Ik ben niet normaal??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 19:55

luxx schreef:
Geestig als je dan in jouw profiel kijkt en een hele lijst spullen ziet die jij zoekt, jij bent ook een shopper, alleen op een andere manier :P.

Ach alles wat in mijn profiel staat zijn dingen die ik eventueel wel kan gebruiken :) Maar ik ga er zeker niet naar opzoek :) En meer dan de helft heb ik niet eens meer nodig, aangezien ik mijn paard naar de eeuwige jachvelden breng.

Hmm missschien eens profiel aanpassen :)

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:58

Troost je, tegen mij zeggen ze juist dat ik abnormaal ben omdat ik júist veel schoenen heb [en ik vind het zelf nog meevallen ook, een stuk of 20 paar, inclusief stal/rijschoenen etc.:+]

zonnebloem18

Re: Ik ben niet normaal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:04

Ik heb 3 paar schoenen waarvan ik maar eigenlijk 1 paar draag.
Ik gebruik geen make-up en heb geen uitgebreide kledingcollectie.
Ik heb 1 goeie tas en als die kapot gaat koop ik wel weer een nieuwe.

Ik geef mijn geld ook liever uit aan mijn dieren ik zie het nut van 70 paar schoenen echt niet zonde van de kastruimte en het geld.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:00

Ik vind het wel normaal hoor.. iemand die 67 schoenen heeft lijkt me eerder wat minder normaal.. je kan er toch maar 1 paar tegelijk dragen! :D
Geen make-up kan prima bij de meeste mensen, en als het niet kan maakt het ook niets uit want we zijn niet met make-up geboren toch? ;)
En je kan beter kleding hebben waarin je je lekker voelt dan veel kleding hebben die je alleen voor de show hebt..

Nee, je vriendin heeft ongelijk hoor!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 01:50

Zo'n 6 jaar geleden was ik echt een shop verslaafde. Ik woonde goedkoop, had geen auto, weinig vaste lasten dus veel geld over. Heb ontzettend veel schoenen gekocht in die tijd. Ook tassen en gewone kleding overigens

Toen kocht ik een stuk weiland waardoor mijn vaste lasten dusdanig omhoog gingen dat ik als het ware 2x een huurhuis per maand betaalde. Ja, dat wilde ik graag dus moest ik inleveren. Was toen wel blij dat ik een flinke collectie had overigens.

Uiteindelijk ben ik wel weer meer gaan verdienen zodat ik weer meer overhield maar dat ging dan b.v naar schrikdraad enzo. :D

Uiteindelijk verhuisd naar mijn vorige appartement en toen is de balans opgemaakt. Daar sloegen mijn ouders echt van achterover. Er gingen 12 vuilniszakken met kleding mee, 42 paar schoenen (paardrijlaarzen e.d meegerekend) 23 tassen, en een verhuisdoos vol met assecoires.

Inmiddels heb ik heel veel in de kleding/schoenen container gedaan omdat het niet meer in mijn leven past qua stijl.
Ik woon nu samen, ben er dus financieel weer op vooruit gegaan. En winkel tegenwoordig ontzettend graag budget. Kan er echt op kicken om voor 20 euro zo veel mogelijk te kopen. Maar ik heb nu wel een bescheiden collectie in mijn ogen. Zowel qua kleding als qua schoenen.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 06:00

Tsja hier nog zo iemand hoor... mijn paard krijgt elke 7-8 weken nieuwe schoenen van 85,- maar voor mezelf geef ik dat niet zo snel uit :D
Ik ben een vrouw waarvan haar vriend zelfs mer schoenen heeft... omgekeerde wereld :P :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:08

Mmm ik denk eerder dat ze jou niet normaal noemt omdat ze donders goed zelf weet dat 76 paar schoenen wat overbodig is. Ik krijg het idee dat ze zichzelf niet normaal vind en dat op jou afschuift zodat zij er voor haar idee wel normaal uitkomt, snappie :+

Maar goed iedereen is anders, niemand is normaal, dus nee jij bent ook niet normaal haha.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:21

Ik ben ook niet normaal hoor :D

Ik heb een paar nette laarzen die ik veel draag, en jodphurs voor bij de paarden. De enige reden dat ik nog iets meer van schoenen kan aanvoeren is dat ik 1 paar schoenen heb die ik kocht toen ik hoog zwanger was en opgezwollen poten had. die zijn nu 3 maten te groot als het niet meer is. Dan twee paar laarzen die eeuwig netjes blijven omdat de hak onmogelijk hoog is en ik er niet over pieker om voor het oog van de buren naar de auto te wankelen en een hele dag zere voeten te hebben. Nog drie paar open schoentjes/sandaaltjes die gewoon de vuilbak inmoeten en voila.

