Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

_kajo_ schreef:Inmiddels is de situatie enigszins veranderd. Ik weet nu voor 95 % zeker dat het haar te doen is om de vriendschap tussen mij en mijn beste vriend om zeep te helpen. Wilde dat vermoeden er in eerste instantie niet bijzetten maar krijg het nu van verschillende kanten bevestigd. Verschillende familieleden zijn blijkbaar net zo bekrompen als ik en denken er min of meer hetzelfde over. Ik heb ze zelfs moeten verzoeken om zich er buiten te houden omdat ze haar er op aan wilden spreken. Mijn beste vriend is behoorlijk geschrokken over haar beweegredenen.
aad1990 schreef:_kajo_ schreef:Inmiddels is de situatie enigszins veranderd. Ik weet nu voor 95 % zeker dat het haar te doen is om de vriendschap tussen mij en mijn beste vriend om zeep te helpen. Wilde dat vermoeden er in eerste instantie niet bijzetten maar krijg het nu van verschillende kanten bevestigd. Verschillende familieleden zijn blijkbaar net zo bekrompen als ik en denken er min of meer hetzelfde over. Ik heb ze zelfs moeten verzoeken om zich er buiten te houden omdat ze haar er op aan wilden spreken. Mijn beste vriend is behoorlijk geschrokken over haar beweegredenen.
Heb je geen goede band met haar? Of is ze jaloers?
_kajo_ schreef:Inmiddels is de situatie enigszins veranderd. Ik weet nu voor 95 % zeker dat het haar te doen is om de vriendschap tussen mij en mijn beste vriend om zeep te helpen. Wilde dat vermoeden er in eerste instantie niet bijzetten maar krijg het nu van verschillende kanten bevestigd. Verschillende familieleden zijn blijkbaar net zo bekrompen als ik en denken er min of meer hetzelfde over. Ik heb ze zelfs moeten verzoeken om zich er buiten te houden omdat ze haar er op aan wilden spreken. Mijn beste vriend is behoorlijk geschrokken over haar beweegredenen.