Breghje schreef:Dát is hem, thanks! Kon er niet opkomen, maar een paar bezoeken aan de osteo doen vaak wonderen. Vaak hoorde ik als ik in de wachtkamer zat dat de baby's idd als je ze neerlegde nog harder gingen huilen omdat er dan meer druk op het nekje kwam en dat meer zeer doet. Die moeders kwamen met wallen tot op de grond binnen, en na een paar weken als je ze dan terug zag waren ze een heeeeel stuk opgeknapt! Je zou het met moeders eens kunnen overleggen, kinderen van die leeftijd huilen niet zonder reden ben ik van overtuigd, en hierboven zijn echt goede tips gegeven. Heel veel sterkte morgen, laat je nog even weten hoe het is gegaan?
Geheel offtopic maar wat hierboven staat is bij mij dus echt gebeurd... Mijn dochter huilde en huilde en sliep tot 8 maanden niet door. Ook had ze iets afgeplat hoofdje. Wij zijn toen 1 keer bij de osteopaat geweest en onze dochter sliep door!!! In totaal hebben we maar drie behandelingen nodig gehad en nergens meer last van gehad! Ook haar hoofd is helemaal 'bijgetrokken', zou het toch eens doorspelen als tip aan de moeder.
Maar heel veel sterkte morgen! Hebben ze niet iets van een activitygym liggen daar? Dat je haar een soort op de grond erbij legt als jij met haar broertje speelt? Misschien wil ze er gewoon bij zijn?

Je kan d'r geen seconde loslaten. 
Heb het er wel over gehad maar ze blijft erbij dat er niks is en dat ik gewoon moet lopen..