Ik.......... Met mijn chagrijnige kop.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: Ik.......... Met mijn chagrijnige kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:59

ik heb het ook hoor!
en merk ook dat het door de pil komt ben er een poosje mee gestopt en toen voelde ik me heel anders, sinds kort ben ik weer aan de pil en voel ik me ook weer zo

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:09

misschien zijn wij vrouwen gewoon gedoemd tot af en toe dit soort stemmingen :+

alissaaa

Re: Ik.......... Met mijn chagrijnige kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:13

heb dit al zooooo lang.. soms betert het, soms niet...

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:14

Claudia; dat heb ik dus ook, alleen bij mij is het zo ik kan supervrolijk zijn, maar als iemand een grapje maakt wat bij mij verkeerd aankomt, terwijl het écht een grapje is, dan kan ik zo in een keer helemaal doordraaien, terwijl ik het helemaal niet wil...

Tja ik weet niet, ik denk zelf dat ik gewoon hevige stemmingswisselingen heb ofzo, maar ik weet wel als dit zo doorgaat dat ik wel even langs een dokter heenga om even te praten, want ik uit mezelf niet snel, zelfs niet tegen mijn ouders of mijn vriend, ik krop alles op en ik huil niet snel, terwijl dat juistem wel zal moeten denk ik

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:15

ik heb dit ook heel erg. vooral die uitvallen. ben ik shago probeert ma me vrolijk te maken door leuke dingen te zeggen en heel vrolijk te gaan doen en dan krijgt ze de wind van voren. ben ik daarna afgekoelt kan ik in tranen uitbarsten dat ik zo mega stom doe tegen der terwijl ze het juist zo goed bedoelt

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:19

Tja, ga eens bij jezelf na of er een oorzaak buiten jezelf zou kunnen zijn...

Gaat het fijn met school, vrienden en hobbys, familie...

En als dat allemaal in orde is, dan is het misschien tijd om eens naar je voeding te kijken. Verschillende soorten voeding hebben grote invloed op je.
Suiker werd al genoemd (ik ken nou al verschillende verhalen van kinderen in de directe omgeving die zonder suiker écht veel fijner in hun vel zitten, minder agressief, huilbuien enz.), koffie heeft bij mij veel invloed. Als ik teveel drink, word ik er jachtig, opgefokt en zelfs agressief van...
Daarentegen zijn er ook voedingsstoffen die je kunnen helpen beter in evenwicht te komen, sommige vitamines en mineralen (Bvitamines bijv, foliumzuur.)
Maar daarvoor kan je beter eens naar een goede ostheopaat of zo.
Laatst bijgewerkt door randalinpony op 26-07-09 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:19

Ik ga heel veel spoken in mijn hoofd, dingen in mijn hoofd halen die niet waar zijn, heel erg nadenken over vanalles en nog wat.. Word gewoon gek van mezelf af en toe en dan vraagt mijn vriend wel van wat is er, krijgt ie als antwoord dat ik mij niet lekker voel, terwijl ik hem het liefst wil vertellen wat er is, maar ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden kom en dat ik begin te huilen en dan word ik al helemaal gek.. Beetje dubbelgevoel dus..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:25

Ik herken het ook, ik had gister opeens weer een gigantische huilbui en de laatste tijd kan ik ook heel banketstaaf zijn tegen mn vriend. Maar ik heb de laatste tijd wel wat last van stress. Lastige situaties op mn werk, ga binnenkort verhuizen, wat ik heel spannend vind en dan is het ook nog eens ons eerste koophuis, dubbel spannend dus! Door de spanning last van maag en darmen en mensen die me niet goed kennen zeggen dan steeds dat ik "zo mager" ben, terwijl ik mn hele leven al zo ben, maar toch word ik er onzeker van (stom, dat weet ik). Nu heb ik sinds gister eindelijk vakantie en nu komt alles er in 1x uit. Ik weet nu al dat ik dus een paar keer heel hevig ga huilen en onredelijk ga zijn, maar daarna gaat het wel weer ;) Bij mij heeft het dus te maken met dat ik mezelf eigenlijk een beetje voorbij gelopen ben en nu ik eindelijk kan relaxen omdat ik vakantie heb, komt alles er in 1x uit. Kwestie van weer even helemaal opladen! Maar misschien kan het ook wel aan de pil liggen, die slik ik ook al 7 jaar, misschien zou ik eens moeten switchen!

Een tip: probeer er gewoon rustig met je vriend of ouders over te praten. Als ik mezelf gek loop te maken, zeg ik het ook gewoon tegen mn vriend en die kan dan weer wat gezond verstand in mn hoofd praten, waardoor ik lekker kan ontspannen! Het is heel moeilijk, maar echt, als je eenmaal die drempel over bent gestapt zul je zien dat het heel erg oplucht om met iemand te praten. Je vriend zal dan ook beter begrijpen waarom je soms tegen hem uitvalt!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:36

Ik ben het afgelopen jaar ook niet echt te genieten geweest. Zeker niet voor mijn vriend.... Het kwam door mijn werk / huis en paard. Alledrie ging het niet zoals het hoorde.

Werk is opgelost.... Ga over 3 weken beginnen bij mijn nieuwe baas
Paard is 'opgelost' want ik weet wat hij heeft (of het goed komt in het midden gelaten
Huis is voor 95% opgelost.... Incapabele aannemers :(

Vriend kan er niet meer tegen.... Wat ik 100% begrijp

Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad (en had nog een paar weken vakantie staan die ik kon opnemen). Er is zo'n last van mij afgevallen!!! Ik voel me al heel anders. Nu hopen dat het zo blijft :Y)

Of het voor een deel aan de pil ligt, weet ik niet. Ik slik al 12 jaar dezelfde pil!

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:10

Tja, pil blijft hetzelfde, terwijl jij kan veranderen...