Hoe romantisch zijn jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 13:58

Mae: nog zo'n eentje dus, LEUK!!!
Een armbandjes met pareltjes omdat jij zijn pareltje bent, wat super lief!!!

Nadir

Re: Hoe romantisch zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:07

Ach die van mij is ook niet romantisch hoor. :n
Hij begrijpt niet wat er leuk is aan een lief kaartje 'je weet toch dat ik van je hou'....

Hij heeft mij 1 keer een bos bloemen gebracht, en wel omdat hij iets goed te maken had, niet omdat 'ie mij zo lief vindt... :')

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:17

mijn vriend is best wel romantisch niet heel erg.

krijg wel vaak kadotjes van hem.. omdat ik dan iets nodig heb en nog iets anders leuks zie liggen in de paardewinkel.. en doen wel leuke dingen maar t gebeurd niet vaak dat ik thuis kom na een 20weken stage intern dat er dan iets van roze of kaarsjes etc zijn.. helaas... m'n ex (ook militair) was wel zo.. als hij lang weg geweest was dat hijd an met me uit eten ging waar ik dan mooi op kon in spelen door het huis vol te zette met kaarsjes en etc en een vriendin te smse dat we met 20 min thuis waren of zei het bad kom laten vol lopen en de kaarsjes wilde aan steken(A) dus tja ik ben het wel alleen vriend niet zo

Ronne

Re: Hoe romantisch zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:32

hahaha ik lees hier die dingen en krijg er bijna de slappe lach van :P

Mijn vriend deed in het begin ook nog wel pogingen, wat ik ook zeer waardeerde, maar meteen ook wel echt de kriebels van kreeg! Bijvoorbeeld het bubbelbad vol laten lopen en kaarsjes etc eromheen, maar ik zit 5 minuten in zo'n bad en bedenk me dan dat er ook best iets leuks op tv is :P

Ik ben wel heel zorgzaam, kook graag extra lekker voor hem of zorg dat t huis opgeruimd is en zo, maar echt romantisch... nee.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:41

Absoluut niet :+
Mijn vriend daarintegen wel...
Dus moet ik me een beetje aanpassen :Y)

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:59

Mijn vriendje is wel echt romantisch! Soms komt hij thuis en heeft hij een roosje of iets anders bij zich. Toen we een half jaartje hadden, had hij me opgewacht thuis met kaarsjes aan en toverde hij een doosje met daarin een hele mooie armband met zijn naam en onze datum erin gegraveerd. Onze eerste vakantie had hij een romantische strandwandeling gepland, echt super romantisch :+: Dus heb niks te klagen.

Ik daarintegen ben het iets minder, ookal doe ik men best :Y)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 05:37

Ik ben vorige dinsdag voor meer dan 2 weken op vakantie vertrokken en heb bij mijn vriend op zijn kamer een doos verstopt. Hij was in de put over mijn vakantie, omdat het 16 dagen was maar we ook met 8u tijdsverschil zitten. Dus was ik er al einde maart mee begonnen: briefjes en kaartjes schrijven, CD's maken met "onze" muziek, foto's van ons, flyers van festivals waar we samen heen zijn gegaan enz. Uiteindelijk was het een doos volgepropt met mooie herinneringen en die heb ik dus bij hem achtergelaten toen ik vertrok. Ik dacht eerst dat hij het misschien té melig zou vinden, maar ik hoor nu nog elke dag (ben nog op vakantie) hoe hij er 's avonds naar uitkijkt om voor hij gaat slapen nog snel een brief te lezen :+:

blupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:11

Ronne schreef:
hahaha ik lees hier die dingen en krijg er bijna de slappe lach van :P

Mijn vriend deed in het begin ook nog wel pogingen, wat ik ook zeer waardeerde, maar meteen ook wel echt de kriebels van kreeg! Bijvoorbeeld het bubbelbad vol laten lopen en kaarsjes etc eromheen, maar ik zit 5 minuten in zo'n bad en bedenk me dan dat er ook best iets leuks op tv is :P

Ik ben wel heel zorgzaam, kook graag extra lekker voor hem of zorg dat t huis opgeruimd is en zo, maar echt romantisch... nee.

Hahaha hier nog zo'n romanticus! :+
Ik zou me dan ook bedenken wat er op de tv is :Y)
Gelukkig heb ik een vriend die ook absoluut niet romantisch is. Toen ik bijvoorbeeld jarig was en was afgereden kreeg ik een kaart die nog in folie zat waarin hij nog niet eens zijn naam had geschreven! :+
Maar goed verder zijn we heel gelukkig ghehe :P