ik wil niet mee omdat mijn vader en ik geen 5minuten in 1 ruimte kunnen zijn zonder ruzie te hebben. Veder is mijn moeder dan altijd degene die er tussen springt en dan weer in huilen uitbarst.
Hier in nederland ga ik dan vaak even uitwaaien bij paard of even afkoelen bij vrienden. Daar zit ik zo ver dat dat niet kan.
Verder beetje bijdehand om te zeggen dat ik verwend ben en dat andere het niet kunnen betalen.
Ja wij kunnen dat wel betalen en dat komt omdat mijn vader jarenlang doorgeleerd heeft

voor die opleidingen had hij toen ook geen geld maar dat is allemaal op afbetaling gedaan. Sorry maar vind het echt niet normaal dat er tegen mij gescholden word omdat mijn pa misschien wel zijn diploma's heeft om met zijn baan dit makkelijk te kunnen missen.
Verder komt ook het probleem dat ik erg moeilijk slaap, zeker in een vreemde omgeving slaap ik gewoonweg niet. Dat hou ik zo'n 3 dagen vol, daarna stort ik altijd in.
Ook ben ik zwaar allergisch voor muggen en zijn warme landen voor mij niet erg prettig

hier in nederland word ik soms al helemaal gek. Daarnaast heeft mijn moeder ook zomaar geboekt zonder dat ik iemand voor mijn paard geregeld heb. Nu is dit verder niet zo'n groot probleem gezien mijn vriendinnen wel voor me klaar staan en bereid zijn dit te doen maar vind het weer gewoon alles behalve aardig van mijn moeder.
Vorig jaar zijn wij om dezelfde redenen niet gegaan, want dit jaar zouden ze wel met zijn 3e gaan en zou ik thuis mogen blijven. Maar nu is er dus zomaar een vakantie voor me geboekt