stef schreef:En ik snap in een aantal situaties écht dat de klant boos is, maar dan hoeven ze mij niet voor kankerwijf uit te maken, of wel?
Dat zijn trouwens incidentele gesprekken
Aan zoi'n opmerking gaat natuurlijk iets vooraf wat wij niet weten

Ik vind het niet opmerkelijk dat mensen uit hun dak gaan naar klantenservice. Vaak hangen ze ellen lang in de wacht, kost het hun een duur tarief en weet je bij voorbaat al dat er een grote kans is dat het probleem toch niet opgelost wordt en je vaak nog tig keer bellen moet.
Ik denk dat het aan jou als taak is Stef om hier verbetering in te brengen. Als alle servicepunten nu eens een stappie harder zouden werken, hun afspraken na komen!!!! en wat meer technisch egisntrueerd zijn zou dit al een hoop ellende schelen.
Ik blijf altijd netjes aan de telefoon, omdat ik gewoon wil dat mijn probleem wordt opgelost, en dat zal sneller gebeuren bij iemand die vriendelijk en correct blijft dan ieman die uit zijn plaat gaat.
Maar begrijpen doe ik het wel helaas....Denk dat jij ej dr ook gewoon maar tegen moet wapenen Stef dat er nu eenmaal veel frustratie is op dat gebied.

Toen heb ik die meneer wel even haarfijn uitgelegd dat ik dan misschien 'slechts' 17 was, maar toch echt net zoveel recht had op goede service als ieder ander en dat ik graag met iemand anders wilde spreken als hij me die service niet kon verlenen. Vreemd dat het toen ineens binnen 1 minuut geregeld was.

Ik dacht nog wel dat ik zo speciaal was...
en ben ze dan errug dankbaar als zijn of haar voorganger al het nodige heeft doorgegeven.