reltopic?? aanranding

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:19

Tis ok logisch dat er meer inbraken door NL-ers wordt gedaan.. het zijn er ook meer ... daarnaast hebben tegewoordig aardig wat "mensen uit een bepaald land" een nederlands paspoort. Mag je dus ook geen allochtoon meer noemen.

Ik roep ook wel eens "die buitenlanders" of "die marrokanen" ook al weet ik dat het de grote groep is die het voor de kleine verpest (en zo zie ik het dus ook, meer "slechte" dan "goede")

En om nu ze te zeggen, ze moeten allemaal dood of het land uit is ook een beetje uit verband getrokken. Maar van mij mogen ze "veelplegers met een buitenlands paspoort" hun verblijfsvergunning ontnemen. En diegene met NL-paspoort, tja, daar kom je niet meer vanaf dus streng aanpakken, maar dat geldt ook voor rasechte nederlanders die veelpleger zijn. Maarja, men is meestal niet zo onder de indruk van de straffen hier.
Laatst bijgewerkt door Riddershow op 17-07-09 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

WonderWanita schreef:
ik woon in een klein dorp in Nederland met heel weinig allochtonen. En toch raar maar waar: alle hangjongeren zijn Marokkanen.. als ik met klaarlichte dag door het park heen fiets worden er de ranzigste dingen tegen me gezegd! Daardoor begin ik soms ook wel even te twijfelen.
laatst fietsten mijn vriend en ik door de wijk rond een uur of 9 's avonds en plots gaat er een auto heel langzaam naast ons rijden. Een jongen hing uit het raam met een pistool en richtte het tegen mijn hoofd.. Vervolgens schoot hij en ik helemaal in shock, maar was een alarmpistool. Vervolgens rijdt de auto verder en schiet nog een paar keer richting ons. Nou ik kan je vertellen dat ik dagen bang ben geweest! ( Het waren twee Marokkanen ) Gelukkig zijn ze opgepakt want ze stonden bekend bij onze politie .
Maar ik wil nog wel even zeggen, dat dit uiteraard gewoon toeval kan zijn. Ik heb helemaal niets tegen allochtonen, maar ik heb wel wat tegen mensen die zich zo gedragen!

Jezus,dan schrik je ! :oo
Goed van je dat je hierna nog steeds 'mensen' schrijft!

Princess_

Sorry maar snap je boosheid, alleen dit heeft niks te maken met iemand zijn afkomst!!
Ik heb al vier jaar een Marokkaanse vriend en aangezien hij HBO doet zou die wss wél goed werkende en gezonde hersens hebben :)
Ken daarnaast meer Marokkaanse jongeren met hoge opleidingen dan Nederlanders, dus je opmerking slaat 10x nergens op.

Ook vraag ik me af hoe jij gelijk ziet of iemand Marokkaan is, voor een persoon die er niet of nauwelijks mee omgaat is het verschil tussen de niet westerse afkomsten vrij moeilijk te zien.

Ik vind het absoluut niet leuk wat je is overkomen, maar door hoe je je verhaal doet heb ik verder geen zin om medeleven te tonen.

owens-mama

sorry maar ik ga niet met je standpunt mee TS.
Je kan niet iedereen maar over een kam scheren. Er zijn ook goede marokanen. Er zijn ook genoeg nederlanders met van alles op hun kerfstok. Dan zeg je toch ook niet dan moeten die maar allemaal dood.

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:20

quera schreef:
ooit eraan gedacht dat 99% van de pedofielen nederlanders zijn. en inbraak wordt meer gedaan door nederlanders dan door buitenlanders O:)

goed gezegd!
ts, je bent inderdaad mensen over een kam aan het scheren

orienta

Re: reltopic?? aanranding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:20

ik heb mod Gepbt vind dit schandalig

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:21

WonderWanita schreef:
ik woon in een klein dorp in Nederland met heel weinig allochtonen. En toch raar maar waar: alle hangjongeren zijn Marokkanen.. als ik met klaarlichte dag door het park heen fiets worden er de ranzigste dingen tegen me gezegd! Daardoor begin ik soms ook wel even te twijfelen.
laatst fietsten mijn vriend en ik door de wijk rond een uur of 9 's avonds en plots gaat er een auto heel langzaam naast ons rijden. Een jongen hing uit het raam met een pistool en richtte het tegen mijn hoofd.. Vervolgens schoot hij en ik helemaal in shock, maar was een alarmpistool. Vervolgens rijdt de auto verder en schiet nog een paar keer richting ons. Nou ik kan je vertellen dat ik dagen bang ben geweest! ( Het waren twee Marokkanen ) Gelukkig zijn ze opgepakt want ze stonden bekend bij onze politie .
Maar ik wil nog wel even zeggen, dat dit uiteraard gewoon toeval kan zijn. Ik heb helemaal niets tegen allochtonen, maar ik heb wel wat tegen mensen die zich zo gedragen!

