Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Thioro schreef:Zelfs voor londen is 5 dagen kort.
Ben daar nu al een aantal keren geweest (lang leve de tante die daar woont), telkens minstens 5 dagen en heb nog niet alles gezien.
Je zou eerst idd moeten beslissen wát je precies wil: citytrip, luilekkervakantie, natuur, ... en dan kun je bekijken welke bestemming bereikbaar is.

xBibi schreef:Tja dat is misschien wel waar, maar Engeland heeft me nooit echt aangetrokken om op vakantie te gaan en Duitsland vind ik echt vreselijk.
Ik zat ook te denken aan Dubai, dat is wel wat dichterbij geloof ik?
In ieder geval iets bijzonders, met mooie natuur en waar het lekker warm is en je ook naar het strand kunt gaan.
xBibi schreef:Ik zat ook te denken aan Dubai, dat is wel wat dichterbij geloof ik?
In ieder geval iets bijzonders, met mooie natuur en waar het lekker warm is en je ook naar het strand kunt gaan.

WillemYntJee schreef:GriekenlandIk denk dat t ook een beetje er mee heeft te maken dat je zus naar NY gaat of niet?
Daarom wil jij ook naar zoiets speciaals, geeft niks natuurlijk, maar is wel ontzettend zonde van je tijd en vakantie.

Nueve schreef:xBibi schreef:Tja dat is misschien wel waar, maar Engeland heeft me nooit echt aangetrokken om op vakantie te gaan en Duitsland vind ik echt vreselijk.
Ik zat ook te denken aan Dubai, dat is wel wat dichterbij geloof ik?
Canarische Eilanden dan?
xBibi schreef:Nou opzich niet echt omdat zij naar NY gaat, ik wil gewoon voor mezelf iets bijzonders, iets wat heel dichtbij is in Europa kun je altijd nog heen gaan..

Shego schreef:Ik zeg nog steeds noordamerika of nieuwzeeland.Daar heb je zo'n beetje alles en in Nieuw-zeeland worden al die vette films gemaakt zoals Narnia,LOTR enzo

Karin schreef:xBibi schreef:Nou opzich niet echt omdat zij naar NY gaat, ik wil gewoon voor mezelf iets bijzonders, iets wat heel dichtbij is in Europa kun je altijd nog heen gaan..
Als jouw vader bereid is honderden euro's neer te leggen voor zes dagen Zuid-Afrika, wie ben ik dan om te zeggen dat je het niet moet doen?
Ik zou het alleen zonde vinden. In Zuid-Afrika is zo veel te zien, in zes dagen doe je hooguit een wildpark en een stad - en dan nog het reizen.
Maar iets als Londen ofzo trekt me gewoon niet zo.

WillemYntJee schreef:Maar zie je wel in dan dat het zonde is van je vakantie om voor zo'n korte tijd zo ver weg te gaan? Iedereen hier zegt dat niet voor niks he
NY voor 6 dagen is ook veeel te kort, ben er 8 dagen geweest en zelfs dat is te kort. Dan kan je toch veel beter iets dichter bij huis zoeken en lekker volop genieten van je vakantie ipv alleen maar in t vliegtuig te zitten?
-Rome
-Venetië
-Barcelona
-Zuid kust Spanje
-Portugal

Thioro schreef:Ik ben ook van mening dat als je verder wil gaan, je beter een langere vakantie neemt. Op 6 dagen heb je echt niets gezien van een Afrikaans land/nieuw Zeeland/usa.
xBibi schreef:Denk wel dat dat voor iedereen verschillend is, de één wil natuurlijk ook meer zien van een land dan de ander.
xBibi schreef:Griekenland ben ik al een keer geweest, en ik zou er niet nog een keer heen hoeven.
Nou opzich niet echt omdat zij naar NY gaat, ik wil gewoon voor mezelf iets bijzonders, iets wat heel dichtbij is in Europa kun je altijd nog heen gaan..
En ver weg kan ook altijd nog. Er is zoveel heel erg bijzonders te zien... daarvoor hoef je beslist niet ver weg. Waarom zou je je kwellen met een lange reis? (Vliegen is best leuk hoor, maar na een paar uur heb je het wel gezien.) Dan zou ik liever snel op de plek van bestemming zijn: meer tijd om leuke dingen te doen en te zien. En de langere reistijd pas doen als je meer de tijd hebt om veel te zien en rond te trekken. Voor mooie natuur en strand kun je volgens mij heel prima in Italie, Griekenland, Cyprus en Kroatie terecht, je kunt ook je vakantie leuk maken door iets bijzonders te gaan doen: duiken of met een scootertje rondreizen of raften of nou ja, verzin wat leuks
Je kunt elke vakantie zo bijzonder maken als je wilt, dat hangt minder van je bestemming af dan van wat je ermee doet.