HELP! Gaat hij me vragen of word ik gek?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: HELP! Gaat hij me vragen of word ik gek?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:53

Ik ben benieuwd :D
Ik zou het idd ook gewoon even op je af laten komen.. Als je alles al weet van te voren is voor hem ook de lol er vanaf. Dan reageer je niet "spontaan", zou voor hem ook jammer zijn toch? ;)
Laat je lekker verassen joh :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:32

Sunrise19 schreef:
Nee hij zegt verder vrij weinig, en als ik erover begin gaat hij snel naar een ander onderwerp haha. Of hij zegt: "Je MOET voor 1x in je leven niet alles willen weten" :+

Luister dan maar voor 1 keertje... Hij zegt het niet voor niks, gewoon afwachten, niet nadenken, lekker met rust laten en zien hoe het verloopt... :j

Want weet je? Het gevaar zit hem er niet in dat je de verrassing 'vindt', het zit hem erin dat jij nu je de kop aan het gek bent maken over huwelijksaanzoeken, uitjes en andere zaken etc. etc. Het hoeft lang niet te betekenen dat dat komt. Mss wil ie nog lang niet trouwen, maar gaat hij je dat weekend verrassen met de belofte dat je dit najaar naar Mauritus oid op vakantie gaat ofzo. En als jij dan je gevoel op een aanzoek hebt zitten, dan valt dat nog danig tegen...

Geen signalen opzoeken die er niet zijn.... :(:) Dan kan het nooit tegenvallen. En anders is het juist leuker.

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:39

Ik zou het gewoon verder zo laten, de verrassing is er toch ook wel een beetje af als jij overal naar 'bewijs' gaat zoeken.. Mij lijkt het juist leuker als het spontaan gebeurd allemaal zonder dat ik het draaiboek eigenlijk al ken!

Nog even afwachten dus ;)

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:44

:):) spannend.... ik zou in jouw situatie ook helemaal barsten van de nieuwsgierigheid... en het is nog zooooooooow lang wachten :P

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:19

Sunrise19 schreef:
Nee hij zegt verder vrij weinig, en als ik erover begin gaat hij snel naar een ander onderwerp haha. Of hij zegt: "Je MOET voor 1x in je leven niet alles willen weten" :+

Ik ben het helemaal met hem eens!!! _O-

Mevrouwtje ongeduld, je zal jezelf echt even moeten bedwingen in je nieuwsgierigheid!! _O-

:)) Wel gaaf hoor!! :D

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:22

SPANNEND!!!! Maar idd lekker rustig afwachten en niet gaan lopen vissen. Des te leuker is het straks. Als je alles al weet is het straks veel minder leuk.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:28

Volgens mij ben ik de enige die je wel kan begrijpen, maar dat zal meer te maken hebben met het feit dat ik helemaal niet wil dat hij het vraagt omdat ik absoluut niet wil trouwen.

Als jij dat wel wilt, zul je gewoon een beetje geduld moeten hebben. Of het zelf vragen voordat jullie weg gaan.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:29

ik zou gewoon ook geduldig afwachten...
Het hele bijzondere is er toch af als je alles al weet en de teleurstelling groot als hij je niet ten huwelijk vraagt ;)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:29

ooh meisje :D geniet er van!

dit is toch mooi? :D
ben wel benieuwd!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:07

Geduldig wachten is het enige wat je kunt doen en hoop niet te veel op dat aanzoek. Kan je uit ervaring vertellen dat je heeeeel verdrietig wordt als hij toch een ander plan heeft.
De man in kwestie deed heel geheimzinnig en had een verrassing. De afknapper dat er uit zijn zak geen ringdoosje kwam was zo groot dat ik niet eens meer weet wat de verrassing wel was... (Inmiddels is de relatie ondanks een huwelijk wel kapot gegaan, dus misschien was het wel een voorteken toen. ;) )

grietsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:11

Wacht lekker af en laat je verrassen :D

Al duurt het natuurlijk nog wel lang ;)

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:42

Ooooh wat leuk!!!! Ik zou ook echt enorm nieuwsgierig zijn en het perse willen weten, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook super leuk als je er niks vanaf weet, dan is de verassing juist veel groter, en is het voor je vriend ook leuker!

Echt spannend, maar hou nog maar eventjes je nieuwsgierigheid in bedwang haha :D

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 10:15

haha, leuk zeg!! :D
er zit denk ik niks anders op dan wachten he :D

(als hij jou nie vraagt, vraag ji hem toch gewoon :+ )

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:54

daantjuhhh schreef:
Ik vind het ronduit banketstaaf voor hem dat jij zoveel probeert te achterhalen.
Die arme jongen is al niet de romanticus zelf.
Hij moet er dus moeite voor doen en dan zou jij ff vanwege je eigen nieuwsgierigheid zijn verassing verknallen.

Dat mag je niet doen.

Je kruipt zometeen je bed in en je droomd er maar lekker over en dan wacht je maar af totdat het zover is!!!! :D

Hier ben ik het wel mee eens!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 16:24

Haha, het is niet dat ik niet zou willen trouwen, alleen niet nu of over een jaar maar eerder over een aantal jaar :+ Ik weet dat hij iig iets gaat vragen of doen, en aangezien het hiervoor steeds over verloven e.d. ging denk ik dat dat het dus is haha. Vragen of ik met hem wil samenwonen zal wel niet, aangezien we samen een huis gekocht hebben :+ Even voordat iedereen denkt van: Jullie hebben nog niet eens 2jaar wat: Ik ken hem nu 7jaar, het was mijn beste vriend en nu sinds 2jaar mijn vriend haha.. ;)

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:48

Ik zou het lekker afwachten! 'T lijkt mij juist super dat die zoiets aan het regelen is! :P

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 20:16

UPDATE!! : Hij heeft vandaag gevraagd welke maat ring ik eigenlijk heb, en wat ik mooi vind qua ring.. :+:

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:20

Aaaah! Nou dit gaat em worden hoor :D

:+:

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:20

haha, spanneeeeend!

en je moet toch nog even anderhalve maand wachten :') ben benieuwd wat het nou uiteindelijk echt is geworden! :P al heb ik wel zo'n vermoeden O:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:21

wat een leuk nieuws :)
zou er verder niet teveel over vragen anders is het ook
niet leuk meer voor je vriend.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 20:28

Haha ik vroeg zelf niks, hij kwam er zelf mee onder het eten :+ Ik had het over m'n lease-pony, dat ik ermee mocht gaan starten begin volgend jaar als ik dat wilde.. Vraagt hij dat ineens :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:34

Ik zou als ik jou was ook maar eventjes mijn gemak/geduld houden en bewaren..

Je vriend doet zo hard z'n best voor jou, en om dit geheim te houden. Laat hem lekker z'n ding doen, des te blijer jij straks bent dat je er niet achter gekomen bent. :)

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:36

nou ja geheim houden...hij kan het net zo goed op zijn voorhoofd zetten := met al deze aanwijzingen

Terkan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:39

Ik kan maar een ding aan raden ... gewoon afwachten en laten verrassen ...

Noatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:39

Spannend! :D
Ben heel erg benieuwd, maar het is wel duidelijk, vooral na die ring-vraag. :+