Asociale buren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 09:55

s'Ochtends vroeg verhaal gaan halen is ook een goede :j
Ik heb ook weleens de neiging gehad om heel vroeg te gaan staan stofzuigen en dan een paar keer hard de verwarmingsbuizen te raken of de deur dicht te slaan wanneer ze s'ochtends nog slapen }>
Toch maar niet gedaan, anders gaan ze straks over mij klagen :=

Mijn buren waren zelfs zo asociaal dat ik opeens een oud kapot schilderij van hen in mijn tuin had liggen :? Ik heb hem net zo hard weer terug gegooid. Ik ga echt niet in hun troep zitten.
Maar qua geluid is het hier extra vervelend omdat er boven mijn buren ook nog eens een alleenstaande moeder met 3 kleine kindjes woont, die de volgende dag wel weer naar school moeten.

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 10:09

verschrikkelijk.En sommige huizen zijn ook zo gehorig.Wij konden de buren horen lopen,praten,muziek draaien,stofzuigen.De buren hadden een jonge herder die de hele dag in een bench zat te janken als hun aan het werk waren..

Nu zijn we bevrijdt,we wonen in een vrijstaand huis in Duitsland.met weinig buren.heerlijk.Af en toe hinnikt er een paard,krijst er een uil,of zoeken fazanten een slaapplaats in de bomen.daar hebben we geen last van.Hoewel,we worden vaak wakker van kwetterende vogeltjes,en hadden pas een gluurder,een bambi hert keek door ons slaapkamerraam :D

sharir

Re: Asociale buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:42

(zie eerdere post)

Ik doe echt niet zachtjes de volgende dag.
Ben geen uitslaper en woon op een flat.
om 8 uur laat ik de hond uit, dan gaat standaard de bel weet toch dat ze net een uurtje in bed liggen.
Al een paar keer verhaal gehaald om 8 uur. Zijn ze ook niet vrolijk hoor.

Maar ja dat is omdat ze elke zaterdag weer een feestje bouwen die tot 6 a 7 uur duurt.