Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vertrouw jeje partner voor 100%

Poll eindigt op

Ja onze relatie is echt waterdicht!
184 (72%)
Weet niet aan de ene kant wel aan de andere kant niet
60 (23%)
Nee hij is al is eerder vreemd gegaan!
10 (3%)

Totaal aantal stemmen: 254

benangelique

Re: Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:09

ik vertrouw mijn partner volledig en denk dus niet over de vragen na die je hier stelt. Ik geniet van wat er nu is en deal wel met de situatie als deze daar is.

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:15

wauw, wat zijn er een hoop die dneken dta hun relatie 100% waterdicht is??? kan dat...

?

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:18

1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat? Ja, Ik vertrouw hem. Het bewijs is mij nu al geleverd.
2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan? Nee
3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen? Ik zou hem geen kans meer geven.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:25

zij schreef:
wauw, wat zijn er een hoop die dneken dta hun relatie 100% waterdicht is??? kan dat...

?

Tja als je er maar voortdurend vanuit gaat dat je partner een misstap maakt is je relatie dan nog leuk?

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:27

Kaja schreef:
Opmerkelijk is het dat bijna iedereen elkaar voor 100 procent vertrouwd, en zegt dat zijn of haar partner nooit vreemd zou gaan omdat hij/zij zo gek op haar/hem is....
Natuurlijk gaat bijna niemand een relatie aan met de gedachte belazerd te worden, of een vermoeden daarvan te hebben, maar als je de statistieken moet geloven, worden er meer mensen belazerd dan er word gedacht..

Een typisch gevalletje van "dat overkomt mij niet?" of struisvogelpolitiek?
Je kunt er niet vanuit gaan dat je belazerd word door je partner, maar het blijft een feit dat vreemdgaan aan de dagelijkse orde is.
Dus wishfull thinking dat jij het niet bent of gewoon zeker van je zaak?

Voor mij is het in elk geval een feit dat een vrouw wel degelijk in staat is een man te verleiden tot overspel, misschien niet direct maar als ze er werk van maakt, gaan er veel mannen voor gaas...
Het is dus niet alleen het vertrouwen van je partner, maar ook het wantrouwen van de verleidingen om je partner heen...

Kan me hier wel in vinden :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:36

Ik heb nou bijna 4 maanden met mijn nieuwe liefde.
Geloof niet dat hij zo snel vreemd zou gaan, helemaal niet zelfs.. maar het zou ooit eens kunnen gebeuren.
Dat kan altijd naar mijn mening, zeg nooit nooit ;)

1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?

Ja, dat doe ik. Hij is onlangs een week met vrienden gaan touren in Frankrijk, geen problemen mee gehad.
Ook gaat hij volgende maand 2 weken op vakantie met vrienden/vriendinnen, zit ik ook niet echt mee.
Ik vertrouw hem & de rest van de groep er wel op.. :)

2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan?
Voor zover ik weet niet :n

3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Hij zegt zelf dat hij dan niet weet of hij nog van mij durft te verwachten dat ik het aanhoudt & dat zelf nog wilt (bang dat ik hem niet meer zou vertrouwen en de relatie dan alsnog in de soep zou draaien)..
Ik zou niet weten wat ik zou doen.. ligt geheel aan de situatie. :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:40

1) als ik dat niet zou doen, zou ik gezien de zakenreizen van mijn hubbie geen leven meer hebben. Wij maken er wel grapjes over: 'en nog leuke kamermeisjes tegengekomen?' Ik vertrouw hem volledig, vreemdgaan is niet zijn stijl. Plus volgens mij heeft hij er gewoon ook geen tijd voor }>

2) nee, hij is nooit vreemdgegaan.

3) als hij vreemd zou gaan zou hij een serieus probleem hebben.

Edit: ik ben 9 jaar samen met mijn hubbie en dit jaar 8 jaar getrouwd.
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 16-07-09 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:40

info; 6,5 jaar relatie, samen eigen huis.

