Foutje internetshop, geld teruggeven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Foutje internetshop, geld teruggeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:39

Nou een les dus voor de volgende keer : niets zeggen als je dubbel bezorgt krijgt :+

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:40

Dat is nou het nadeel van goed doet goed ontmoet, vaak doe je goed en ontmoet je een hele lelijke mail waarin jij de boeman bent.

Kortom goed doet ontmoet misere ;)

Zou die 1.95 niet betalen, jij hebt je heel netjes gedragen, je zou zelfs dit topic er nog heen kunnen sturen, kunnen ze zien hoe eerlijk je bent :D

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:53

Zeg maar dat je die 1,95 verrekend met de kosten die jij hebt gemaakt om ze aan hun verstand te peuteren dat ze een fout gemaakt hadden.
Ook nog even netjes bedanken voor alle moeite die ze hebben gedaan om jouw eerlijkheid te belonen :D

(Ik ben overigens ook zo dat ik contact op neem om te retouneren hoor maar ze moeten niet gaan zeiken want dan ben ik er snel klaar mee :o )

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:30

Jammer dat ze je nu zo behandelen terwijl je het alleen maar deed om goed te doen... Als ik jou was zou ik inderdaad niet die kosten betalen, je had even goed het geld gewoon voor jezelf kunnen houden.

Ik had vorig jaar ook zoiets. Had bij een Engelse webshop een shirt besteld, geld overgemaakt maar na 2 maanden nog steeds geen spoor van een pakketje. Toen heb ik maar een mail gestuurd met de mededeling dat ik zoveel tijd terug een bestelling had geplaatst en gelijk had betaald, maar het pakket nog altijd niet was komen opdagen.

Ik kreeg meteen erna antwoord, dat die persoon inderdaad het pakket in hun magazijn had teruggevonden; er bleek iets fout te zijn met mijn adres want het pakket was met de post terug afgeleverd bij hun magazijn :? Schijnbaar had ik mijn postcode op een foute plaats ingevuld oid, de Engelse "adresvorm" is lichtelijk anders dan die die wij hier gebruiken. Dus ik weer mijn adres doorgegeven en er duidelijk bijgezet dat dàt nummer de postcode is en dat woordje de gemeente. Meneer ging hem gelijk op de post doen, heel vriendelijk afgehandeld :j

Een paar dagen later kijk ik vol ongeduld in de postbus: zie ik 2 pakketjes liggen. 2 keren dezelfde T-shirt. Blijkbaar had hij mijn mail nadat hij hem had behandeld niet verwijderd en had een andere medewerker zonder nadenken een nieuw pakket op de post gedaan :Y) Ik heb shirt #2 dan maar (gratis) terug opgestuurd met de mededeling dat hij niet paste en hem wou omruilen voor een ander model. Dus ik heb nu 2 shirts voor de prijs van 1 :D

Onali

Re: Foutje internetshop, geld teruggeven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 13:12

Heb gister bericht terug ontvangen. Ik mag die betalingsherinnering als niet verzonden beschouwen en ze bieden hun excuses aan voor dat mailtje.
Helaas geen bos rozen :+, maar dit is ook acceptabel :j

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 14:06

IndianLady schreef:
Heb gister bericht terug ontvangen. Ik mag die betalingsherinnering als niet verzonden beschouwen en ze bieden hun excuses aan voor dat mailtje.
Helaas geen bos rozen :+, maar dit is ook acceptabel :j

Krijg je er van mij een :D Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;(
Das wel een grote bos zo :D ;)