Zwartwitje schreef:Een stofzuiger, daar komen ze weer uitgewandeld
Tip: Spin opzuigen en de stofzuiger een uurtje of 2 buiten zetten. Ideaal als je bang voor spinnen bent, en je maakt ze niet dood.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Elaine schreef:Waarom zou je ze uberhaupt 'killen'. Doe normaal, doe m in een bekertje ofzo (je hoeft m niet eens aan te raken) en zet m buiten neer.
Klaar.
)
) Frances schreef:Wij hebben ooit zo'n spinnenvanger gehad waarmee je op afstand een spin kan vangen ideaal
helaas kwam ik er snel genoeg achter dat de spin niet te groot moet zijn toen ik dus een dikke grote spin ermee wou vangen, dat beest kroop er gewoon uit en ik flipte hem helemaal
). daffodil schreef:Of ze het weten he.....altijd vaste prik zodra mijn ouders op vakantie waren, zat er zo'n joekel ergens in de kamer! Ach de buurman raakte eraan gewend.
Ik ben ook echt panisch voor van die grote spinnen, het is te belachelijk voor woorden ik weet het, maar ik ga volledig in paniek. Manlief ging er een keer om lachen en toen barstte ik ook nog in huilen uit.....
Ik kan ze niet zien, al helemaal niet weghalen, doodmaken, opzuigen of wat dan ook, en het erge is ik wéét echt hoe belachelijk het is, maar de paniek-modus gaat direct aan en ik kom daar niet uit.....
En ook ik weet hoe nuttig en onschuldig ze zijn maar vergeet dat altijd als ik er één zie (heb het wel nu over echte dikke zwarte huisspinnen en niet van die hooiwagens) Zwartwitje schreef:Een stofzuiger, daar komen ze weer uitgewandeld

toen die spin eruit kroop vond ik hem eigenlijk ook wel te kort, ik was bang dat die over die stok naar me toe zou gaan kruipen, nou dan kan ik je vertellen dat ik met stok en al die spin uit het raam had gegooit
ik had het echt niet meer, mijn ouders zaten in de tuin met bezoek en ik roepen en hun lachen
Elaine schreef:Waarom zou je ze uberhaupt 'killen'. Doe normaal, doe m in een bekertje ofzo (je hoeft m niet eens aan te raken) en zet m buiten neer.
Klaar.
hoe minder spinnen hoe beter