Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kirri schreef:nou ouders laat je maar horen
Ik werk in een Restaurant, wij zijn een kind vriendelijk restaurant. Maar pas geleden toch echt een gezinnetje vriendelijk verzocht te vertrekken. De reden daar van is, de oudste dochter (jaar of 12) was ziek! en zat te kotsen in een zak in een vol restaurant. De ouders gaven er niks om en waren vrolijk voorgerecht aan het eten. Onder tussen rook de hele bovenverdieping waar zo'n 30 man zaten naar kots, er is toen vriendelijk verzocht of ze wilde vertrekken. De ouders werden dus ontzettend boos en begonnen te schreeuwen dat het niet normaal was dat we verzochten of ze wilde vertrekken.
Ik snap dat dus niet... je kind is ziek loopt te kotsen in nota bene een vol restaurant. En dan heb nog het lef om te schreeuwen dat wij niet klant vriendelijk zijn etc
ouders wat vinden jullie?
knuffeldier schreef:dat zijn ouders met een sterkte maag. Altijd als ik maar denk dat er iemand moet overgeven ben ik vertrokken, kan er echt niet tegen en ga er net zo hard achteraan.
Ben zelf geen ouder, maar zou een kind dit niet aan doen. Als je kind ziek is moet je gewoon naar huis gaan.
Trouwens ook buitengewoon asociaal tegenover de andere gasten in het restaurant. En hoezo niet klantvriendelijk. Vind het heel erg klant vriendelijk dat jullie niet de rest van de gasten opgescheept hebben laten zitten met een kotsent kind!
Vind het goed dat je ze vriendelijk heb verzocht te vertrekken. Hebben ze nog wel betaald voor hetgene dat ze hadden gegeten?
, ik snap ook niet dat er ouders zijn die zo reageren
ze zetten zichzelf ook volledig voor schut
).
) in een italiaans restaurant overgegeven op het moment dat haar bord werd neergezet
Mijn zus had voor "het grote moment" niet verteld dat ze eigenlijk heel erg misselijk was en bestelde heel lief haar bord spagetti....want die wilde ze graag
Mijn ouders hebben de rekening netjes betaald en zijn toen meteen weggegaan

Sommige ouders weten gewoon niet wat asociaal is en ik moet stiekem wel denken aan die reclame over het "onbewust steeds asocialer worden van mensen"