1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat? Compleet!!! Ik ben d'r echt niet bang voor dat hij vreemd gaat mocht hij toch een leukere meid vinden zou hij eerst onze relatie beëindigen voordat ie ook maar iets doet met een ander

Nee, dat durf ik ook met 100% zekerheid te zeggen.

3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Heeeel heeel misschien zou ik hem nog een kansje geven (ligt ook een beetje aan het verhaal). Maar denk dat de relatie dan uiteindelijk kapot gaat omdat het vertrouwen er niet meer is. Conclusie; dus eigenlijk geef ik hem dan geen kans meer :+

Maarloeesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:44

ik vertrouw mijn vriend echt wel!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:45

Ik geloof er niet in dat als je echt een goede relatie heb, dat je niet weet of doorhebt als je partner buiten de wil, kan of gaat eten.. In een goede relatie staat communicatie namelijk centraal, je moet bij je partner alles kunnen zeggen al is dat niet altijd nodig. Als dit het geval is, dan zou je op de hoogte zijn van zijn of haar verlangens en dan kan je samen een oplossing voor vinden..

Ik vertrouw mn vent volledig, ookal is het een militeur en heeft die een 2de leven aan de andere kant van NL en is die regelmatig op oefening. Zo zal die na de zomer 2 weken op Kreta zitten, waarbij ze echt wel met enige regelmaat dronken in een stripclub te vinden zijn.. Maar ik weet dat hij net zo gek is op mij en dat wat wij hebben net zo bijzonder vind, dit gaat die niet in gevaar brengen voor wie of wat dan ook!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:00

Van de week in het nieuws: 60% van de getrouwde stellen gaat vreemd (man én vrouw!).

Ik vertrouwde mijn ex ook.
Hij zei altijd tegen mij: als ik verliefd zou worden op een ander, zou ik het met jou bespreken en zou ik die ander uit de weg gaan. Hij zei ook altijd dat hij nóóit zou vreemdgaan, dan zou hij eerst met mij breken en dan pas wat met die ander beginnen.

Oktober vorig jaar heb ik hem het huis uitgezet met de spullen waarmee hij ook kwam. Ik betrapte hem op inmiddels 2,5 week vreemdgaan. De dag voordat ik erachter kwam zei hij nog dat hij van me hield en zijn we een weekendje samen weggeweest. Niets aan het handje, leek mij. Die maandag ging ik douchen en mijn vrouwelijke 6e zintuig trók me naar zijn mobiel toe...Hij had een 'pin'code op zijn inbox staan. Die wist ik meteen en jawel...wat ik las, maakte dat ik even retourtje hel kreeg....

Of ik in een volgende relatie ooit weer een vent 100% vertrouwen ga? Geen idee. Ik zal wel eerlijk tegen hem zijn over wat mij overkomen is en ik eis 100% openheid en eerlijkheid. Is hij dat niet...NEXT!!!
Vertrouwen moet je verdienen en 'mijn vent zou nooit vreemdgaan'....allemaal bullshit!

Al hoop ik voor alle vrouwen dat hun kerel bij die 40% zit die in huwelijken (of relaties) dus nooit zal vreemdgaan want de pijn die je overkomt...is met geen pen te beschrijven!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:07

Orlando_ schreef:
Kaja schreef:
Opmerkelijk is het dat bijna iedereen elkaar voor 100 procent vertrouwd, en zegt dat zijn of haar partner nooit vreemd zou gaan omdat hij/zij zo gek op haar/hem is....
Natuurlijk gaat bijna niemand een relatie aan met de gedachte belazerd te worden, of een vermoeden daarvan te hebben, maar als je de statistieken moet geloven, worden er meer mensen belazerd dan er word gedacht..

