Mijn leven, tja hoe omschrijf je het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

Re: Mijn leven, tja hoe omschrijf je het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:09

Je bent inderdaad veel te jong om dit allemaal al meegemaakt te moeten hebben. Het is altijd moeilijk en zwaar als dit soort dingen gebeuren, maar zeker op jouw leeftijd..
Knap dat je je verhaal zo op bokt hebt gezet, we kunnen misschien ook niet alles voor je betekenen, maar ik hoop dat berichtjes van bokkers je een beetje steun kunnen geven.
Sterkte meis, tis niet niks wat je op je bordje gekregen hebt..

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:15

Je hebt het nog niet makkelijk gehad...dat is een feit....en leuk is het ook niet.
Misschien zal jij wel meer genieten van de goede momenten...omdat je beseft hoe waardevol ze zijn....Ik doe dat in ieder geval wel.

Ik wil je veel positieve vibes toesturen en ik denk dat er hier veel mensen zijn die je willen helpen als je onze hulp nodig hebt....Je hoeft het maar te vragen !

Sterkte :(:)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:39

Jeetje... en dan maken sommige mensen zich druk omdat hun haar niet goed zit..............

Wat jij nu al hebt meegemaakt is echt k.lote (zacht uitgedrukt denk ik), ik wou dat ik wat voor je kon doen, maar dat kan ik helaas niet.. Ik kan je wel heel veel sterkte wensen met het verlies! Probeer positief te blijven en te genieten van de mooie dingen in het leven.. :(:)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:48

Met ontzettend veel respect heb ik dit zitten lezen. Iemand van 13, die dit allemaal mee heeft gemaakt, en het dan op zo'n manier op bokt neerzet, dat vind ik dus echt ontzettend knap.
Meis, ik vind het super dat je er zo mee om kan gaan. Het komt niet vaak voor dat mensen op die leeftijd al zoveel meemaken. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat alles een reden heeft. Ik weet dat je er nu geen bal aan hebt, maar wat ik meer probeer te zeggen is: houd je sterk, houd je taai. Blijf er met mensen over praten en krop het niet op. Alles zal uiteindelijk weer op zijn plaats vallen. Het duurt misschien jaren, maar als je volhoudt komt het toch weer goed.
Mocht je er over willen praten, mijn pb-box staat open. Klinkt een beetje cliche, maar dan heb je weer iemand om het bij kwijt te kunnen mocht het je echt teveel worden.

Groetjes,
Barbara

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:59

Ik wordt hier erg stil van, met zelfs tranen in mijn ogen. Dit doet me maar weer eens stilstaan bij het feit dat iedereen dood gaat, ook de mensen die je nog zoveel langer rond je zou willen. Ik ben ook een nakomertje, ik ben er 21, mijn vader 65. Hij heeft darmkanker gehad, met uitzaaiingen naar zijn nieren waardoor hij bijna een half jaar in het ziekenhuis gelegen heeft, heeft twee hartaanvallen gehad,... En hoewel het niet altijd even goed klikt tussen ons, zou ik hem voor geen geld in de wereld kunnen missen... Jij moet je vader nu al missen.

Echt, super veel sterkte, ik kan me voorstellen dat dit erg zwaar is voor je.. Vergeet niet aan jezelf te denken en voel je zeker niet gegeneerd om eventueel de stap te nemen naar professionele hulp als het je eventjes teveel wordt.
Mijn moeder haar moeder heeft een hersenbloeding gehad, toen mijn moeder 16/17 was, ze was volledig verlamd aan één zijde, kon nog heel moeilijk uit haar woorden komen, kon amper nog iets zelf. Mijn moeder heeft altijd stilzwijgend voor haar gezorgd. Maar nu, 10 jaar nadat mijn oma gestorven is, merk ik nog vaak aan mijn moeder dat dat ze veel te vaak enkel aan anderen heeft gedacht, zelden aan zichzelf, en dat ze het nog heel moeilijk heeft om hierover te praten... Dat ze met opgekropte emoties zit. Laat dit zeker niet gebeuren! Denk ook aan jezelf...

