Ik zou het idd ook gewoon even op je af laten komen.. Als je alles al weet van te voren is voor hem ook de lol er vanaf. Dan reageer je niet "spontaan", zou voor hem ook jammer zijn toch?

Laat je lekker verassen joh
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sunrise19 schreef:Nee hij zegt verder vrij weinig, en als ik erover begin gaat hij snel naar een ander onderwerp haha. Of hij zegt: "Je MOET voor 1x in je leven niet alles willen weten"

Dan kan het nooit tegenvallen. En anders is het juist leuker.
Sunrise19 schreef:Nee hij zegt verder vrij weinig, en als ik erover begin gaat hij snel naar een ander onderwerp haha. Of hij zegt: "Je MOET voor 1x in je leven niet alles willen weten"

Wel gaaf hoor!!
) 

) daantjuhhh schreef:Ik vind het ronduit banketstaaf voor hem dat jij zoveel probeert te achterhalen.
Die arme jongen is al niet de romanticus zelf.
Hij moet er dus moeite voor doen en dan zou jij ff vanwege je eigen nieuwsgierigheid zijn verassing verknallen.
Dat mag je niet doen.
Je kruipt zometeen je bed in en je droomd er maar lekker over en dan wacht je maar af totdat het zover is!!!!
Ik weet dat hij iig iets gaat vragen of doen, en aangezien het hiervoor steeds over verloven e.d. ging denk ik dat dat het dus is haha. Vragen of ik met hem wil samenwonen zal wel niet, aangezien we samen een huis gekocht hebben
Even voordat iedereen denkt van: Jullie hebben nog niet eens 2jaar wat: Ik ken hem nu 7jaar, het was mijn beste vriend en nu sinds 2jaar mijn vriend haha..
Ik had het over m'n lease-pony, dat ik ermee mocht gaan starten begin volgend jaar als ik dat wilde.. Vraagt hij dat ineens