Ik moet ook eens een handtas kopen, een echte vrouw heeft handtassen en ik heb er geeneen.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:24

WTF moet je met 67 paar schoenen? Ik heb 6 paar en dat vind ik al veel, 9 van de 10 keer draag ik toch dezelfde. Ik ben gek op shoppen, maar dan voor mijn kinderen, speelgoed en kleding, maargoed die groeien dan ook als kool.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:26

Haha qua dierengedrag ben ik echt precies hetzelfde als TS _O- Heb ook een nogal verwend hondje die alles krijg wat d'r hartje begeert en een paar jasjes heeft :o

67 paar schoenen vind ik heeeeel overdreven, maar hoe weinig jij er hebt vind ik weer het andere uiterste :)) . Ik zit er mooi tussenin met alles geloof ik :+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:30

tja ik ben ook zo een afwijkenpersoon :D

ik ben geen " Meisje meisje"

ik ben een rouwdouwer, loop vaak in trainingsbroeken en gympen en anders wel in spijkerbroek met hele grove boots
ik heb amper sieraden (3 paar oorbellen en allen ring maar diverse maat) ik heb alleen standaard make-up, die ik alleen opdoe als ik daar zin in heb...
handtassen doe ik niet aan, ik vind ze irritant....ik heb een grote sporttas of ik hebzo een kleine portomonneetas , maar dan niet bepaald vrouwlijk maar meer sportief
iedereemn is dan ook helemaal verbaasd en staat mij te bewonderen als ik dan opgemaakt op hakken in een jurk aan kom lopen (zoals de bruiloft van me ma :P )

ach boeie, niet iedereen is hetzelfde en je moet gewoon doen waar jij je prettig mee voelt ;)

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:30

Er is zo'n poster van Loesje:
"Ooit een normaal persoon ontmoet?
En? Beviel het?"

Niemand is normaal, iedereen heeft verschillende interesses en prioriteiten.
Verder niet druk over maken.
Concentreer je op jullie leuke vriendschap!
(zo dat is wel weer heel wijs allemaal...) :=
Laatst bijgewerkt door amanda2 op 18-07-09 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:32

Hahaha 67 paar is wel erg overdreven zeg! Ik heb ook nooit zin om te shoppen alleen als ik wat in me hoofd heb ga ik naar de stad anders niet. En heb ook maar 6 paar schoenen ofzo. Koop ook vaak eerder dingen voor het paard dan voor mij.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:36

Ik vind jou juist normaal eigenlijk :')

Even tellen hoeveel schoenen ik heb..
1. Adidas sneakers (alle jaargetijden, 5-7x per week aan)
2. S. Oliver hakjes (alle jaargetijden, max. 2x per week aan)
3. Groene cowboylaarzen (winter, max. 2x per week aan)
4. Leren slippers (alleen als het heet is)
5. Jodphurs (bijna altijd op stal)
6. Stalschoenen (af en toe als ik niet of zonder zadel ga rijden)
7. Rubberen slippers (voor op het strand, bijna nooit dus))
De complete lijst :')

Dan heb ik nog wel een paar rubberen rijlaarzen,
maar die heb ik in geen jaren meer gebruikt,
en een paar jodphurs dat eigenlijk veel te breed voor me is,
die ik nog wel eens gebruik in de winter als ik veel sokken over elkaar aan heb.

Btw. Ik houd ook echt niet van winkelen en ga ong. 2x per jaar naar de kapper :')
Ook gebruik ik bijna nooit make-up :P
Ik spaar eigenlijk mijn geld gewoon op :)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:41

nou dan ben ik ook niet normaal hoor

het is dat ik recentelijk 2 paar (de zelfde maar andere kleur) schoenen heb gekocht voor dagelijks gebruik EN bij en op de paarden ..

maar buiten mijn paar klompen en pantoffeltjes (niet eens zelf gekocht was kerst kadootje van mijn kleine)

heb ik 1 paar nette schoenen en 1 paar paarden schoenen
(die dus helemaal op zijn moeten eigenlijk allang weg zijn
lek enzo :o )
en k weet dat ik \'ergens"nog een paar zomer schoenen moet hebben
die liggen denk ik al 7 jr in een kast ergens 8-)

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:42

K heb 5 paar schoenen, lange leve de uitverkoop :P

1 paar ballerina's
1 paar gympen
1 paar goede leuke schoenen by een witte broek
1 paar schoenen die overal ondergaan..
1 paar schoenen voor de paarden
1 paar paardrij laarzen en dat was het.

Hmmz..Men haar besteed ik 10 tot 15 minuten aan, kammen omdat ik krullen heb, is dus een must..
Pleur der mouse in en het is weer goed,
mascara is het enige wat ik qua make up gebruik.. de rest vink pure onzin!

Winkelen is omdat het soms moet, anders moek naakt over straat xD
En dan krijg kwss een bekeuring xD

Kapper komt hier 1 x in de 3 maanden, voor de dode puntjes

En dááát was het eigenlijk wel.