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:55

Afbeelding

Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las ;(
Heel erg veel sterkte er mee.
En ik hoop voor je dat het goed komt Y;(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:16

Jeetje meis, wat heb jij al een ellende voor je kiezen gehad!

Ook ik kan niet meer dan je sterkte wensen en hou je taai.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:40

Wow wat heb jij al veel meegemaakt :(:)
Sterkte zeg! Y;(

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 11:19

Bedankt allemaal :)

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:27

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... er is nix wat ik kan zeggen wat je kan helpen denk ik, maar ik hoop dat er ook weer hele mooie tijden voor jou en je familie aankomen Y;(

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:23

meis, wat sneu voor je! ontzettend veel sterkte! :(:)
weet dat ook mijn pb box altijd open staat ;)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:32

Sterkte meis... hopen dat er nog veel goede (leuk/fijne) tijden komen ! :(:)
Ook mijn pb-box staat ook altijd open :j

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:32

Heel veel sterkte christy,
Mocht er wat zijn pb maar hoor!!
Ookal woon ik ver weg misschien kan ik dan iets doen.
xxx anina

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:37

pff en dan vind ik de tegenslagen met het huis erg. Maar als ik dit verhaal gelezen heb denk ik van ik mag niet klagen.

Ik hoop dat het met je moeder weer snel wat beter gaat en dat je nog lang van haar mag genieten. Dat alle tegenslagen die je nu in je jonge jaren gehad hebt je besparen in de toekomst en dat je dan heel veel leuke jaren hebt.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:43

Zo wat een verhaal zeg meid!
Je bent echt nog zo jong en dan dit al hebben mee gemaakt. |(
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je binnenkort een leuke tijd kan hebben met je familie! :)
Jullie verdienen het!
Ook mijn Pb - box staat voor je open!

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:51

Heel veel sterkte. Erg indrukwekkend wat er allemaal gebeurd is, je bent een sterk persoon dat je er goed mee om kan gaan.
Gelukkig heb je steun aan je familie en paardjes! Sterkte.

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:07

Ontzettend veel respect voor jou..... heel erg goed van je dat je het allemaal even opgeschreven hebt.. en hoe! Ik kan eigenlijk niet geloven dat je pas 13 bent...... maar goed, je hebt dan ook al zoveel voor de kiezen gehad, wat een 13 jarige nog niet hoeft mee te maken...
Heel veel sterkte en een dikke knuffel, je bent een hele sterke meid! Maar ook sterke meisjes mogen huilen.... en hulp vragen als ze dat nodig hebben.

Liefs

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 14:21

Allemaal weer bedankt! Zijn echt hele lieve berichtjes... :)

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 06:49

Ik word er gewoon stil van, wat naar zeg! Heel veel sterkte !

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:13

Pff dat is niet niks, wat een hoop narigheid heb je de afgelopen jaren over je heengekregen zeg.. Ik wil je heel veel sterkte mensen en bewonder de moed waarmee je jezelf erdoorheen slaat!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:44

meid wat ontzettend naar wat jij en je familie allemaal meemaken. ik vind het ook heel goed dat je het van je afschrijft. ik hoop dat je nog een hele tijd van je moeder kan genieten en ik wens je verder heel veel sterkte. xxx

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 20:03

Wat een ontzettend lang verhaal, je bent nog veel te jong om dit allemaal te moeten meemaken. Ik vind het echt erg voor je, goed dat je dit van je kunt afschrijven. Veel sterkte, ik hoop dat je nog een hele tijd van je moeder kunt genieten!

xLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:30

ik val zoals vele helemaal stil.
wat erg dat dit jou overkomen is..
veel sterkte meid!

sindy11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 00:30

Christy, je bent een kanjer.
Dat je jou verhaal zo duidelijk met anderen kan delen. Laat je lekker dragen door Willem of lieve Hanneke. Ze zijn gek op je...
Liefs van Debbie

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:19

Weet niet hoe ik zo bij dit topic kom, maar wat ontzettend rot voor je zeg.
Echt super veel sterkte !