Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaja schreef:Opmerkelijk is het dat bijna iedereen elkaar voor 100 procent vertrouwd, en zegt dat zijn of haar partner nooit vreemd zou gaan omdat hij/zij zo gek op haar/hem is....
Natuurlijk gaat bijna niemand een relatie aan met de gedachte belazerd te worden, of een vermoeden daarvan te hebben, maar als je de statistieken moet geloven, worden er meer mensen belazerd dan er word gedacht..
Een typisch gevalletje van "dat overkomt mij niet?" of struisvogelpolitiek?
Je kunt er niet vanuit gaan dat je belazerd word door je partner, maar het blijft een feit dat vreemdgaan aan de dagelijkse orde is.
Dus wishfull thinking dat jij het niet bent of gewoon zeker van je zaak?
Voor mij is het in elk geval een feit dat een vrouw wel degelijk in staat is een man te verleiden tot overspel, misschien niet direct maar als ze er werk van maakt, gaan er veel mannen voor gaas...
Het is dus niet alleen het vertrouwen van je partner, maar ook het wantrouwen van de verleidingen om je partner heen...
Orlando_ schreef:Kaja schreef:Opmerkelijk is het dat bijna iedereen elkaar voor 100 procent vertrouwd, en zegt dat zijn of haar partner nooit vreemd zou gaan omdat hij/zij zo gek op haar/hem is....
Natuurlijk gaat bijna niemand een relatie aan met de gedachte belazerd te worden, of een vermoeden daarvan te hebben, maar als je de statistieken moet geloven, worden er meer mensen belazerd dan er word gedacht..
Een typisch gevalletje van "dat overkomt mij niet?" of struisvogelpolitiek?
Je kunt er niet vanuit gaan dat je belazerd word door je partner, maar het blijft een feit dat vreemdgaan aan de dagelijkse orde is.
Dus wishfull thinking dat jij het niet bent of gewoon zeker van je zaak?
Voor mij is het in elk geval een feit dat een vrouw wel degelijk in staat is een man te verleiden tot overspel, misschien niet direct maar als ze er werk van maakt, gaan er veel mannen voor gaas...
Het is dus niet alleen het vertrouwen van je partner, maar ook het wantrouwen van de verleidingen om je partner heen...
Kan me hier wel in vinden
Citaat:doch maak me niet zulke zorgen
zo vaak dat dames wat geprobeerd hebben
zelf een dame die voldoet aan zijn sexuele ideaal beeld
maar zag der niet staan
uberhaubt heeft die zelden door dat die sjans heeft
Vudress schreef:Ga voor de grap eens op de wallen kijken. Daar zie je heel veel getrouwde mannen waarvan de vrouwen zeggen dat ze nooit vreemd zullen gaan.
Een man blijft een man en als hij zijn pik achterna kan lopen doet hij dat.
Ik vertrouw mijn vriend maar houdt hem wel goed in de gaten.
Marjolein schreef:Ik wil niet zeggen dat mijn vriendje voor 100% te vertrouwen is, dat is niemand.
Maar als ik voortdurend met twijfel rond zou lopen of hij mij wel trouw is zou mijn relatie er niet leuker op worden.
Hij is gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En pas als het gebeurt ga ik me der druk overmaken. ZIjn al genoeg dingen waar je je druk over moet maken. En ik steek mijn tijd liever in dingen waarvan ik kan genieten.