Oma, vertel eens!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Re: Oma, vertel eens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:28

Ik heb er 1 aan mijn moeder en 1 aan mijn schoonmoeder gegeven. Ben benieuwd wanner we ze terug krijgen

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 00:06

Ik vraag altijd de meest gekke dingen aan mijn oma. Maar ik kan ook heel goed met haar opschieten.
Mijn laatste vraag was deze: "Als tiener val je op andere tieners, mannen van in de 30 vind je dan nog heel smerig. Als je ouder wordt dan veranderd je smaak en vind je opeens mannen in de 30 wel aantrekkelijk, en die van 17 niet meer. Maar oma vertel eens, als je nou 77 jaar oud bent, vind je dan mannen van in de 70/80 ook echt aantrekkelijk, of ziet u die ook gewoon als oude mannetjes?" :D
Haar antwoord was een beetje vaag; maar het kwam erop neer dat ze geen een man meer leuk vond na mijn opa hahaha
Laatst bijgewerkt door Nuage op 20-07-09 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 00:12

Wel een prachtige vraag Nuage :D

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 00:15

Ja ik heb zoiets van.. alles wat ik me afvraag over oude mensen kan ik nu gewoon op haar afvuren :D Mijn oma heeft me zelfs weleens verteld hoe het vroeger zat met sex en dat opa een hekel had aan condooms hihihi toen ik dat later aan mijn moeder vertelde was ze zelfs een beetje beledigd dat zij dat soort dingen nou nooit hoorde van oma :D
En toen ik vertelde dat ik een jongere vriend had zei ze "Ben ik het helemaal mee eens, opa was ook 6 jaar jonger dan ik. Wat moet je met zo'n oude deurknop waar iedereen al aan heeft gezeten? Wij willen gewoon een nieuwe!" :+

Ik vind mijn oma echt briljant :D

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:25

Mijn moeder heeft ze ingevuld voor mijn 2 jongens, veel werk, maar erg leuk om te lezen. Helaas is mijn oma al 11 jaar overleden, mijn opa al 21 jaar dus zij kunnen het niet meer invullen.

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 13:10

Hahah wat een leuke vragen hierboven. Ik ga ze opschrijven hoor, ook mijn oma mag zich eraan geloven :D

Mijn oma vertelde dat toen mijn opa het zat was dat ze niet wilde samenwonen en bij haar ouders wilde blijven (en niet eerst wilde trouwen dus want alleen samenwonen mocht niet toen) dat hij haar stiekem alsnog heeft bezwangerd om het zo te zeggen. Dus geen voorbehoedsmiddel gebruikt, expres. Foei opa. Maar mijn moeder was wel welkom hoor, de verhalen die daarna kwamen maken het weer goed. Maar zo ken ik mijn opa niet haha.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:16

Ik heb ze ook aan mijn ouders gegeven en ik vind het jammer dat ik hem niet aan mijn oma heb gegeven.... helaas is ze er nu niet meer maar ze was altijd vrij gesloten over vroeger.

Ik ben ook wel benieuwd of mijn ouders er ooit iets in hebben geschreven.... zal het ze eens vragen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:16

Nuage schreef:
Ja ik heb zoiets van.. alles wat ik me afvraag over oude mensen kan ik nu gewoon op haar afvuren :D Mijn oma heeft me zelfs weleens verteld hoe het vroeger zat met sex en dat opa een hekel had aan condooms hihihi toen ik dat later aan mijn moeder vertelde was ze zelfs een beetje beledigd dat zij dat soort dingen nou nooit hoorde van oma :D
En toen ik vertelde dat ik een jongere vriend had zei ze "Ben ik het helemaal mee eens, opa was ook 6 jaar jonger dan ik. Wat moet je met zo'n oude deurknop waar iedereen al aan heeft gezeten? Wij willen gewoon een nieuwe!" :+

Ik vind mijn oma echt briljant :D

Lijkt op mijn oma hahahah die zegt ook alles en kan je zooo mee lachen!
helaas had ik niet zo'n leuke opa en heeft zij niet echt een leuk leven achter de rug... terwijl ze juist zo lief is.. en nu ligt ze alweer een poosje slecht met oplevingen tussendoor.. zucht..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:18

Ik heb mijn oma een 3,5 jaar geleden het boek gegeven: Mama, vertel eens ( ja heel logisch :') ) Toen heb ik de kaft zelf zo gemaakt dat er Oma stond enzo...
Even later kwam dat boek dus uit voor oma's :=

Nouja...inmiddels heb ik het nog niet terug :+

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:04

En we zouden zoooooooooooooooooo graag willen lezen wat erin staat tot nu toe....
Hebben jullie dat niet?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:18

Een stukje heeft ze me al laten lezen :j