.Ik was een paar minuten te laat om het daadwerkelijk te zien gebeuren.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Amy77 schreef:Oh wat dramatisch dit zeg, afschuwelijk voor de familie en vrienden..en dat meisje, wat zal die getraumatiseerd zijn, hopelijk krijgt ze goede begeleiding.
Heftig hoor als je zoiets ziet.
Mn moeder belde mn vorig jaar vanaf dr werk, compleet over dr toeren..had een man dood gevonden langs de weg op de brug hier..niemand was er nog, hij had zn helm op en was al overleden..zo vredig lag hij erbij vertelde ze..maar hij liet 5 kinderen na..
Voor jou ook sterkte, dit blijft wel even op je netvlies hangen.

_Undercover schreef:Amy77 schreef:Oh wat dramatisch dit zeg, afschuwelijk voor de familie en vrienden..en dat meisje, wat zal die getraumatiseerd zijn, hopelijk krijgt ze goede begeleiding.
Heftig hoor als je zoiets ziet.
Mn moeder belde mn vorig jaar vanaf dr werk, compleet over dr toeren..had een man dood gevonden langs de weg op de brug hier..niemand was er nog, hij had zn helm op en was al overleden..zo vredig lag hij erbij vertelde ze..maar hij liet 5 kinderen na..
Voor jou ook sterkte, dit blijft wel even op je netvlies hangen.
Jeetje das ook niet niks ..
Heeft je moeder er nog een trauma van of niet?
nikolletje schreef:Pff hoor en zie net dat het ook nog het zoontje van een collega is.
Erg dit. Hopelijk krijgen de ouders de rust die ze verdienen in deze moeilijke tijd. Weet dat zijn moeder pas onverwacht afscheid van haar vader heeft moeten nemen, en daar nog steeds 'ziek' van is. En dan dit er over heen. Dit gun je niemand, zelfs je ergste vijand nog niet toe!
Hoe is het ondertussen met jou Aranel?
Alleen zaterdagavond en zondag had ik wel zoiets van :/ Helemaal toen ik wist dat hij het niet overleefd had natuurlijk. Maar het spookt gelukkig niet constant door mijn gedachten