Een typisch gevalletje van "dat overkomt mij niet?" of struisvogelpolitiek?
Je kunt er niet vanuit gaan dat je belazerd word door je partner, maar het blijft een feit dat vreemdgaan aan de dagelijkse orde is.
Dus wishfull thinking dat jij het niet bent of gewoon zeker van je zaak?

Voor mij is het in elk geval een feit dat een vrouw wel degelijk in staat is een man te verleiden tot overspel, misschien niet direct maar als ze er werk van maakt, gaan er veel mannen voor gaas...
Het is dus niet alleen het vertrouwen van je partner, maar ook het wantrouwen van de verleidingen om je partner heen...

Kan me hier wel in vinden :j

ik ook

doch maak me niet zulke zorgen
zo vaak dat dames wat geprobeerd hebben
zelf een dame die voldoet aan zijn sexuele ideaal beeld
maar zag der niet staan

uberhaubt heeft die zelden door dat die sjans heeft :')

ach ja

ik vertrouw m hij vertrouwd mij
zonder vertrouwen geen fijne relatie
maar zal nooit zeggen dat die het nooit zal doen
niemand is heilig (ook gezien ervaringen met exen in het verleden dus)
maar ik ga er iig niet vanuit denk er niet over na
en denk dat mocht er iets of iemand anders zijn k het snel genoeg doorheb
hij kan immers niks geheim houden ,.. zelfs geen verjaarskadootje oid
dus tja ..

hou me der iig niet mee bezig
als ze vreemd willen gaan doen ze dat toch wel
en dan is het :evaw:
en tot die tijd is het zonde van mijn energie om me daar mee bezig te houden

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:11

Ik hou me daar absoluut niet mee bezig, als ik me daar wel bezig mee zou moeten houden zou ik mezelf eens achter mn oren krabben of ik wel door meot gaan met de relatie want dan zit er toch iets goed fout als je elkaar niet kunt vertrouwen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:13

Ik weet vrij zeker dat de enige vrouw bij mijn hubbie op het werk nog zo haar best kan doen - dat wordt 'r niet! (Lees: dik in de 50 en ook al trekt mijn kop echt geen volle zalen, van zijn secretaresse gruwt hij ;))
Verder, als hij op zakenreis gaat - dan zit hij de hele dag in vergadering of in de testauto (hij werkt in de autoradiobusiness) en moet hij daarna nog met klanten uit eten. Ook allemaal mannelijke techneuten. Dus over het algemeen weinig gelegenheid - nee, ook voor de omgeving ben ik niet bang ;)

Citaat:
doch maak me niet zulke zorgen
zo vaak dat dames wat geprobeerd hebben
zelf een dame die voldoet aan zijn sexuele ideaal beeld
maar zag der niet staan

uberhaubt heeft die zelden door dat die sjans heeft :')

Dit geldt voor die van mij ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:15

Hihi inderdaad, mijne zou ook niet doorhebben dat hij sjans heeft. En als hij het wel doorheeft is hij alsnog een behoorlijk onzeker typje...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:16

ja leuk joh
"hey joh je hebt sjans "
"oja :? van wie dan ..? " kijkt vlug om zich heen en mist der weer compleet _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:18

Ja ik vertrouw mijn vriend 100%, hij is nooit eerder vreemdgegaan en ik merk nu aan alles dat ie veelste gek op me is om dat op het spel te zetten. Mocht ie ooit vreemdgaan (en ja, dat kán gebeuren, daar zijn we mensen voor..) dan is het wel meteen einde oefening. Ik zou hem dan niet meer vertrouwen en dus houdt het voor mij dan op..

