na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:24

Sja ... via internet is alles zoveel makkelijker.
Veel mensen zijn irl erg verlegen, hebben faalangst, sociale fobie, etc etc etc.
God weet wat hij wel niet heeft.

In elk geval niet netjes om niets te laten horen.

Ik zou eens met de telefoon van een vriendin bellen en kijken of ie dan wel opneemt, en om een verklaring vragen. Gewoon rustig en netjes.

Maar ik zou zowiezo niet meer in contact met m willen blijven staan.'Maar zou dus wel willen weten wat de reden was dat ie er niet was !

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:29

Hihi sorry ik mag er niet om lachen, maar je hebt er echt serieus 45 minuten over gedaan om de Ikea in Breda te vinden :P? In 45 minuten rij je drie keer de stad rond, en de Ikea ligt toch echt recht naast de snelweg ;). Maar goed, misschien toch maar een tomtom kopen ;). En een kerel zoeken met een telefoonabonnement :+. En niet smsen als je het niet kan vinden, gewoon even bellen, dan komt ook geen info verkeerd over zoals nu misschien het geval was...

Liesjeloef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:35

Veerledec; Vanuit de Mcdonalds, (ik neem aan bij de haagse beemden daar bij Praxis) is idd niet ver maar wel heel even goed zoeken hoor, als ik nu denk moet ik (terwijl ik 13 ben en al 13 jaar in breda woon) zelf ook even zoeken :')

TS; Hebben jullie alweer gechat, ik neem aan msn ofzo? Vragen waar ie was?

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:46

Citaat:
''oei das minder en nu ?''
'' ik ben er zo ''
''mijn beltegoed is na dit bericht op maar ben er bijna waar sta je precies ?''

Hij heeft naar mijn idee erg leuk met je gechat maar nooit de intentie gehad daadwerkelijk met je af te spreken wanneer hij echt jou deze antwoorden terug sms te dan heeft hij echt geen stap ri Ikea Breda gemaakt.

Typisch ontwijkende antwoorden en het laatste om in te dekken dat hij geen contact meer kan zoeken voor een eventuele andere smoes! Waarschijnlijk heeft hij zich rot ziten lachen.
Geen aandacht meer aan besteden, wanneer hij weer contact zoekt met de chat zou ik eerst ontwijkend reageren laat ie maar zn best doen wanneer je ook nog maar enig vertrouwen in de man hebt.
Mijn advies: laat waaien, jij verdient beter!

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:47

Niet erg lang geleden, is hier ook een topic over gemaakt, van een bokker die hetzelfde meegemaakt heeft.

Het is banketstaaf voor je, zou me zwaar genaaid voelen, maar ik zou ABSOLUUT geen contact zoeken met hem.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:53

Ik vind zijn smsjes helemaal niet zo vreemd, en het kan best dat zijn BTG op was, heb ik ook wel eens hoor... Dan sms ik ook gewoon op die manier.
Waarschijnlijk kwam hij gewoon niet op tijd bij z'n telefoon toen jij hem belde en kon hij, omdat hij geen BTG meer had, niet terug bellen.

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo l*llig overkomen en ik heb totaal niet het idee dat hij jou zomaar heeft laten staan.

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:57

Punt is, Jaimyliefje: C. heeft haar dus wel laten staan en was bovendien zogenaamd zelf al veel te laat zonder dat te hebben aan te geven in zijn sms. Dubbel l*llig dus

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:59

ach als hij echt voor haar had gegaan dat had hij als de wiedeweer beltegoed gefixt of weet ik veel wat voor een manier (telefoon vriend of wat dan ook) contact met haar opgenomen en het allemaal uitgelegd wat er gebeurd was

en dat doet ie dus niet.....he is so not into you....
dus verwijderen blokken en deleten
bye bye ,zwaai zwaai!!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:37

Je kan niet zomaar beltegoed 'fixen' midden in de nacht. Ik vind dat je eerst de andere kant van het verhaal moet horen wil je hier over oordelen.

