Smart smijten rage in Amsterdam?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:09

Ding is zo licht dat ze m tilllen....kun je m honderd keer op de handrem zetten maar dat haalt niet uit.

Vind het te belachelijk voor woorden en vooral ook de reacties van mensen die hierom kunnen lachen! Die hebben vast zelf nog nooit te maken gehad met dit soort schade en dit dus ook niet zelf op hoeven hoesten. Erg leuk hoor, lachen om andermans schade, je praat hier wel over duizenden euro's hoor, iemand zit zonder vervoer en krijgt joost mag weten hoeveel extra kosten hierdoor! Reuze grappig....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:10

MarjonTampon schreef:
Ik moest er stiekem wel om lachen.. :=

Wat is hier zo grappig aan?

Nicole288 schreef:
Super dat dit nu weer op internet bekend wordt gemaakt, krijg je weer dat het door anderen ook overgenomen wordt.. Politie had het goed, lekker stil houden zodat het niet overslaat naar anderen.

Hier ben ik het wel mee eens, dom om hier ruchtbaarheid aan te geven. Krijg je zó een rage, net als bv stenen van viaducten afgooien, op trein rails gaan liggen etc..

Kitty

Re: Smart smijten rage in Amsterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:16

MarjonTampon schreef:
Ik moest er stiekem wel om lachen.. :=

Ja grappig, duizenden euro's schade en zonder auto zitten...
Ik zie hier niet echt de humor van in.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:19

Dit gebeurt niet alleen in Amsterdam hoor. Laatst is er in het centrum van Delft een auto in de gracht gekieperd. Dit was volgens mij een peogot 206. De garagehouder zei dat er ong. 5 tot 6 mensen voor nodig zijn om de auto om te kiepen. Dat doe je toch niet :( Ik heb in Delft gestudeerd, maar sommige studenten....... _-:(

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:27

Ik zit dit echt met verbazing te lezen :\
Wat is dat toch voor raar gedrag dat mensen elkaars spullen kapot willen maken? Ik zie de lol er absoluut niet van in :n

Je zal maar net van je zuurverdiende centjes een autootje hebben kunnen kopen... Heb zelf pas een nieuwe motor gekocht en daar heel hard voor gespaard, het zal je maar gebeuren dat een stel van die gekken hem in de gracht gooien, dan valt er niets te lachen :n

Ik vind het heel triest, een ander woord heb ik er niet voor...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:29

@ Mas, helemaal gelijk in!

In delft was het een auto van 2 weken oud van een meisje die er een paar jaar voor had gespaard.... Al maakt het niet uit of je veel geld hebt of niet... Het blijft walgelijk dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:38

Armaris schreef:
Mag ik vragen waarom dat zo kan? Neem aan dat je je auto op handrem zet?

Als je met vier of vijf sterke jongens de bumper vastpakt en optilt dan doet die handrem er verder weinig aan denk ik...

Veel geklaag over de coffeeshops in Amsterdam, maar dit lijkt me weer typisch gedrag van mensen (mannen!) die veel te veel gedronken hebben. Weet dat het ook een tijdje is gebeurd met invalidewagentjes, helemaal verschrikkelijk aangezien die mensen heel afhankelijk zijn.

Heb er ook geen goed woord voor over en als autobezitter zit je met problemen. En áls de daders gepakt worden moet je zelfs nog een aparte civiele procedure aan gaan spannen om een schadevergoeding te krijgen. En dan ben je ook alweer máánden verder.
Gadverdamme, wat een klotestreek zeg.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:41

ik heb wel ooit gehoord dat er een op zijn kop was gezet door dronken lui. maar dit gaat wel heel erg ver zeg...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:16

Ik ga helemaal met Mas mee, te triest voor woorden :n

Een Smart moet je wel op de handrem zetten, het is een half automaat en anders rijd ie van zelf de plomp in, of wel, ze duwen hem door de handrem heen de gracht in :(

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:27

Ik ga dit weekend stappen in amsterdam ;) maar zet me auto altijd veilig bij een woonboot neer en hij is te zwaar om even op te tillen.

Moet eerlijk zegge dat ik het wel een originele stunt vind haha al is het natuurlijk wel sneu voor de eigenaren...

(heb vaak genoeg schade aan me auto gehad hoor, spiegel er afgetrap, sleutel of winkelwagentjes tegen me auto, voorruit stuk wegens drankfles dus weet wat het is schade door een ander)

Bloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:45

mo_van_dijk schreef:
@ Mas, helemaal gelijk in!

In delft was het een auto van 2 weken oud van een meisje die er een paar jaar voor had gespaard.... Al maakt het niet uit of je veel geld hebt of niet... Het blijft walgelijk dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven!

Je hebt helemaal gelijk, ik vind het echt niet grappig. Het is ook echt sneu voor dat meisje.
Dat mensen daar plezier in kunnen hebben :n

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 17:17

Ik vind het ook erg sneu, zeker omdat mensen tegenwoordig niets meer heel kunnen laten wat van een ander is.

Maar toen ik vanochtend het ontbijtnieuws aan het kijken was moest ik toch wel eventjes grinniken. Naast de nieuwslezeres stond heel droog de tekst: 'Smart smijten na avondje stappen'. Alleen de combi Smart smijten komt al komisch over :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:47

Danielledm schreef:
Moet eerlijk zegge dat ik het wel een originele stunt vind haha

origineel? Vind het te dom om over na te denken!
Wat is dat toch met sommige mensen dat ze hier om kunnen lachen? :roll: