Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Ik zet om die reden dus ook geen telefoonnummer meer bij mijn advertenties.
Kreeg jaren geleden eens de vraag of ik mijn rijjasje (dat 2 maten te klein was, en daarom te koop stond) nog even een weekje wilde dragen, want meneer had een kledingfetisch.
Wilde gerust 100 euro meer betalen voor het jasje..![]()
Zo ook een keer had ik een bed te koop, belde iemand voor de matras. Die zat er niet bij. Oh of ik nog een matras had..
Want hij had een matrasfetish. Was wel lachen, want deze gozer was best aardig en heeft me uiteindelijk alles verteld van zijn fetish.
Hij schaamde zich ervoor en knipte naderhand de matras in allemaal kleine stukjes om zo onopvallend dat ding weer weg te gooien.
Hij vond het "spannend" om te bedenken wat er op die matras allemaal gebeurd was.
Ik zei je moet dan eens een bordeel bellen en daar een matras halen
Maar die van dat jasje dus die heeft mij ook nog lang gestalkt... Bah
klinkt wel erg grappig maar kan mij voorstellen dat het vervelend is dat je gestalkt wordt...brrr.
StillAngel schreef:Ik heb ook mijn telefoonnummer er niet op staan hoor, ik zeg altijd bij advertenties dat ze maar moeten mailen dat is net zo snel (Bij mij dan)

ArabicQueen schreef:Zeg dat je 100 euro aan startbedrag wil hebbenhihi hij moet het over maken en dan niets meer van je laten horen
trapt ie toch niet in hoop ik voor hem andres is hij wel erg dom..
Belt hij trouwens met nummer?
Anders wil ik hem wel eff stalken
Daphna schreef:Ik denk dat je hem het beste kan op bellen met een mannelijk persoon naast je, vertel netjes dat je niet meer terug gebeld gaat worden. Als hij dan vieze praatjes maakt, dan geef je de telefoon aan de mannelijke persoon naast je, en laat je hem ook uitleggen dat hij hiermee moet stoppen want anders zullen jullie aangifte gaan doen. Waarscheinlijk schrikt hij zo als hij de mannenstem hoort dat hij ophangt en nooit meer van zich laat horen.

crossmonster schreef:Ik zet om die reden dus ook geen telefoonnummer meer bij mijn advertenties.
Kreeg jaren geleden eens de vraag of ik mijn rijjasje (dat 2 maten te klein was, en daarom te koop stond) nog even een weekje wilde dragen, want meneer had een kledingfetisch.
Wilde gerust 100 euro meer betalen voor het jasje..
, want zon jasje draag je uiteraard bij de paarden hé
)