Naja wat een idioten joh! Ik vind dat dat soort gasten zoveel harder gestraft moeten worden. Die mensen denken echt dat ze alles mogen.

Princess_

manishdra schreef:
Tis ok logisch dat er meer inbraken door NL-ers wordt gedaan.. het zijn er ook meer ... daarnaast hebben tegewoordig aardig wat "mensen uit een bepaald land" een nederlands paspoort. Mag je dus ook geen allochtoon meer noemen.

Een allochtoon is iemand waarvan minstens een ouder in het buitenland is geboren. Ons koningshuis is ook allochtoons :)
Daarnaast krijgje als je in Nederland geboren ben een Nederlands paspoort, de "buitenlanders" hier zijn dus gewoon Nederlanders alleen zijn ze daarnaast ook allochtoon omdat vaak hun ouders nog in het land van herkomst geboren zijn.

Yv_

Ik woon in Den Haag, in een ghetto-buurt, dus kan op zich je mening begrijpen. Alleen... Waarom zo allemaal over 1 kam scheren? Er zijn er zat die wél gewoon werken, wél anderen met respect behandelen en zo kan ik het rijtje nog wel veel langer maken, maar ik denk dat je het zo wel begrijpt. Zo heb ik een paar gigantisch asociale buren, maar de marrokaan boven mij is een harstikke aardige jongen...

Maar ik snap eigenlijk je hele probleem niet? Als hij zin heeft om met zijn banketstaaf te zwaaien, zou ik erom lachen en wegfietsen...

Sientje

TS, ga je nog antwoord geven op de vraag van Tivoli en mij...?

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 12:21

dank je wel sunny_love, ik sluit die kinderlijke nederlandse en andere rassen ook zeker niet uit hoor, die zijn net zo erg.

@tivoli ik ben niet blind en heb genoeg mensen kennis om dit te zien.

@morrie: inderdaad er lopen misschien wel goeie rond maar op het moment kan ik er gewoon niet meer goed over praten. het is gewoon altidj zo dat hun de smerige dingen doen. Als er ergens iemand goed in elkaar geslagen is zijn het vaak of gewoon nederlanders of aziaten. die zijn tenminste nog zo dat ze je gewoon pakken. maar die marokkanen zijn zo smerig en geniepig.

@quara: fijn voor jou dat je het zo goed ervaart

@mechelfan: snap jou echt heel goed, sterk van je dat je er nog 6 jaar tussen hebt gewoond

en de rest, goh wat zijn jullie toch een heilige mensen die overal maar het goeie van inzien en niet op komen voor je eigen land

tem maar lekker, doe wat je wilt denk over me wat je wilt, ik weet mijn waarheid. ben lang genoeg met heel veel soorten mensen om gegaan maar sorry ben tot nu toe misschien 1 of 2 redelijk goeie tegen gekomen.
en ja mijn vriend is Antilliaans dus zo racistisch ben ik niet.
maar nee hoor nooit is er iemand hier op het o zo heilige bokt die gewoon rond uit voor zijn mening kan uitkomen

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:22

Ik vind dit ook een beetje een overdreven topic en idd alles wordt over 1 kam geschoren, jammer voor de mensen die zo hard strijden voor een betere naam!!

Wel heb ik op Wilders gestemt en dat zal ik voorlopig ook zeker blijven doen :j
Reljongeren en herrieschoppende met buitenlands afkomst mogen van mij allemaal het land uit geschopt worden ( en dan bedoel ik ook die hier geboren zijn, waarvan hun ouders slecht neds kunnen waar ook steeds de afkomsttaal wordt gebruikt, ik vind je dan geen echte nederlander)
En voor de reljongeren en herrieschoppende Nederlanders veel hogere straffen :j
Laatst bijgewerkt door doom op 17-07-09 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:22

Wij zijn heilige mensen en komen niet op voor ons eigen land, omdat we Marokkanen niet dood willen hebben? Alsjeblieft. Wat een belachelijke redenatie. Op je teentjes getrapt misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:23

Paar vraagjes:

1. Hoe kun je ineens een hand tussen je kruis en je fiets voelen grijpen? Hoe dicht fiets jij langs anderen dan? Of wijk je niet uit als er iemand van de andere kant komt, of... :?