Macho_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:40

ik heb ook niet zoveel paar schoenen ong 12 , Zonder paardenschoenen,
kleren ben ik verslaafd aan vind ik geweldig om te kopen kan zo heledag kleren kopen
maar niet dat ik een modefreek ben dat ik de laatste mode moet hebben
gewoon lekker mn eige stijl .

Dus normaal nee ook niet *D

Draag wel Make-up maar ga ook wel is zonder het huis uit (A)!
Haar doe ik wel anders lijk ik op een Monster haha .

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:49

Omdat je toevallig anders bent dan haar, en dan veel andere meiden ben je nog niet meteen raar!!
Niet alle meiden hebben kasten vol met kleren en schoenen hoor, en ook niet alle meiden dragen make-up.
Even tellen hoeveel paar schoenen ik heb... ik kom ook uit op 10 paar schoenen, met laarzen enz meegetelt dus valt bij mij ook nog wel mee.
Ik doe wel make-up op, maar niet zo veel.. eig alleen me ogen. Ik heb ook geen hele inloopkast vol met kleren :P heb er wel een hoop maar ik koop ook niet altijd tassen vol als ik ga winkelen.
Meestal als ik echt naar de stad ga om kleren te kopen kom ik vrij weinig tegen, en als ik toevallig eens langs een winkel loop en iets leuks zie koop ik het.

Dus mijn conclusie; nee je bent zeker niet raar. Tis jou geld dus jij moet zelf weten wat je ervan koopt :)

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:56

dan ben ik ook niet normaal _O-
Ik heb 3 paar schoenen,
1 gewoon normale
1 voor de LO lessen
en dan nog van die ouwe afgetrapte dingen voor bij m'n paard.

Ik gebruik ook geen make-up, omdat ik voor zo'n beetje alles allergisch ben :')
en ik heb een hekel aan winkelen. Ik doe het wel, maar het liefst zo snel mogelijk :+

En inderdaad, omdat je anders bent dan je vriendin hoeft niet meteen te betekenen dat jij raar bent!

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:36

ikdoemaarwat schreef:
tja ik ben ook zo een afwijkenpersoon :D

ik ben geen " Meisje meisje"

ik ben een rouwdouwer, loop vaak in trainingsbroeken en gympen en anders wel in spijkerbroek met hele grove boots
ik heb amper sieraden (3 paar oorbellen en allen ring maar diverse maat) ik heb alleen standaard make-up, die ik alleen opdoe als ik daar zin in heb...
handtassen doe ik niet aan, ik vind ze irritant....ik heb een grote sporttas of ik hebzo een kleine portomonneetas , maar dan niet bepaald vrouwlijk maar meer sportief
iedereemn is dan ook helemaal verbaasd en staat mij te bewonderen als ik dan opgemaakt op hakken in een jurk aan kom lopen (zoals de bruiloft van me ma :P )

ach boeie, niet iedereen is hetzelfde en je moet gewoon doen waar jij je prettig mee voelt ;)

haal de oorbellen,ring en make up nog even weg en daar sta ik. :D
volgens mijn vader als halve knul geboren. :+

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 17:25

O ja dat was ik helemaal vergeten: Sieraden.

Heb ik ook niet!! Geen oorbellen(wel gaatjes, wou ik perse als 4 jarige.) geen ringen, ketingen, horloges enz.

Ik loop eigenlijk nooit in trainingsbroeken. Fijne broek aan(liefst linnen) en een polo o.i.d. ligt beetje aan het weer :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 22:07

Hahaha 67 paar schoenen _O-

Wie kan nou bepalen wat 'normaal' is.. iedereen is toch normaal op zijn of haar eigen manier?

Ik vind het normaal om meer dan 7 paar schoenen te hebben (ik heb er ondertussen een stuk op 13/14) terwijl de ander het red met maar 2 paar. Tsja elk mens is anders en diegene moet maar lekker zelf bepalen wat hij of zij leuk of nodig vind, of leuk vind. Ik vind het altijd wel leuk om meisjes-meisje dingen te doen maar ik koop me ook suf aan dingen voor mijn verzorg poonies :P

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 22:12

dat is ook erg.. :')

Ik heb rond de 6 paar schoenen en mijn vriendinnen vinden dat ik veel schoenen heb _O-

kyraenlisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 22:16

je bent gewoon normaal meid ;)
ik heb ook een hekel aan shoppen , en hoef er ook niet perfect uit te zien ...
het gaat er om dat je je goed voelt om wie je bent niet om wat je draagt of doet

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 22:16

marrlinde schreef:
tuurlijk, iedereen is normaal!

alleen heeft iedereen weer andere interesses ;)

_/-\o_

Wie bepaald wat normaal is. :D