riekSter schreef:Het eerste voorbeeld van de boodschappen uitladen kun je van 2 kanten bekijken. De buren kunnen hun auto even op de parkeerplaats zetten of jullie doen dat gewoon ...
De weg richting stal ligt aan het einde van een doodlopende, smalle weg. De laatste woonboot heeft een aantal parkeerplaatsen achter de woonboot (zo'n 10m verder dan de ingang). Nu heb ik zo vaak meegemaakt (ook gewoon als ik achter hun reed) dat ze de auto eerst voor de ingang neerzetten (waardoor ik er niet lang kan) en dan hun boodschappen uit gaan laden. Ik heb ze nooit met meer dan 4 tassen of tasjes zien sjouwen en dan nog kunnen ze niet die 10m lopen. GILLEND GEK wordt ik er van ...
Onze buurvrouw is altijd erg goed in de trap op stampen, zwaar stampend met hakken door het huis lopen en deuren dicht smijten.
Wij zijn ook niet de meest stille, toen mijn zussen en ik klein waren hadden wij vaak ruzie wat veel geschreeuw en dus overlast veroorzaakte. Ach ja, het hoort erbij. Wil je geen last hebben van buren moet je maar ergens afgelegen gaan wonen. Natuurlijk zijn er wel grenzen ...
Mijn ouders doen altijd de ''grote maandelijke boodschappen'' En als dan je auto bom vol zit heb je denkik geen zin om met elke tas 20/30 meter te lopen ..

buiten de bovenstaande dingen heb ik geen last van ze 

Vreselijk irritant, maar me vader had er een keer wat van gezegt en nu doet die het niet meer..
Verder zijn ze wel aardig.
en dat meestal rons 00.00 uur in de nacht als ik lekker lig te slapen
.. Dat is gewoon gemeen !!