Wie helpt/denkt even met me mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:54

miep1979 schreef:
Laten bellen naar een nummer van dierentuin en laten vragen naar iemand met een dierenachternaam, bijvoorbeeld de leeuw, de hond, de beer, de gans :=

Ja érg leuk... NOT. Zo NIET origineel, je wilt niet weten hoeveel van die telefoontjes ik per week krijg. :roll:
meneer C. Pansee of meneer G. Orilla... erg grappig. En dat zijn dan nog de 'originelere'.
Pas een paar domme collega's die hun collega naar Apenheul laten bellen maar vergeten dat we daar dus ook voornl. apen hebben. Hadden ze de naam 'de Beer' opgegeven. Waren de grappenmakers dus nog stommer dan degene die er in trapte.
M'n collega's van GaiaPark hebben zelfs al een antwoordbandje lopen, voordat je de receptioniste krijgt hoor je dus eerst dat als je voor meneer de Beer ofzo belt, je in de maling genomen bent. Ik wil ook zo'n bandje...

Krielkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:57

__Possie__ schreef:
Hoe doe je dit???
Gebruik je daarbij de printscreen knop??

Krielkip schreef:
Screenshot maken van bureaublad, en die als achtergrond doen, daarna rechtermuisknop op bureaublad --> pictogrammen verbergen. Dan lijkt het net of de pictogrammen er gewoon staan, maar kan je ze niet aanklikken :)

Je drukt eerst op Prnt Scrn (zit ergens rechts bovenaan op toetsenbord)
dan ga je naar paint, doe je CTRL+V, en sla je de afbeelding op
dan kun je deze afbeelding als bureaubladachtergrond doen
daarna ga je naar bureaublad: rechtermuisknop --> pictogrammen schikken op --> bureaubladpictogrammen weergeven aanklikken (vinkje moet verdwijnen)

klaar :)

kost wel beetje tijd, dus weet niet of t je lukt?

Caesar

Re: Wie helpt/denkt even met me mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:58

Een compleet andere startpagina instellen. Van de playboy ofzo. :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 14:05

Haha...Dat is wel een goede :D
Maar zou het ook een goede zijn voor iemand die ook vrijgezel is :o

Caesar schreef:
Een compleet andere startpagina instellen. Van de playboy ofzo. :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:07

Je kan ook het pijltje van de muis veranderen in figuurtjes, heb een hele tijd terug een site gezien waarbij er dan allemaal 'strepen' op het beeldscherm zaten van die muis of dat allerlei dieren het pijltje volgen.

Charlie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:08

* De muisinstelling op linkshandig zetten (bij een rechtshandig persoon).
* Als iemand voornamelijk interne telefoontjes ontvangt, het draadje van de hoorn loshalen bij het toestel zelf.
* Wat ik ook een keertje heb gedaan: een mailtje vanaf de computer van de ene computer van een mannelijke collega naar een andere mannelijke collega gestuurd met ongeveer:

Hoi ... , Misschien een beetje een raar voorstel, maar ik heb eens zitten nadenken: we zoeken allebei een eigen huis, maar een hoop huizen zijn toch iets boven mijn budget... Is het misschien een idee om samen naar een huis te zoeken? Dan zijn de mogelijkheden iets groter. Laat maar even weten wat je ervan vindt. Groet, ....

Whahaha! En dan het hoofd van de collega die de mail ontving! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:15

magda_90 schreef:
Je kan ook het pijltje van de muis veranderen in figuurtjes, heb een hele tijd terug een site gezien waarbij er dan allemaal 'strepen' op het beeldscherm zaten van die muis of dat allerlei dieren het pijltje volgen.

Ik heb een galoperend paard :D

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:47

Charlie82 schreef:
* Als iemand voornamelijk interne telefoontjes ontvangt, het draadje van de hoorn loshalen bij het toestel zelf.

Super leuk, ga ik hier ook een keer proberen.. Alleen euh.. hoe doe je dat? :o?

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:12

miep1979 schreef:
Flaaaaaauw :+

Laten bellen naar een nummer van dierentuin en laten vragen naar iemand met een dierenachternaam, bijvoorbeeld de leeuw, de hond, de beer, de gans :=

Mijn moeder werkt bij de entreezone van een dierenpark, en geloof me die telefoontjes krijgen ze minstens 3x per week :') Francis hierboven noemt het ook al!

Die van Krielkip op de vorige pagina is echt geweldig :')

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:19

Een oud toetsenbord mee naar huis nemen, hier een klein beetje aarde over heen strooien en daar waterkers in planten. Wachten tot het groeit, toetsenbord meenemen naar het werk en deze op een onbewaakt ogenblik omruilen. Ook zeer geschikt als iemand op vakantie is geweest!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:22

Eens even kijken...wat hebben mijn collega's bij mij gedaan...

kabel van mijn toetsenbord in PC van mijn collega tegenover mij gedaan en vice versa...