2. Het is nacht, dus donker. Die jongen fietst dus weg, jij fietst ook nog, en toch zie je dat hij z'n piemel uit z'n broek haalt en er mee gaat zwaaien :?
Ik weet niet hoor, maar A ik ga op m'n bek als ik de ene kant op fiets en zolang de andere kant op blijf kijken, B volgens mij is die afstand al gauw te groot om in het donker nog te zien wat iemand doet en C voordat die gozer weggefietst is, daarna gestopt is, broek open gedaan heeft en pielemans tevoorschijn heeft gehaald, tegen die tijd ben je al thuis, staat je fiets in de schuur en lig je gedoucht in je bed volgens mij :?

3. Als die 16-jarige Marrokaan slim genoeg was om zijn gezicht niet te laten zien....
A. hoe weet jij dan dat het een 16-jarige Marrokaan was?
B. hoe kwam hij zo snel met z'n hand bij jouw kruis zonder dat jij 'm gezien hebt? (vraag 1)

Met andere woorden:
Ik geloof geen woord van je verhaal want het rammelt aan alle kanten, en denk dat je inderdaad alleen maar op een racistisch reltopic uit bent.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:23

Jongeren waar je het meeste last van hebt (hier): Marokkanen.

Het is gewoon zo. Hier in ieder geval. Wat niét betekend dat de Nederlanders braaf thuis zitten, want haast alle hangjongeren zijn hinderlijk. Maar het gros is toch echt van Marokkaanse afkomst. No offense want ik heb verder niks tegen Marokkanen, het is alleen erg jammer dat deze groep het zo verpest voor de rest. Want leuke Marokkanen zijn er ook, heus waar!

Trouwens, bedenk je eens: de "allochtonen" die dit gedrag vertonen zijn meestal jong en in Nederland geboren. Hoezo allochtoon?!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:24

Als je zo opziet tegen de mening van bokt, waarom plaats je dan in godsnaam dit topic? Met zo'n houding als in je beginpost vráág je toch zeker om dit reacties?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:24

op komen voor je land? Wereld is toch van iedereen? Ik begrijp niet hoe je jezelf beter kunt voelen omdat je Nederlands bent.. Ik ken er nog een uit het verleden die wilde opkomen voor zijn eigen land, en die riep ook dat anderen dood moesten.. en dat gebeurde.........

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:25

Zoals ik net al zei een allochtoon is iemand waarvan een van de ouders in het buitenland is geboren :)

Indd het verhaal rammelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:25

Belachelijk topic over pure racisme, ik heb daarom ook getemt en hoop dat deze onzin heel snel naar de MH verdwijnt.
Met name je opmerking
juline schreef:
puur vanwege het feit dat het voor mij de 1000ste oorzaak is dat geen enkele maar echt geen enkele marokkaan een gezond stel hersens heeft.

En
juline schreef:
en dan klinkt het racistisch maar sorry van mij mogen ze echt allemaal dood.

Komt op mij over als pure haatzaaierij en racisme, ik hoop dat dit topic snel weg is!

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:26

Jeetje ik schrik van je verhaal, maar dit kan natuurlijk ook door een nederlander gebeuren! En natuurlijk maak jij t nu mee met Marokkaanse mensen. Maar dan mag je nog niet zo gaan praten.

Ik heb het ook niet op iedereen, maar daarom ga ik nog niet zeggen dat ze dood moeten. Ze zijn ook mensen net als jij en ik!!!!!!

estherpitout

Hmm dat ze allemaal dood moeten is een behoorlijk heftige opmerking hoor. Vind het wel erg voor je wat er is gebeurd TS. Maar wat ik dan wel weer frapant vind is dat de partij van Wilders nu zo groot is, terwijl heel nederland in het openbaar schreeuwt dat hij discrimineert blablabla. Maar stiekem wel je stem op Wilders geven omdat veel mensen het toch wel met hem eens zijn blijkbaar. :?

Anoniem

TS voor jou heb ik maar 1 woord: Kortzichtig.

Denk voortaan ff na voordat je racistische uitspraken gaat doen. ;)

orienta

Chiqa schreef:
Belachelijk topic over pure racisme, ik heb daarom ook getemt en hoop dat deze onzin heel snel naar de MH verdwijnt.
Met name je opmerking
juline schreef:
puur vanwege het feit dat het voor mij de 1000ste oorzaak is dat geen enkele maar echt geen enkele marokkaan een gezond stel hersens heeft.

En
juline schreef:
en dan klinkt het racistisch maar sorry van mij mogen ze echt allemaal dood.

Komt op mij over als pure haatzaaierij en racisme, ik hoop dat dit topic snel weg is!

er is al mod gepbt hierover

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:27

sterker nog: wat ts schrijft, is strafwettelijk verboden.. is dus strafbaar

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:27

Sorry heb maar 1 ding te melden +:)+ , Fijn dat iemand zoals de TS eindelijk is dr bekkie durf open te trekken hier, iedereen elke keer maar buitelanders een hand boven het hooft houden word ik ook behoorlijk moe van!

Suc6 TS