Stalker via marktplaats.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:59

Wat bij mij heeft geholpen als een turkse of marokkaanse gast vervelend was: "ik vind je lelijk"!
Daarvoor al vanalles geprobeerd, maar deze lijkt goed te werken. Misschien kun je iets verzinnen over zijn stem ofzo?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:59

crossmonster schreef:
Ik zet om die reden dus ook geen telefoonnummer meer bij mijn advertenties.

Kreeg jaren geleden eens de vraag of ik mijn rijjasje (dat 2 maten te klein was, en daarom te koop stond) nog even een weekje wilde dragen, want meneer had een kledingfetisch.
Wilde gerust 100 euro meer betalen voor het jasje..
:r

Zo ook een keer had ik een bed te koop, belde iemand voor de matras. Die zat er niet bij. Oh of ik nog een matras had..
Want hij had een matrasfetish. Was wel lachen, want deze gozer was best aardig en heeft me uiteindelijk alles verteld van zijn fetish.
Hij schaamde zich ervoor en knipte naderhand de matras in allemaal kleine stukjes om zo onopvallend dat ding weer weg te gooien.
Hij vond het "spannend" om te bedenken wat er op die matras allemaal gebeurd was.
Ik zei je moet dan eens een bordeel bellen en daar een matras halen :')

Maar die van dat jasje dus die heeft mij ook nog lang gestalkt... Bah

:= klinkt wel erg grappig maar kan mij voorstellen dat het vervelend is dat je gestalkt wordt...brrr.

Misschien handig om,als je per sé een nummer neer wilt zetten,gewoon een pre-paid nummer aanschaft.Kost je rond de E10,- en als er eev vervelende zeikerd tussen zit die je lastig blijft vallen,kieper je het nummer in de vuilnisbak :D

Daphna

Re: Stalker via marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:04

Ik denk dat je hem het beste kan op bellen met een mannelijk persoon naast je, vertel netjes dat je niet meer terug gebeld gaat worden. Als hij dan vieze praatjes maakt, dan geef je de telefoon aan de mannelijke persoon naast je, en laat je hem ook uitleggen dat hij hiermee moet stoppen want anders zullen jullie aangifte gaan doen. Waarscheinlijk schrikt hij zo als hij de mannenstem hoort dat hij ophangt en nooit meer van zich laat horen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:11

StillAngel schreef:
Ik heb ook mijn telefoonnummer er niet op staan hoor, ik zeg altijd bij advertenties dat ze maar moeten mailen dat is net zo snel (Bij mij dan :+ )

Gelukkig bestaat de optie 'e-mail' tegenwoordig... In het tijdperk vóór de mobiele telefoon móest je je (vaste) nummer wel vermelden bij wat voor advertentie dan ook. Heb ook regelmatig nare mannetjes aan de telefoon gehad toen ik bijvoorbeeld op zoek was naar een kamer. Zaten ook volhouders tussen. :\

Zoveel mogelijk negeren (sms) en mocht je ze toch aan de telefoon krijgen: zakelijk blijven en zeggen dat je geen interesse hebt. Vooral niet bijdehand gaan doen, mijn ervaring is dat ze dat vaak juist leuk vinden en dan kom je wat lastiger van ze af.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:33

Ik had ook zo een grapjas, maar dan niet via Marktplaats, die was met het uitgaan aan m'n nummer gekomen. En na 15x smsen en bellen ect was ik het beu. Heb m'n telefoon een keer op laten pakken door een vriend van me, met de mededeling dat hij het niet echt waardeerde dat die jongen me elke keer belde, en dat het misschien verstandig was om ermee op te houden. Na die dag heb ik niks meer van 'm gehoord :)

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 14:56

ArabicQueen schreef:
Zeg dat je 100 euro aan startbedrag wil hebben ;) hihi hij moet het over maken en dan niets meer van je laten horen ;) trapt ie toch niet in hoop ik voor hem andres is hij wel erg dom..
Belt hij trouwens met nummer?

Anders wil ik hem wel eff stalken :P

Zijn nummer zend ie inderdaad mee!
Maar ik kon hem bijna niet verstaan ( toen ik hem belde )
Turks / Marokaans achtig geluid kwam eruit :=

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 14:57

Daphna schreef:
Ik denk dat je hem het beste kan op bellen met een mannelijk persoon naast je, vertel netjes dat je niet meer terug gebeld gaat worden. Als hij dan vieze praatjes maakt, dan geef je de telefoon aan de mannelijke persoon naast je, en laat je hem ook uitleggen dat hij hiermee moet stoppen want anders zullen jullie aangifte gaan doen. Waarscheinlijk schrikt hij zo als hij de mannenstem hoort dat hij ophangt en nooit meer van zich laat horen.

Ja als hij me nou nog een keer smst of belt, laat ik het iemand even hem vertellen dat ik hier niet van gedient ben en er anders andere dingen gaan gebeuren

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:02

Je moet dit negeren, als je erop ingaat heb je geen poot om op te staan als je uiteindelijk aangifte wilt doen bij politie, je moet kunnen aantonen op niets gereageerd te hebben.

Wel heel vervelend, is idd ook de rede dat ik nooit mijn nummer erbij zet.. hoop dat het snel stopt voor je! Negeren werkt vaak echt het beste..

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:07

Ik zet ook nooit meer mijn telefoon nummers op Marktplaats. Idd erg lastig zo'n stalker. Ik had er ook een tijdje last van gehad. Werd constant gebelt door mensen die ik niet kende. Uiteindelijk werd ik wakker gebelt in de nacht door een man die zulke vunzige dingen zei.. Snel opgehangen maar hij hield vol.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 17:29

Nee was idd ook niet zo slim.. achteraf..
Hij heeft niks meer laten horen, gelukkig.
Nu maar afwachten

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 08:05

ik zou het nummer gewoon blokkeren ;)
(dat kan je gewoon in je telefoon doen)
succes in elk geval!
en volgende keer maar niet meer je nummer bij een advertentie zetten :)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:10

Als hij nou weer belt, met een wedstrijdfluitje in de hoorn blazen }> Dat wil ik zó ontzettend graag nog een keer doen :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:39

crossmonster schreef:
Ik zet om die reden dus ook geen telefoonnummer meer bij mijn advertenties.

Kreeg jaren geleden eens de vraag of ik mijn rijjasje (dat 2 maten te klein was, en daarom te koop stond) nog even een weekje wilde dragen, want meneer had een kledingfetisch.
Wilde gerust 100 euro meer betalen voor het jasje..
:r

nou, hij kan niet bewijzen dat je het jasje wel of niet twee weken lang gedragen hebt, dus geld laten overmaken, en twee weken later opsturen (laat het wat tussen je vuile zadeldekjes liggen dat het goed naar paard ruikt :D , want zon jasje draag je uiteraard bij de paarden hé :D)