Den kje dat dat kan Lyn? Ik zou het niet weten eigenlijk, ik had begrepen dat fotoos op internet dat daar geen copywhright mer op staat of zoiets (of heb ik dat weer verkeerd gelezen) als je wilt kun je wel even link doorsturen zal ik ook voor je temen, zal wel niet helpen maar als er meerdere temmen meschien dat hyves dan serieus eens hier na gaat kijken, vind dit ook echt neit oke van hyves en dit moeten ze gewoon serieus nemen.
priscilla
Geplaatst: 21-07-09 18:58
Je kunt aangifte doen van laster en msaad maar of er iets mee gedaan wordt??? En idd Hyves is niet zo lekker.. Mijn ex kon gewoon mijn hyves jatten en verwijderen... :S
TessxSchatje
Geplaatst: 21-07-09 18:58
Idd. Dat moet zeker wel mogelijk zijn. En al helemaal in samenwerking met hyves.. Wel raar dat ze niet op jou berichtjes terug reageren.
Je kan geloof ik om meerdere redenen aangifte doen, sowieso omdat jij er op staat (portretrecht heette dat toch?) en vanwege het gebruiken van foto's die niet door haar gemaakt zijn (moet je wel weten door wie dan wel en diegene overhalen mee te gaan met aangifte doen).
Vie
Geplaatst: 21-07-09 19:04
Lynn_Nikita, we hebben je vorige keer duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is een dergelijk topic te openen. Hier een slotje voor overleg.