Hoe ik reageer ligt aan mijn bui:
Ben ik chagerijnig, dan kijk ik voor me uit, en doe net alsof ik het niet merk

Maar heb ik een vrolijke bui, dan zwaai ik wel even hoor
En ze lekker hard uitlachen! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Gaat alleen lastig als het warm is, en ik mijn raam helemaal open heb staan... Dan hoor ik ze wel errug goed en is het een beetje ongeloofwaardig om te doen alsof ik ze niet hoor. Maar dan nog blijf ik strak voor me uit kijken.
Ik haat dat echt, weet nooit hoe ik moet reageren! De eerste keer lachte ik naar ze en toen wilde ze dat ik ging stilstaan langs de weg, dus dat doe ik ook nooit meer.

Té enthousiast terugzwaaien en je duim opsteken of alles goed gaat
Ik negeer het meestal. Of ik rol even met mijn ogen.
Toen liet ie het wel uit z'n hoofd om te kijken 
Op een gegeven moment heb ik toch maar even vriendelijk gelachen en gezwaaid, maar dat heeft het alleen maar erger gemaakt
Opzich was het een hele leuke jongen en mijn opa zei dat hij hem wel als schoonkleinzoon wou
Uiteindelijk moest hij van de snelweg af, maar steeds als ik daar rij kijk ik of ik een een grijze mercedes zie rijden
En dit niet alleen in m´n Audi A3, maar dit heb ik ook als ik in m´n TT rijd

Denk dat ze dan wel stoppen..
. Dat ga ik de eerstvolgende keer maar eens ff uitproberen hihi
zal ik als ze me weer na lopen te kijken enorm overdreven naar ze zwaaien
_Question schreef:Haha moet je je eens voorstellen dat je dan uit je raam gaat hangen en met twee armen tegelijk echt enorm terug gaat zwaaienDenk dat ze dan wel stoppen..
Toen ik in Parijs was was er ook zo'n rare en die zat allemaal te fluiten, en toen ik langskwam "blafte" hij naar ons hondje. Ik keek hem echt heeel kwaad aan en echt met een blik van wat ben jij een ontzettende mongool, en toen keek hij ook echt zo van oops oliebol...