Een iets té wilde nacht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:25

En ik was ook 15 en heb daarna ook een heleboel dingen gedaan waarvan andere zeggen dat het niet klopt ;) Beter gezegd, ik doe ze nog steeds en heb er plezier in/van.

TS, heb je er spijt van omdat je hem nog niet zo goed kende, omdat je het eigenlijk nog niet wilde of omdat je omgeving zegt dat het stom was?
Zet voor jezelf op een rijtje hoe je deze nacht hebt ervaren en trek dan je lering eruit. Je kan het niet meer veranderen, enkel bedenken hoe je hiermee in de toekomst wenst om te gaan.
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 16-07-09 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:25

1 troost: de meeste 1e keren zijn niet romantisch maar erg onhandig en/of pijnlijk :P

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:27

leeneliefje schreef:
ja was wel eerste keer.
het klinkt misschien heel stom hoor.
en het is niet zo dat ik daardoor het maar heb gedaan.
maar heeeel erg veel van mijn vriendinnen zijn 15 en hebben
'het' dus al gedaan. Nogmaal dat is uiteraard niet de reden geweest om het te doen.
die jongen was overgins 16 niet 19 ofzo ;P

Denk je dat zijn leeftijd er iets toe doet? Ik denk dat jij er nog heel veel spijt van gaat krijgen als je je bedenkt dat je eerste keer een one-night stand was.. Daarbij, je moet niet als een schaapje achter je vriendinnen aanhuppelen, zeker niet als het om zo iets serieus als seks gaat. En je moet het ook niet als excuus gebruiken.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:28

Leonoor schreef:
En ik was ook 15 en heb daarna ook een heleboel dingen gedaan waarvan andere zeggen dat het niet klopt ;) Beter gezegd, ik doe ze nog steeds en heb er plezier in/van.

TS, heb je er spijt van omdat je hem nog niet zo goed kende, omdat je het eigenlijk nog niet wilde of omdat je omgeving zegt dat het stom was?
Zet voor jezelf op een rijtje hoe je deze nacht hebt ervaren en trek dan je lering eruit. Je kan het niet meer veranderen, enkel bedenken hoe je hiermee in de toekomst wenst om te gaan.

oke bedankt. nou ik vond het al om al een hele leuke nacht. heel veel gelachen en ik vond hem toen ook echt wel leuk.
maar ik ben niet echt 'verliefd' op hem ofzo dat niet.
nou goed. ik moet zaterdag maar kijken hoe het gaat.
ik ben echt bang dat het een heeele pijnlijke stilte gaat worden tussen ons ;P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:28

je bent 15, je drinkt en je hebt seks met een wildvreemde gozer? En dan vind je het gek dat iemand zegt dat je verschrikkelijk dom bent? :?

Wij hebben hier een naam voor dat soort meisjes :o

Ach het mooie is wel dat je die kerel voor een weekendje van zijn hormonen hebt afgeholpen door hem te voorzien van een potje seks. :j
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-07-09 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:28

Welshcobfan schreef:
1 troost: de meeste 1e keren zijn niet romantisch maar erg onhandig en/of pijnlijk :P

hahaha. nou het viel eigelijk reuze mee! :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:29

heel herkenbaar, maar denk maar zo; done is done... Je kan de tijd niet meer veranderen. Je kan altijd proberen nog kontact met um te krijgen, maar dat was het :+

Leven gaat niet over rozen :+
Ik heb ook wel eens stoute dingen in mijn leven gedaan en de tijd kun je niet terugdraaien maar je kan er wel mee leren leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:30

pharagirlke schreef:
Wij hebben hier een naam voor dat soort meisjes :o

mag ik raden? ;)

vuurneon

*verdorie, is er toch iets verkeerd gegaan bij mijn eerste keer* :+ :D
Maar goed, heb er nooit spijt van gehad :P

upperlady

pharagirlke
muhahaha ja echt he! Ik weet waar jij op doelt! staat in de dikke van dale

even grapje tussendoor, vat het niet verkeert op, bedoel het niet slecht

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:31

Staat dat echt in de dikke van dalen? :') Slecht bedoelt miss niet maar ik vind het niet kunnen. Miss ben ik we een ouderwetse doos met mijn 19 jaren maar ik vind dit echt oerstom.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:31

ach nouja. 1 x maar nooit weer.
op deze manier iig.
het was ook echt niet dat ik ertoe werd gedwongen ofzo.
en al helemaal niet door vriendinnen écht niet.
het is achteraf gezien gewoon een iets té spontane actie geweest.

Ayasha
Blogger

Re: Een iets té wilde nacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:32

en eentje waarvan k enigszins hoop dat je je schaamt en er niet trots op bent om gewoon maar met een of andere kerel in bed te duiken :')

Suuzert

Een lieve jongen had dit niet gedaan met nog andere jongeren boven in hetzelfde huis. Die had je verkering gevraagt en gewacht tot jullie het konden doen zonder alcohol e.d. Laat je aub in het vervolg niet door hem voor de gek houden..

