zuinig, goedkoop, weinig onderhoud en rijdt erg lekker. Super pittig 
Laag in wegenbelasting en goedekoper in de verzekering als een gloednieuwe auto
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zuinig, goedkoop, weinig onderhoud en rijdt erg lekker. Super pittig 
Slagje groter dan de Alto en minstens zo betrouwbaar. Ik ben nu aan mijn 2e Swift, komt uit 2002. Is een heel compleet wagentje (stuurbekrachtiging, elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, airco, ABS, sportstoelen, lm velgen, enz.) en ik ben er zó blij mee! Mocht hij er ooit mee ophouden of als ik toe ben aan een grotere auto, komt er zeker weer een Swift, maar dan de nieuwe 
Nooit spijt gehad van mijn aankopen in ieder geval. Hij is zuinig, maandelijkse kosten zijn laag en hij is vooral taai, mijn Swiffies hebben bijna nooit wat gehad. Bij reparaties is er ook goed aan tweedehands onderdelen te komen, dit drukt de kosten

Wel snel.. maarja, het is altijd leuk om je te orienteren. Mijn oog is nu gevallen op een Smart, echt supergaaf.. alleen je kan er maar met z'n tweeen in.. da's het nadeel. Voor onder de 8000 kun je een gloednieuwe Fiat Panda kopen.. Misschien een leuke VW New Beetle.. (niet nieuw)
Echt een aanrader!Evelli schreef:Een toyota Starletzuinig, goedkoop, weinig onderhoud en rijdt erg lekker. Super pittig
Laag in wegenbelasting en goedekoper in de verzekering als een gloednieuwe auto
Hij rijdt super, lekker pittig en idd niet te duur in de wegenbelasting en verzekering. 
. 

Merlinde schreef:Ik rijd in een VW polo 1.6 uit '95 of '96 ( hij is van mijn vriend )
Echt een top ding! Niet zo groot, niet zo duur, zuipt niet te veel.. En hij is nooooiiiittt stuk! Nou is mijn vriend d'r altijd super zuinig op geweest, en ik ook..
Ze zijn ook niet zo duur in aanschaf ( tweede hands )Echt een aanrader!
helaas heb ik 'm totall loss gereden op de snelweg
lekker klein en héél stoer. Daarnaast issie ook superzuinig!Evelli schreef:hmmmmn tis maar wat je vervelend vindt Flor en hoe goed je je auto onderhoudt
ik heb een kleine wat oudere auto maar stoor mij niet aan eht geluid wat ie maakt, heb toch de radio aan
De Auris van mijn moeder maakt af en toe zo weinig geluid dat ik me afvraag of ie nog wel aanstaat (voor stoplichten e.d.)