Komt goed allemaal!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Als mijn vriend daarmee aan zou komen zou ik het provoceren door 2 weken weg te gaan ipv een weekend. Komop... wat is nou helemaal een weekend
Ik ga zelf 2 weken naar italië zonder hem, en heb van hem ook nog niet gehoord dat ie dat erg vindt.
En er komen altijd mooie verhalen van als mn vriend met de jongens alleen gaat stappen. Sowieso gaan ze regelmatig een weekend weg. En die verhalen achteraf.... hilaaaarisch.
verootjoo schreef:Ik vind dit wel heel erg hoor, dat je je daar zo druk om maaktAls mijn vriend daarmee aan zou komen zou ik het provoceren door 2 weken weg te gaan ipv een weekend. Komop... wat is nou helemaal een weekend
![]()
Als je zo twijfelt in een relatie vraag ik me af of het uberhaupt wel een goede relatie is.
Mijn vriend gaat 1 week naar spanje met de jongens, en ik heb er eigenlijk nog geen moment bedacht dat ik dat eigenlijk niet leuk vind. Ja, ik moet hem een week missen, maar ach, daarna is het weer extra leuk om m te zienIk ga zelf 2 weken naar italië zonder hem, en heb van hem ook nog niet gehoord dat ie dat erg vindt.
Je hebt elkaar iig weer iets te vertellen, en heeeel lang te knuffelen als hij weer terug isEn er komen altijd mooie verhalen van als mn vriend met de jongens alleen gaat stappen. Sowieso gaan ze regelmatig een weekend weg. En die verhalen achteraf.... hilaaaarisch.
Trouwens... wij stappen ook vaak apart. Ik vind het heel gezellig met hem hoor, maar sommige dingen moet je gewoon doen zonder je aanhang erbij
verootjoo schreef:hoezo baas boven baas?
Ik snap gewoon niet waarom hier zo moeilijk over gedaan wordt. Alsof hij thuis niet vreemd kan gaan, daar heb je toch geen weekendje weg voor nodig?
En je vriend heeft toch voor jou gekozen? Dan gaat ie echt niet zomaar weer weg naar het eerste de beste mooiere meisje lijkt me zo... En als ie denkt dat ie t daar beter krijgt, moet ie dat maar lekker doen
Maar dat heb ik ook moeten leren hoor

Het is sneller voorbij dan je door hebt!
)
). En dan is het beter dat het nu gebeurt dan dat dat jaren later zou gebeuren. verootjoo schreef:sommige mensen doen alsof hun vriend hun bezit is... dat is iets heel anders![]()
En ik vind (teveel)jaloezie gewoon not done.
@micha; ze wonen samen. Dat doe je niet in de eerste maanden. Eerlijk gezegd vind ik het best zorgelijk dat ze niks apart doen![]()
Maar goed, misschien ben ik wel weer te naïef ofzo... En ik relativeer nogal makkelijkMaar dat heb ik ook moeten leren hoor
.