Als ik in 1e stantie al 3 kwartier te laat ben, schaam ik de ogen uit m'n kop. En al stond ik al 3 kwartier te wachten had ik allang pleite geweest.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:41

nou ze liet weten via de sms dat ze het niet kon vinden,dus van haar kant af snap ik het
en by the way is het nu geen nacht meer en dik over twaalf en had hij dus allang contact op kunnen nemen ! :j

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:43

Maar toen het zich dit afspeelde was het wel midden in de nacht ;). Je weet toch niet wat voor reden hij had? Misschien is het wel gewoon een banketstaaf ja, dat die niet is komen opdagen. Maar hij kan er ook een reden voor hebben.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:50

Idd wat een slappe hap zeg. Hij had minsten van te voren kunnen laten weten dat ie het eigenlijk toch wel doodeng vond om met haar af te spreken. Of eigenlijk helemaal niet kon of iets.
Misschien stond hij er idd al even, dat zou ik ook niet weten. Maar uit het eerste smsje te horen lijkt dat er niet op. Dat hij eigenlijk helemaal niet haar wou zien ofzo.
Vin het wel knap vervelend voor de TS. Maar zo zie je maar weer... internet. En ja er kunnen ook leuke dingen uit voorkomen, maar helaas niet altijd. Zo blijkt wel weer.
Ben wel benieuwd of ie ooit nog eens wat van zich laat horen. De loser... :D

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:51

Ja, maar als hij zich er echt lüllig over voelde, had hij haar nu toch allang gebeld om zich te verontschuldigingen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:53

En nog steeds zijn er mensen die denken dat er een reden was dat hij er niet was...

Hij had bij iedere willekeurige benzinepomp even kunnen stoppen om beltegoed te kopen, langs de snelweg zijn die echt nog wel open en de Ikea ligt bij de snelweg. Of hij had als de sodeflikker naar huis kunnen rijden en daar met zijn vaste telefoon (of de mobiel van zijn broer/zus, moeder of vader) kunnen bellen of smsen.
Helaas, die jongen is inderdaad 'not that into you'. Per direct wissen uit je msn-, telefoon- en twitterlijst. Als hij je echt op had willen zoeken, dan had hij allang contact met je gezocht, en zo niet, dan heeft hij gewoon geen greintje fatsoen in zijn lijf.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:55

weet je zeker dat hij er niet was, misschien heeft hij van afstand staan kijken, "viel het tegen" en is weer gegaan.....

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:57

haha lynn_nikita moet wel even om je opmerking lachen. tis wel knap banketstaaf maar wie weet wat de reden is

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:58

ja, ik bedoel het niet vervelend hoor, maar het kan wel zo zijn
zijn al foto`s ed uitgewisseld?is inmiddels via de chat wel weer contact geweest? Of reageerd hij daar ook niet meer?

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:59

haha snap je wel hoor;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:59

Daar zat ik ook aan te denken Lynn_Nikita... ook nog een mogelijkheid...

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:01

Dat zou idd ook kunnen Lynn_Nikita. Heb ook ooit zoiets geflikt bij iemand, maarja toen was ik een jaartje of 13. Heb nu gelukkig wel meer verstand ;)

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:03

Volgens mij hadden ze elkaar ontmoet in Tilburg, zijn ze daarna gaan chatten. Dus dan heeft ie haar wel al gezien neem ik aan.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:05

Ah het is zo duidelijk als wat, je hebt m steeds gevraagd en hij steeds met een nee, ik zou gewoon gelijk na 1 x nee, zeggen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Bespaar je deze ellende en ga lekker verder, er zijn heus leuke jongens die wel met je uit wil gaan.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:06

@veerledec: idd ik lees net terug en je hebt gelijk;)
@ragdollcat: het is andersom zij zei steeds nee

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:06

Het feit alleen al dat zij (met een reden) 45 minuten te laat is en hij "in de buurt" is en dus ook zogenaamd nog onderweg... klopt al niet, almocht je nog geloven dat ie een reden had. Volgens mij is hij inderdaadnooit in de buurt van de Ikea geweest.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:08

Ik begrijp niet zo goed warom iemand die zelf veel te laat is, zich boos zitten maken om een ander en om bepaalde berichtjes. Ik denk dat een en ander komt door frustratie van het niet kunnen vinden en verwachtingen.
Als je het heel neutraal bekijkt, heb je het over personen die elkaar mnisgelopen zijn. Kan gebeuren, ik zie het probleem niet.
Maar als je je als zo kwaad om zoiets maakt, vraag ik me af of je wel de moeite waard bent om te ontmoeten, sorry. Wellicht had die man ook door dat je een beetje giftig was en is hij gewoon gevlucht naar een leuker persoon.
Ik zou ook niet zo'n zin hebben in een ontmoeting met iemand die zich druk zit te maken om futiele dingen.