Rosa__

Tja, gewoon niet slim. 15 en dan op deze manier ontmaagd. Ik kan alleen (nog) maar dromen van mijn eerste zoen. ;) Vind het erg jong, hopelijk heb je van deze keer geleerd. Er is nu niets meer aan te veranderen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:33

Ik ben ook ouderwets, was 19 toen ik voor het eerst met mijn grote liefde naar bed ging: maar wij zijn nog steeds samen. Ja, hij heeft mij inderdaad ouderwets verkering gevraagd hahahaha :D

Ik had het pas echt stom gevonden als TS het onveilig had gedaan :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:34

Suuzert schreef:
Een lieve jongen had dit niet gedaan met nog andere jongeren boven in hetzelfde huis. Die had je verkering gevraagt en gewacht tot jullie het konden doen zonder alcohol e.d. Laat je aub in het vervolg niet door hem voor de gek houden..

Absoluut!
Deze kerel dacht met zijn piemel :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:35

iik vind wel dat mensen kunnen overdrijven, ik was bijna 16 met mijn eerste keer, en ook totaal niet wat ik wou/verwachten. Maar ik heb er ook mee moeten leren leven ;) ik had nog nooit drank op tot die bewuste avond en kon er dus egt niet tegen, erg dom van mij ik weet het, maar om nou boos op mijzelf te gaan worden... het helpt geen zak. Gewoon verder gaan met je leven is het beste en zoveel mogelijk genieten als je wilt :D seks is niet iets waar je je voor moet schamen, zolang je maar weet wat het inhoud en waarom je het doet. Al is et een one night stand of seks met je vurige liefde.... Het gaat erom dat beide partijen het willen ;)

Ben dan wel 19 jaar, maar heb wel genoeg meegemaakt en van mijn fouten heb ik geleerd. Sterkte TS, pbbox staat open :D
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 16-07-09 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwitsal

ik moet zeggen, dat ik schrik van deze reacties... 'een naam voor dit soort mensen' 'vind je het gek dat iemand je dom noemt' 'als een schaap achter je vriendinnen aan huppelen'. jeetje mensen! ze is niet van een brug gesprongen!

een wijze les geleerd?
dat klinkt alsof ze een bank heeft overvallen of iemand heeft vermoord en daarvoor een straf heeft uitgezeten en nu 'haar lesje heeft geleerd'.
en waarom zou je hiervoor spijt MOETEN krijgen?
ze heeft niet iets ergs gedaan toch?

iedereen zn eigen ding:)
ik vond 'de eerste keer' zo doodeng dat ik er niet eens met een vreemde aan durfde te beginnen..

enne ts.. het gaat er niet om wat anderen denken of vinden..als JIJ je maar fijn voelt, als jij maar 'lol' hebt met dit soort dingen..
en maak je niet te druk over dat feestje hoor :) dat komt wel goed..
en als je m ziet en denkt: oh god, hoe heb ik hem aantrekkelijk kunnen vinden? (is mij ook wel eens overkomen haha) dan dan ga je toch de rest van de avond lekker met andere mensen om?:)
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 16-07-09 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:35

ja misschien is dat wel zo ja. :o
maar ik wilde ook helemaal geen verkering met hem op dat moment.
ik wilde gewoon wat hij op dat moment ook wilde :P

:') lekker duidelijk.

daantjuhhh

Welshcobfan schreef:
*verdorie, is er toch iets verkeerd gegaan bij mijn eerste keer* :+ :D
Maar goed, heb er nooit spijt van gehad :P

Ja dat dacht ik ook. HAHA.

Maar ik geef gewoon de jongen in kwestie daar de schuld van! :Y)

Anoniem

Tja, van fouten leer je, en ik weet nieteens of dit zo'n fout is. Dingen gebeuren nou eenmaal en tja die eerste keer doen mensen toch echt te moeilijk over imo. :=

Suuzert schreef:

Ben ik het niet mee eens. Ze heeft zelf ingestemt dus ze waren allebei net zo 'fout' bezig. Die jongen wist misschien nieteens dat hij haar ontmaagde. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:37

Spijt is wensen naar een ander verleden.
Je slimste actie zal het misschien niet geweest zijn, maar je leert ervan.
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal, je kan je erbij neerleggen en het de volgende keer anders aanpakken, of je er druk over blijven maken, spijt hebben en terug blijven kijken.
Daar is niemand ooit beter van geworden.

Laat Bokt lekker banketstaaf, niemand is perfect. Je hebt een fout gemaakt en je hebt er spijt van, meer kan je niet doen. Laat het los nu.

_danieke_

Suuzert schreef:

niet lúllig bedoel maar elke jongen loop zn lül op dat moment achter na hoor, de ts heeft niet aan gegeven dat ze niet wou, hij wist niks van haar.. dus ik vind het een beetje dom om die jongen geen "lieve" jongen te noemen.. verder ts gebeurd is gebeurd je kan er spijt van hebben.. of er van leren en het niet meer weer doen ( zolang je er nog niet aan toe bent )

Zwitsal

leeneliefje schreef:
ja misschien is dat wel zo ja. :o
maar ik wilde ook helemaal geen verkering met hem op dat moment.
ik wilde gewoon wat hij op dat moment ook wilde :P

:') lekker duidelijk.

nou kijk :)
in dat opzicht hoef je geen spijt te hebben toch ?:)
je hebt je vermaakt, en hij ook... what's the big deal?

die ene speciale keer met die speciale jongen komt nog wel. het is niet alsof je je leven nu vergooit hebt en eeuwig spijt moet hebben:)