Otje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:25

1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
Ja ik vertrouw hem wel, maar er is toch een soort onrust.
Nee, denk ook niet dat die het ooit doet.
Ligt er helemaal aan met wie die vreemd is gegaan, maar ik denk dat k hem nog een 2e kans geef :) en in wat voor mate er vreemd is gegaan, zoenen of meer maakt toch wel een verschil.. Hij zou mij ook nog een 2e kans geven als het alleen bij zoenen blijft.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:27

Men are like Dogs, niet allemaal maar wel verrekes veul :Y)

Ik ken echt zoveel getrouwde mannen of mannen met een relatie die vreemd gaan :oo
Ik heb er zelf als single ook veel last van, ik doe er zelf niets mee maar die vrouwen moesten eens weten :x

Dus ik zou, als ik een relatie heb, nooit iemand 100% vertrouwen en altijd in de gaten houden!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:28

in het begin vond ik het heel moeilijk om mijn vriend te vertrouwen.. omdat ik 2 keer ben bedonderd achter elkaar.. dan ga je wel denken dat het aan jezelf ligt
natuurlijk ligt dat niet aan mezelf maar ja.. de relaties erna gingen qua vertrouwen een beetje moeizaam
maar naar mate de tijd verstrijkt, gaat het beter :)

en of mijn vriend vreemd zou gaan? dat weet je nooit van te voren.. en iedereen kan vreemd gaan, zelfs diegenen die zeggen dat hun relatie voor 100% waterdicht is

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:37

Ik denk er precies hetzelfde over als jij LM.......heb ook al eens iemand ten onrechte vertrouwd.....

Dat veranderd helaas je leven.... ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:39

Wat dat betreft vertrouw ik redelijk op mijn gevoel. Bij eerdere scharrels heb ik het altijd doorgehad wanneer ze niet eerlijk tegen me waren.. Ik ga er vanuit dat mijn gevoel me ook nu en in de toekomst niet in de steek zal laten ;)

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:41

Vudress schreef:
Ga voor de grap eens op de wallen kijken. Daar zie je heel veel getrouwde mannen waarvan de vrouwen zeggen dat ze nooit vreemd zullen gaan.
Een man blijft een man en als hij zijn pik achterna kan lopen doet hij dat.

Ik vertrouw mijn vriend maar houdt hem wel goed in de gaten.

Ben het hier mee eens.
Vind het een tamelijk naieve gedachte om te denken dat je man nooit vreemd zal gaan.
En als ie het doet dat je het dan merkt of dat ie het eerlijk zal vertellen.
Ken mannen die jarenlang hele tweede levens erop na hielden zonder dat de vrouw iets doorhad.
Eentje had minnares plus kind aan het einde van de straat wonen ;)
Ik zal dus voor geen enkele man mijn hand in het vuur steken.
Ondanks dat moet ik zeggen dat ik er eigenlijk nooit mee bezig ben of mijn man vreemd gaat.
Ik check hem nooit wat na of iets, zo zit ik gewoon niet in elkaar.
De tijd die ik in het nalezen van zijn mobiel moet steken steek ik liever in wat nuttigs.
Kost je elke dag drie minuten,nou na zeven dagen had je beter 21 minuten met je kids in de speeltijd kunnen doorbrengen :D
Laatst bijgewerkt door Meetje22 op 16-07-09 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:44

hoi

helaas vertrouw ik mijn vriend ook niet 100% en zou het absoluut niet fijn vinden als hij 5 weken weg zou gaan.
Hij heeft heel in het begin van onze relatie lopen kloten met een ander meisje, 1 keer gezoent en daardoor vertrouw ik hem nu nog niet helemaal alhoewel ik weet dat hij daarna nooit meer iets geflikt heeft, blijft het toch aan je knagen.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:44

Marjolein schreef:
Ik wil niet zeggen dat mijn vriendje voor 100% te vertrouwen is, dat is niemand.

Maar als ik voortdurend met twijfel rond zou lopen of hij mij wel trouw is zou mijn relatie er niet leuker op worden.

Hij is gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En pas als het gebeurt ga ik me der druk overmaken. ZIjn al genoeg dingen waar je je druk over moet maken. En ik steek mijn tijd liever in dingen waarvan ik kan genieten.

Hier ben ik het echt helemaal mee eens!