Computer of laptop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Re: Computer of laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:40

Ik zie dat je al gekozen hebt, maar ik zou toch voor een vaste PC gaan als je daar nog wat jaartjes mee wil doen.. Veel makkelijker upgraden, geheugen/videokaart bij stoppen..

Laat ik het zo zeggen, een laptop veroudert al heel snel.. Ik heb zelf gewoon een kast, en een kleine laptop voor op school (snap dat je je dat misschien niet kan veroorloven.. Kon ik ook niet maar was een cadeau)

Die laptop draait op XP en is makkelijk voor de basisdingen.. Internet, Word, Excel enzo zitten erop. Super handig, maar als vaste 'computer' zou ik nooit een laptop willen :) Dit gewoonweg omdat ze dus snel verouderen en ik een laptop zo 'clean' mogelijk wil houden zodat ie goed blijft draaien voor mijn basisprogramma's.. :)

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:42

Wij hebben allebei.
Ik maak meer gebruik van de computer omdat daar toch meer op staat.
En de laptop doe ik meer als ik op de bank zit in me bed lig maar soms ook gewoon normaal.
Merk van mijn laptop is Compaq en hoeveel die kostte weet ik niet.
Merk van mijn computer is packard bell en weet ook niet hoeveel die kostte haha.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:46

Ik heb een computer en een laptop, maar gebruik echt altijd de laptop. Heerlijk lui op je bed liggen met dat ding op schoot. :D

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 09:59

ik zit echt te twijfelen. Ik ben zelf ook gewend aan het in bed liggen met laptop. maar wat ik altijd irritant vond was dat hij heel snel heet werd en andere nadeel vind ik dat de accu snel slijt.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:02

Ik kan je wel een email-adres geven van iemand die je tal van redenen kan noemen waarom een kast beter/fijner is dan een laptop..

Maar ik zie dat je een laptop hebt, kan je die beter niet houden voor je schooldingen? En dan een pc erbij?

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 10:04

nee die heb ik al niet meer. Had nog een pc boven maar die is nu kapot van ouderdom dus nu moet ik of een laptop kopen of een computer.
ga morgen even naar de mediamarkt en bij dell.nl zag ik hele leuke!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:10

Ik zat vorig jaar ook te twijfelen tussen een laptop en gewone computer, gelukkig heb ik voor een gewone gekozen.
Het enige voordeel van een laptop is dat je overal met dat ding kan geen zitten, maar ik vind het verschrikkelijk om mee te werken, dat gepiel op een klein toetsenbord, geen muis maar over dat vlakje schuiven en kleinere letters op het beeldscherm.
Ik was vorig jaar €400,- kwijt en daar zat ook meteen Windows, Office etc op.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:16

Ik heb een packard bell (laptop), deze is nu 4,5 jaar. Deze doet het nog perfect. Accu wordt nu wel wat minder, maarja mag het na 4 jaar.
Ik vind het een ideaal ding, heb ook een toshiba (2 jaar oud) maar deze kan niet tippen aan mijn packard bell :)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:17

laptop :D Wil niets anders meer! Neemt veel minder plaats in en is gewoon veel handiger.

Maar koop geen acer... Heb er niets anders dan last mee gehad!

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:24

Ikima schreef:
Ik zat vorig jaar ook te twijfelen tussen een laptop en gewone computer, gelukkig heb ik voor een gewone gekozen.
Het enige voordeel van een laptop is dat je overal met dat ding kan geen zitten, maar ik vind het verschrikkelijk om mee te werken, dat gepiel op een klein toetsenbord, geen muis maar over dat vlakje schuiven en kleinere letters op het beeldscherm.
Ik was vorig jaar €400,- kwijt en daar zat ook meteen Windows, Office etc op.

Dat is maar net wat je er zelf van maakt.
Ik heb een laptop met een heel toetsenbord dus incl. cijfers rechts, mijn letters zijn evengroot als bij een normale pc en ik heb gewoon een losse muis. Mijne heeft ook een cd brander en webcam enzo.
mijne koste €549 en is van HP, gewoon een hele goede met goede garantie en een fijn gebruik.
Maar vanaf zon €299 heb je een goede van bijvoorbeeld Compaq, dat is hetzelfde als HP