Het zo geregeld dat als ik mijn computer opstartte loeihard "heb je even voor mij" uit een luidspreker blerde en Frans Bauer mij begroette vanaf mijn beeldscherm...

Bij een andere collega hebben ze geregeld dat hij iedere x dat hij een van zijn pictogrammen aanklikte door gelinked werd naar de website van de concurrent

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 09:47

Jaaa die muisinstelling zou ik ook wel graag willen weten hoe je dat doet ?? Want bij m´n collega hij is rechtshandig dus dat zal dan wel heel erg goed van pas komen die grap :D :P

Inguhh schreef:
Charlie82 schreef:

Super leuk, ga ik hier ook een keer proberen.. Alleen euh.. hoe doe je dat? :o?

zutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 10:06

een programma om n ander zn computer te besturen is teamviewer

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 12:50

Bokkers,

Ik zat me net te bedenken van misschien kan ik ook wel een geintje met hem uithalen over iets doordat hij vrijgezel is? En dat ik dan bijv op zijn bureau een nep-briefje neerleg met een passende tekst (weet alleen niet hoe of wat) en dan met als afsluiting telefoonnummer van een of ander bedrijf erbij (zou dan wel kloppender over doen komen als er dan een bedrijf is waar je alleen je 06 nummer voor moet opgeven of naar moet bellen), denk dat ie dan eerder in zal trappen hihi... :D

Of zou dat niks zijn??

Of er moet hier een bokker dame zijn die zelf single is en die graag een avondje uit wilt met hem?? :o Hij is 28 en woont in Utrecht. Is echt een onwijs lieve en goede jongen en ziet er nog lekker voor uit ook :P ... Als ik zelf single was nou dan had ik het wel geweten, maar helaas :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 12:59

Foto Possie??? :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 14:12

@Suzanne F. Zal kijken wat ik voor je ken doen om onverwachts een foto van hem te maken :P :o

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:12

magda_90 schreef:

Wheheh
Heb nu mijn eigen muis in een paardje veranderd :D

En heb bij instellingen vd muis gezien, dat je de muis echt erg langzaam kan laten bewegen, ook wel leuk :D
Edit: heb mijn muis even vergroot. wat leuk! weet wel wat binnenkort op t werk ga doen :D

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:19

Haha geweldig topic dit wat een ideeen! :D _O-

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 14:35

Hoop dat als er iemand hier is die een complete passende tekst kan schrijven over wellicht een vrouw die hem graag ziet zitten. Maar dan ben ik ff wel op zoek naar die ene passende tekst :P ...

En dames, het is er een die houd van reizen en van het leven te genieten en is niet echt een uitgaans jongen.

Charlie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:40

@ __Possie__ & Inguhh: Via configuratiescherm, daar heb ik een map instaan met 'Muis'. Dan kom je bij een scherm met 'eigenschappen van de muis' en daar klik je op het tabblad 'Knoppen'. Daar kan je kiezen voor 'Rechtshandig' of 'Linkshandig'. Succes! ;)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 20:07

Die truc van de muis om die in te stellen op linkshandig is een hele goeie, ik denk dat hij echt heel erg verbaasd zal gaan kijken en het maar niet zal snappen wat er loos is :D . Die truc ga ik zeer zeker maandagochtend even meteen doen, heb het geluk dat ik om half 8 al begin en hij vaak zo rond een uurtje of half 9 a 9 uur :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 20:38

Maar weet je lieve bokkers,

Wil dit ook even kwijt want zelf weet ik het niet het is allemaal errug vaag...Afgelopen woensdag ging ik met hem (m´n baas) naar buiten in de lunche pauze (2x). Toen kwam er een nogal apart onderwerp ter sprake (dit kan ik wel even uitleggen in een pb). Maar gisteren ik kwam van de gang af om terug te keren naar mijn plek, maar daar kwam hij weer langs me heen en riep me na. Vervolgens vroeg ie of ik ook wat te drinken wilde, waarop ik antwoorde ´´Nee hoor maar bedankt´´. Tenslotte was ik weer verder gegaan met het werk en kwam hij vervolgens terug en plaatste toen vervolgens alsnog wat te drinken bij me neer en keek ie best wel met een erg lief gezicht.

Wil jullie wel even duidelijk maken dat ik hem wel een erg leuke jongen vind en hem wel erg mag maar meer dan dat zal het niet worden, en daarvan is de reden dat ik al 5 jaar bezet ben...Kijk was ik nou vrijgezel dan had ik meteen de kans gegrepen alleen dan zal ik vast en zeker die angst hebben gehad om erover te beginnen of te vragen oid...

Maar goed, dit stukje tekst wilde ik gewoon maar eventjes kwijt. Ik hoop natuurlijk dat er nog veel lieve bokkers hier komen om nog veel meer trucs die je met de pc kan uithalen te horen krijgen...

Verder nog een prettige avond mensen ;)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 16:48

Nog bokkers met meer trucs :P En of weetjes ;)