Beleidsvorming op bokt.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:17

Kijk, ik ben normaal een hele 'rustige' bokker hoewel ik wel in het lijstje met spraakmakende bokkers voorkwam???

Maar ik snap er dus ook echt niets van, dat als er goede suggesties gedaan worden over nieuwe 'moddereters' die zo van tafel geveegd worden.

Echt vreemd, maar goed dit is meteen een reden om niet meer op Bokt te komen .....

En idd wordt de discussie nu erg op PJ gericht en dat vind ik ook niet erg correct.
t begint hier aardig op horses te lijken en daar doet de 'hoofdmoddereter' zelf aan mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:19

bart op chat gesproken

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pieterjan op 2001-07-11 01:39 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 22:44

Kom op zeg, PJ.

Wat moet ik dan? Telkens jou opmerkingen over dat 'dicatorschap' maar blijven pikken?

Ik heb helemaal niets tegen jou (zolang je je een klein beetje gedraagt anyway). Ik wil deze kwestie, die je constant maar op blijft halen, gewoon uit de wereld helpen. Wil je helemaal niet afzeiken, wil alleen duidelijk maken wat mijn standpunt is want je bent niet de enige die zo zit te roepen over 'oneerlijk', 'dictator' en meer van dat soort fraais.

Fritzroy: Die suggesties heb ik gezien en ook in acht genomen. Een van de suggesties was Zep en dat is ook 1 van de actiefste bokkers op dat forum. Heb verder goeie ervaringen met Zep (in discussies op bokt dus) en zag dus niet in waarom ze het niet zou kunnen worden.

We hebben het hier al eerder over gehad, niet iedeeen kan moderator worden. Verder snap ik niet wat the big deal is. Een moderator moet haar forum goed in de gaten houden en kan dan evt wat dingen opruimen maar die dingen worden wel gemeld op het moderator forum zodat de rest er ook controle over heeft. Het is niet zo dat je eeneens een forum in je schoot geworpen krijgt en maar wat aan mag modderen (hmm, woordspeling?). 't is vooral extra werk en je krijgt er niks voor terug. Of ja, een leuker bokt..

Maar goed, als jullie het niet met de gang van zaken eens zijn dan houd ik jullie echt niet tegen. 'k vind het jammer dat het zo moet lopen maar ik zie niet hoe ik het nog coulanter aan had kunnen pakken allemaal.

Of ja, ik had natuurlijk kunnen laten stemmen maar daar hebben we het al een paar keer over gehad. Dat werkt simpelweg niet.

BTW PJ, die opmerking over dat 'altijd afgezeken te worden' snap ik dus echt niet. Enige dat ik in dit topic zie is een Moosie die de situatie nogal beu is en jou quote. Verder ben jij niet bepaald iemand die op bokt vaak (if ever) in een slachtofferrol zit..

Maar goed, veel plezier op hippics.net dan maar en misschien tot ziens...

Maatje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:55

in dat geval pj: vervelend(?), maar 't ga je goed! ( zolang je niet onder een andere naam terug komt, tenzij je je leven ook echt betert *LOL* )

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 23:18

pfff wie zeikt nou wie af?
Tjemig de pemig we weten nu wel dat PJ bart een dictator vindt.
Ergens heeft hij gelijk, maar wat maakt het uit wie moddereter waarvan is?
je hebt er toch geen last van? Of je moet zelf moddie willen worden......
Maargoed, eiegnlijk word ik erg Slapen van deze discussie, welterusten!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 23:50

wwhhhhaaaaa *gaap* Gaaaap Na 20 minuten ben ik eindelijk door al deze berichten heen en kan ik eindelijk goed slapen!
Haha Sorry... Schijnheilig Koe

Warom wordt er toch overal zo moeilijk over gedaan? Ben ik nou zo debiel of zo vreedzaam dat ik apsolute niet met die dingen zit?! Scheve mond\
Maar ja wat dan ook... Ik vind dat 'gemoddereter' prima bedacht. En uitgevoerd! Complimetje aan de kok! ( Verward )

Slaapze

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 06:26

Nog een slaapverwekkend berichtje:
BartVB en ik hebben elkaar vannacht uitgebreid gesproken op de chat en ik kan niet anders constateren dan dat Bart goede argumenten had om het zo te doen en toch ook openstaat voor andere ideeen.

Dus wat mij betreft is het uitgesproken en ga ik weer vrolijk verder bokken.

Bart, je bent een toffe vent!!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 07:53

Als PJ dat zo ervaart kan hij dat toch zelf aangeven? en dan vragen om een slotje als hij dat nodig vindt?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:31

Ik hoop dat dit gaat werken Verward .

