Jongens *zucht* rare wezens..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:48

Ik vind dit altijd behoorlijk irritant :+
Hoe ik reageer ligt aan mijn bui:
Ben ik chagerijnig, dan kijk ik voor me uit, en doe net alsof ik het niet merk :+
Maar heb ik een vrolijke bui, dan zwaai ik wel even hoor :D En ze lekker hard uitlachen!

Nathalie

Re: Jongens *zucht* rare wezens..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:56

Ohh vreselijk. Sinds het weer beter geworden is heb ik dit minimaal 1 x in de week als ik naar mijn werk rijd. Ik moet dwars door het centrum dus kom ze nogal eens tegen, van die irritante jochies. :=
Ik weet ook nooit hoe ik moet reageren. Ik zet dus altijd gewoon mijn muziek wat harder en doe net alsof ik ze niet zie en hoor. :+ Gaat alleen lastig als het warm is, en ik mijn raam helemaal open heb staan... Dan hoor ik ze wel errug goed en is het een beetje ongeloofwaardig om te doen alsof ik ze niet hoor. Maar dan nog blijf ik strak voor me uit kijken. := Ik haat dat echt, weet nooit hoe ik moet reageren! De eerste keer lachte ik naar ze en toen wilde ze dat ik ging stilstaan langs de weg, dus dat doe ik ook nooit meer. :+

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:09

Ik had dat dus van het weekend met 4 polen :S
Reed naar me vriend toe en ineens op de snelweg kwamen polen naast me rijden en dan ook nog precies dezelfde snelheid..
Ik reed achter een vrachtwagen dus kon er niet langs omdat hun ernaast reden..
Ik liet het gas los om ffies terug te zakken en hun dus ook, nou ik werd er zo schijt ziek van dat ik op me rem ben gaan staan(goed achter me gekeken hoor, was helemaal niemand) toen achter hun langs en toen links ingehaald en verder gaan rijden..
Gelukkig moesten hun er na een tijdje moesten ze een afslag hebben..
Ik kijk dan strak voor me uit, heb daar allemaal geen zin in..

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:48

Dat kan natuurlijk ook nog :') Té enthousiast terugzwaaien en je duim opsteken of alles goed gaat :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 23:55

Aaaah, vreselijk dat soort types. :') Ik negeer het meestal. Of ik rol even met mijn ogen.

Het werkt trouwens heel goed om je vinger in je neus te steken.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 00:16

Hahaha ik moest wel lachen om jullie reacties :D

Ik had het laatst nog toen ik van mn verzorgpaard af kwam, alleen reden ze toen voor me, we moesten invoegen op de snelweg. Het mannetje zat alleen zo in zijn achteruitkijkspiegel te kijken dat hij pas op het laatste moment zag dat de auto voor hem remde := Toen liet ie het wel uit z'n hoofd om te kijken :')

Meestal kijk ik ook niet terug als ik alleen ben, als ik met iemand anders in de auto zit wil ik nog wel eens zwaaien. Heb het 1x gehad, zat toen met mn ouders én opa en oma in de auto en toen kwam er een jongen naast ons rijden. Hij zat alleen maar te kijken en ons in te halen om vervolgens weer langzamer te gaan rijden dat wij hem in moesten halen :+ Op een gegeven moment heb ik toch maar even vriendelijk gelachen en gezwaaid, maar dat heeft het alleen maar erger gemaakt :') Opzich was het een hele leuke jongen en mijn opa zei dat hij hem wel als schoonkleinzoon wou :') Uiteindelijk moest hij van de snelweg af, maar steeds als ik daar rij kijk ik of ik een een grijze mercedes zie rijden :+

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:46

ik heb eens gelezen dat moesten vrouwen tegen mannen doen, zoals mannan tegen vrouwen (roepen, fluiten,..) mannen zich hier heel ongemakkelijk bij voelen (op basis van een enquete). Dus misschien gewoon lekker terug roepen?

Nu ja, ik roep altijd 'jij denkt dat ik van niets vies ben zeker!" 8-)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:46

Naja ik maak het dagelijks wel mee en heb het vooral bij de stoplichten en dan zijn het ook echt van die vervelende jongemannen die naast me bij stoplicht gaan staan en me hele tijd na lopen te kijken....Kijk ik heb dan zoiets van wil je een wedstrijdje goed dat kan!! En dus bij groen licht ik vol gas en spurde weg (geloof dat die jochies gewoon jaloers zijn ivm ze misschien denken van huh?!? een vrouw in een nieuwe Audi A3)...En dan dat ze je heel erg verbaasd aan kijken als ik ze dan voorbij laat gaan na de actie van het snelle weg rijden bij stoplicht... :D

Ach ik vind dat wel leuke spelletjes hoor...Tsja als ze denken dat ze sneller dan mij zijn hebben ze dat dan mooi ff goed mis ;) En dit niet alleen in m´n Audi A3, maar dit heb ik ook als ik in m´n TT rijd :D

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:08

ik heb dat vaak als ik op de fiets door de polder rijd, toeteren fluiten en roepen, ik kan er altijd wel om lachen. :P

laatst toen ik in italie was liep ik met een paar mensen door een stadje 's avonds, hoor ik ineens een paar italiaanse jongens zeggen terwijl ik langs liep; 'moet je dat daar zien, dat lekkerding met dat blonde haar en die dikke tieten, dat blauwe shirtje' in het italiaans
nou zeg, gaat het niet ofzo! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:36

Ik kan er altijd wel om lachen. Goed voor mijn ego.
Als ik een slecht humeur heb brul ik meestal dat het waarschijnlijk meer effect heeft om je zo te gedragen als je op de wallen staat, dan houden ze meestal meteen op.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:47

Haha moet je je eens voorstellen dat je dan uit je raam gaat hangen en met twee armen tegelijk echt enorm terug gaat zwaaien :+ Denk dat ze dan wel stoppen..

Toen ik in Parijs was was er ook zo'n rare en die zat allemaal te fluiten, en toen ik langskwam "blafte" hij naar ons hondje. Ik keek hem echt heeel kwaad aan en echt met een blik van wat ben jij een ontzettende mongool, en toen keek hij ook echt zo van oops oliebol...

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 14:04

Whaha, altijd leuk als dat soort mensen zichzelf zo voor lül zetten en als ze dan merken dat je het niet echt waardeert :P

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 14:06

Hard op proberen te trekken.. Om vervolgens je auto af te laten slaan haha !

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 14:11

Goh je hebt me op ideeen gebracht :D . Dat ga ik de eerstvolgende keer maar eens ff uitproberen hihi :D zal ik als ze me weer na lopen te kijken enorm overdreven naar ze zwaaien :D :P

_Question schreef:
Haha moet je je eens voorstellen dat je dan uit je raam gaat hangen en met twee armen tegelijk echt enorm terug gaat zwaaien :+ Denk dat ze dan wel stoppen..

Toen ik in Parijs was was er ook zo'n rare en die zat allemaal te fluiten, en toen ik langskwam "blafte" hij naar ons hondje. Ik keek hem echt heeel kwaad aan en echt met een blik van wat ben jij een ontzettende mongool, en toen keek hij ook echt zo van oops oliebol...

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 10:33

Hahahaha ja ik vind het stiekem zelf ook echt enorm grappig hahaha