Maar wel op tijd weer een nieuwe innemen, want ik werd na 6 uur ong wakker en toen waren die pillen volgens mij half uitgewerkt en toen kreeg ik een paniekaanvalletje. Maar weer snel 2 ingenomen en ik tukte weer vredig verder
..Dat zou ik je echt aanraden als je veel angst hebt voor vliegen. Alleen kun je wat duffig zijn na de vliegreis, maar dat heb je na een stressreis ook
.Maar het komt goed inderdaad, het is gewoon zelden dat er iets fout gaat met het vliegtuig.
Gewoon veel leuke dingen meenemen, nintendo ds met 40 spellen dat je ruim keus hebt
, je kunt in het vliegtuig een tv-tje huren, staan ook hele leuke series en films op. Tijdschriften, veel lekker snoep. Als ik dit zo opnoem heb ik bijna zelf zin om te vliegen
.. Mp3/Ipod, áltijd heeeeel fijn. 

En in het vliegtuig was het uitgewerkt... geen succes die keer haha.
. Je komt heus veilig weer thuis. Zolang je op je vakantieadres niet weer aan de vage drugs gaat tenminste