Maar ik denk toch dat dit soort dingen en keer weer terug komen. Omdat er vast ergens weer een nieuwe Stoker rond zal lopen. Huilen

Misschien een idee dat als je je registeerd er een aantal regeltjes naar voren komen waar je je aan moet houden. Desnoods krijgt ieder nieuw bokt lid zo´n PB automatisch toegestuurd *LOL* .

Ik heb het reuze naar me zin op bokt (ben erg verslaafd zelfs) en ook een hoop geleerd en wat ik weer leer deel ik weer met de rest Party!! . Alleen heb ik af en toe zin in een lolletje en helaas loopt dat af en toe verkeerd af Huilen . Aangezien in het Kippenhok niets meer aan vindt(errug saai Boos! ). Sorry Bart Lovers ik zal er rekening mee houden. Tja mag dan wel 30 zijn maar mijn wilde haren zijn nog niet weg Verdrietig . Maar wat betreft paarden en paardenleed daar maak ik geen lol over Huilen .

Gr Pris Pling

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:32

wie bedoel je nou met stoker Pris? dat is ook stoken wat j enu doet. Oh jij bent de nieuwe stoker???? Verward wat een discussie zeg, pfffff Gaaaap

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:35

hahahaha het gaat weer nergens over hiero. Iets voor het kippenhok. tok tok tok

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:41

Citaat:
Op 2001-07-11 09:32, schreef PUCK:
wie bedoel je nou met stoker Pris? dat is ook stoken wat j enu doet. Oh jij bent de nieuwe stoker???? Verward wat een discussie zeg, pfffff Gaaaap

PUCK dit vindt ik niet leuk ??? Boos!
Ik ben geen nieuwe stoker *LOL*. Ik bedoel gewoon een nieuw lid die er een hobby van maakt om ALTIJD puin te maken op bokt. Dus misschien ook Hacken.

Pris Huilen

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:45

Ik concludeer dat je PJ bedoelt want die wordt verschillende keren genoemd in dit topic. Vandaar mijn reactie, want ik vind dat niet eerlijk tegenover PJ. Of jij bent echt off topic bezig nu. Ik bedoelde als een geintje dat jij de nieuwe stoker was. ik houd gewoon niet van dit soort berichten sorry.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:47

Laten we het ff geselli houden..

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:48

ik houd het wel gezelli, pris volet zich blijkbaar aangesproken

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:49

Ik bedoelde juist PJ niet want anders had ik het er wel neergezet. Ik bedoel een NIEUW lid dat kan dus iedereen zijn. Ik hield het juist algemeen om dit te voorkomen Huilen .

Ik heb geen problemen met PJ behalve als hij negatief is over bokt dat vindt ik jammer. Ik hoop dat dat nu over is *LOL* en dat hij blijft voor wat hij ons kan vertellen over paarden. Pling

Ik ICQ regelmatig met hem dusse Party!!

maakt niet uit PUCK misverstand *LOL*

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:53

Dus dat is ook weer opgelost hoor, hahahahahah gaat goed zo (sorry ben weer bezig als oneliner en ben off topic Kusje )

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:57

oke Pris Pling

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 09:05

Bart is misschien een beetje bazig ( Tong uitsteken ), maar het is dus wel zijn forum, en als je het democratish wil wordt het denk ik een grote puinhoop, ben het helemaal met sonja eens (op de vorige blz)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 11:00

Ik baal er van dat er bij alles wat er door Bart gedaan wordt meteen commentaar komt en geleverd wordt.
Het is nu al zo vaak gezegd: als je t niet kan hebben: ga dan in je eigen sop gaarkoken, maar val ons er niet lastig mee. PJ: voor mij heb je nu definitief afgedaan, dit is gewoon geen stijl. Het wordt ook gewoon ergerlijk, hoe haal je t in je hoofd? Zonder Bart was er geen Bokt geweest hoor. En ik heb de statjes gezien van RT en Zep is gewoon sinds ze hier is het actiefst. Bart is gewoon begonnen bij Zep en die zei ja, klaar...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 11:07

En Zep heeft altijd zinnig commentaar...

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 11:11

Nou ik wilde me hier niet mee bemoeien maar sorry hoor Laui, dit is wel hee lpersoonlijk aan PJ geericht doe dat voortaan in een pbtje als je iemand wilt verdedigen!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 11:15

ik ben er absoluut geen voorstander van, maar in dit geval: Bart slotje????!!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 11:17

Mijn originele bericht was inderdaad redelijk aan PJ gericht, vooral omdat hij er over door bleef gaan en ik dit nu eindelijk wel eens uit de wereld wil hebben..

Maar is niet zo dat ik hier PJ af wil zeiken, zeg alleen hoe ik de zaak zie (hij ziet/zag me als dictator) en wat mijn standpunt is. Meer niet.

Maar dit is gisteren via de chat ook allemaal al flink bijgepraat, denk dat we alle 2 redelijk afgekoeld zijn nu Lachen Hoop ik.