Die hebben niets aan de deur gehad. Ik heb verder ook niets meer gezien. Mijn vriend zou naar de overkant gaan maar ondanks dt ie erg lief is, is ie niet zo vlot. Dus dat heeft ie nig niet gedaan.
Traber
Geplaatst: 14-07-09 08:56
Ik woon in Rhede,dus ik kijk eerst wel door t raampje voor ik de deur losdoe
joplin_1
Geplaatst: 14-07-09 09:20
O ik krijg hier altijd zo'n naar gevoel bij. Enkele jaren geleden stond ons oude huis te koop en mijn man zat in het buitenland voor z'n werk, werd er 's avonds om half 11 aangebeld. Normaal is onze hond altijd erg vrolijk maar ze bleef naast mij staan met opgetrokken lippen. Er stond een vreemde man voor de deur met de mededeling dat hij interesse had voor ons huis. Ik vertelde hem dat wij dat alleen via de makelaar doen en dat het nr. van de makelaar op het Te Koop bord stond in de tuin. Vervolgens heb ik de deur voor z'n neus dichtgesmeten. Natuurlijk heeft de makelaar nooit wat van hem gehoord.
dide
Geplaatst: 14-07-09 09:21
Een paar weken geleden zat ik op mijn werk (uitzendbureau voor saneerders e.d. midden in rotterdam) Belt er iemand aan, ik naar beneden en doe netjes de deur open. Staat er een donker gekleurde man voor mijn neus, zegt hij in gebrekkig Nederlands ik moet werk. Dus ik vraag netjes of hij in bezit is van de nodige diploma's. Hij zij dat hij mij niet begreep, dus ik vertelde dat hij wegens zijn slechte Nederlands niet in aanmerking zou komen (grof, maar wat moet je er anders mee) Maar hij wilde zijn gegevens opschrijven boven op kantoor, en probeerde mij uit de deuropening te duwen. Gelukkig ben ik niet zo klein en heb heel hard de deur dichtgeduwd want ik zat daar maar in mijn eentje! Ik denk wel dat hij een gebroken teen er aan over heeft gehouden.. Ben blij dat we nu in een rustige buurt zitten, buiten rotterdam.