Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
WonderWanita schreef:ik woon in een klein dorp in Nederland met heel weinig allochtonen. En toch raar maar waar: alle hangjongeren zijn Marokkanen.. als ik met klaarlichte dag door het park heen fiets worden er de ranzigste dingen tegen me gezegd! Daardoor begin ik soms ook wel even te twijfelen.
laatst fietsten mijn vriend en ik door de wijk rond een uur of 9 's avonds en plots gaat er een auto heel langzaam naast ons rijden. Een jongen hing uit het raam met een pistool en richtte het tegen mijn hoofd.. Vervolgens schoot hij en ik helemaal in shock, maar was een alarmpistool. Vervolgens rijdt de auto verder en schiet nog een paar keer richting ons. Nou ik kan je vertellen dat ik dagen bang ben geweest! ( Het waren twee Marokkanen ) Gelukkig zijn ze opgepakt want ze stonden bekend bij onze politie .
Maar ik wil nog wel even zeggen, dat dit uiteraard gewoon toeval kan zijn. Ik heb helemaal niets tegen allochtonen, maar ik heb wel wat tegen mensen die zich zo gedragen!

WonderWanita schreef:ik woon in een klein dorp in Nederland met heel weinig allochtonen. En toch raar maar waar: alle hangjongeren zijn Marokkanen.. als ik met klaarlichte dag door het park heen fiets worden er de ranzigste dingen tegen me gezegd! Daardoor begin ik soms ook wel even te twijfelen.
laatst fietsten mijn vriend en ik door de wijk rond een uur of 9 's avonds en plots gaat er een auto heel langzaam naast ons rijden. Een jongen hing uit het raam met een pistool en richtte het tegen mijn hoofd.. Vervolgens schoot hij en ik helemaal in shock, maar was een alarmpistool. Vervolgens rijdt de auto verder en schiet nog een paar keer richting ons. Nou ik kan je vertellen dat ik dagen bang ben geweest! ( Het waren twee Marokkanen ) Gelukkig zijn ze opgepakt want ze stonden bekend bij onze politie .
Maar ik wil nog wel even zeggen, dat dit uiteraard gewoon toeval kan zijn. Ik heb helemaal niets tegen allochtonen, maar ik heb wel wat tegen mensen die zich zo gedragen!
manishdra schreef:Tis ok logisch dat er meer inbraken door NL-ers wordt gedaan.. het zijn er ook meer ... daarnaast hebben tegewoordig aardig wat "mensen uit een bepaald land" een nederlands paspoort. Mag je dus ook geen allochtoon meer noemen.

juline schreef:puur vanwege het feit dat het voor mij de 1000ste oorzaak is dat geen enkele maar echt geen enkele marokkaan een gezond stel hersens heeft.
juline schreef:en dan klinkt het racistisch maar sorry van mij mogen ze echt allemaal dood.

Chiqa schreef:Belachelijk topic over pure racisme, ik heb daarom ook getemt en hoop dat deze onzin heel snel naar de MH verdwijnt.
Met name je opmerkingjuline schreef:puur vanwege het feit dat het voor mij de 1000ste oorzaak is dat geen enkele maar echt geen enkele marokkaan een gezond stel hersens heeft.
Enjuline schreef:en dan klinkt het racistisch maar sorry van mij mogen ze echt allemaal dood.
Komt op mij over als pure haatzaaierij en racisme, ik hoop dat dit topic snel weg is!