noekiejj schreef:melsh schreef:Ik irriteer me sowieso ontzettend snel aan andere mensen, maar bellen in de trein en dan ook nog eens ontzettend hard praten vind ik echt irritant!
Ik heb de vorige keer heel brutaal de telefoon van een meid die al 5 minuten bezig was met zo'n "nee, jij moet ophangen liefje!"-discussie afgepakt en dichtgeklapt.
Ik werd ZO gek van die griet!
En wat was haar reactie, ben ik wel benieuwd naar :p
Ze was op zijn zachtst gezegd nogal kwaad...
Soms handel je sneller dan je denkt

) en al strompelend de trein in stapte met krukken. Dat niemand op stond! Behalve die lieve oudere dame die zei: ga jij maar zitten, mijn benen zijn nu beter dan die van jou.
Maar gewoon praten kan ik me niet aan ergeren eigenlijk. Net als bellen, wat maakt het nou uit of je de gesprekspartner als omstander ook hoort of niet? Wat mij betreft is een telefoongesprek weinig anders dan een gewoon gesprek tussen mensen in de trein. Heel erg hard praten/lachen kan ik me wel aan storen. Net als rondrennende gillende kinderen. Beetje rondrennen maakt me niet uit, die kinderen kunnen nou eenmaal niet zo lang stilzitten. Maar daar hoeft niet zo bij gegild te worden dacht ik...
Die telefoon stond ook nog eens zo hard dat ik ook haar vriendin kon verstaan.