Bleh wat zie ik er tegen op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Re: Bleh wat zie ik er tegen op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 11:33

Nee inderdaad, daarom wou ik ook niet aan de wiet en drank tegelijk, dan gaat bij mij alles draaien in t vliegtuig _O-

Maar n glaasje sterke drank moet kunnen, straal bezopen zijn wil ik sowieso niet, voor mn koffer ergens in Australie aankomt :P

Het aangeven bij iemand in t vliegtuig lijkt me wel n goed idee :j Voor t geval ik knockout ga, wat voor mij doen niet zo heel vreemd is in n vliegtuig

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:36

In het blad Psychologie staat tips tegen vliegangst... misschien die kopen op het vliegveld. Drank lijkt me niet handig... dan ben je eerder misselijk. Vliegen is echt de veiligste manier van reizen.
Heel veel sterkte en veel plezier op vakantie.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:38

Ik weer precies hoe je je voelt, dat heb ik ook iedere x dat ik ga vliegen, vreselijk! Maar ja, mijn vriend komt uit Australie (en al zijn familie en vrienden wonen daar dus) en mijn beste vriendin woont in Texas... Dan is vliegen toch wel heel erg handig als je in die (en andere) landen wil komen... Ik verbijt me iedere x dus maar weer, maar ontspannen ben ik nooit (behalve tijdens het landen, dan ben ik zo blij dat ik bijna op plaats van bestemming ben dat ik me zowaar een beetje kan ontspannen). Ik hoop dat je een fijne vlucht zonder turbulentie hebt, veel plezier op Kreta!

*Edit: drank lijkt ook mij niet handig aangezien het de emoties vaak juist versterkt... := Maar veel drank nuttigen voor je vlucht was jij (ts) zo te lezen niet van plan ... :D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:46

aah ik weet heel goed hoe je je voelt! Ik ben net een dag terug uit Kreta en heb me ook flink gestresst voor de vluchten.

Ik had wat valeriaan tabletjes (kan je gewoon bij de drogist kopen, is puur natuur!) en die hielpen bij mij echt :j Misschien is dat wat?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 12:07

Hee Valeriaan heb k nog liggen! Super idee, neem er gelijk vast 1, die dingen helpen idd, al zou t tussen mn oren zitten.. Als k t niet probeer weet ik zeker dat t niet werkt toch ;)

Hoe heb je het gehad in Kreta? Ook naar Chersonissos geweest?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:14

TS ik deel je angst hoor :j
Vreselijk vind ik het ook!
de laatste keer dat ik ging vliegen was naar Turkije, nou echt ik heb staan janken op schiphol.
Ik had zelf slaappilletjes meegekregen van de huisarts om niets te hoeven meemaken van de reis. Daar was ik echt onwijs blij mee.

Nou meid, heel veel sterkte, succes! En geniet vooral van je vakantie! ;)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 12:31

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Zal ff n vriendin (bokker) van mij smsen als k ben aangekomen, of ze ff aan jullie laat weten hoe ik het doorstaan heb :P

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:43

Jaime_ schreef:
Bedankt voor al jullie lieve reacties! Kzal aan jullie denken als ik t vliegtuig instap :P

Ik vlieg vannacht, dus als jullie morgenochtend wakker worden ben ik hopelijk veilig geland ;)

Ik zal de grond kussen zodra ik die weer onder mn voeten voel, en omdat jullie dat vast niet willen missen, zal k daar natuurlijk een foto van laten maken :')

Ik heb er ook behoorlijke last van.
Ik haal altijd kalmerende pilletjes (valeriaan) van de kruidvat, de extra sterk versie en dan is het te doen. Misschien is dit ook wat voor jou? Is gewoon op homeopatische basis.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:27

Ik kan me eigenlijk echt niet voorstellen dat iemand doodsbang is om te vliegen. Het is ten eerste de veiligste manier van reizen, en ten tweede als je neerstort weet je eigenlijk ook bijna 100% zeker dat je het niet overleefd...

Maar je hebt toch ook van die kalmeringspilletjes die je bij de huisarts kan halen? Veel succes vanacht!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:28

BSensation schreef:
Ik kan me eigenlijk echt niet voorstellen dat iemand doodsbang is om te vliegen. Het is ten eerste de veiligste manier van reizen, en ten tweede als je neerstort weet je eigenlijk ook bijna 100% zeker dat je het niet overleefd...

Maar je hebt toch ook van die kalmeringspilletjes die je bij de huisarts kan halen? Veel succes vanacht!

Uh... :=

is dat een troost?
Laatst bijgewerkt door Abeltje77 op 11-07-09 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 17:32

Voor mij niet :') Dat is juist hetgene waar ik bang voor ben, met n vervormt gezicht kan k best leven, met pijn ook.. Maar het niet overleven brrrrrrrrrrrr krijg er de kriebels van..

Wat moet mijn maatje zonder me! (mn paard)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:35

Ik ben 29 jaar en heb nog nooit gevlogen (behalve dan van mijn paard)
Ik geef niks om op vakantie te gaan maar vliegen is ook iets waar ik heel erg tegen op zou zien.
misschien als ik eenmaal een keer geweest was dat het dan anders is, geen idee.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 18:04

Nou ik heb ook tot mn 16e niet gevlogen, omdat ik als kind altijd schreeuwde tegen mn ouders dat ik absoluut niet meeging op vakantie als we zouden vliegen, maar toen werd ik 16 en gingen ze hoe dan ook vliegen, dus de keuze was of mee of thuis blijven.. Toen toch maar n keer de gok gewaagd, maar de angst is er niet minder om geworden :n

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:10

Ik vind het niet eng maar ik vind het echt niet leuk...ik word zo ziek tijdens het vliegen...

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 18:15

K word er ook ziek van.. Maar dan van angst, denk aan hyperventilatie waardoor k flauwval etc. En oja ik schijt m ook echt. En dan letterlijk :Y) Je kan mij pas van de wc komen halen als ik aan boord moet _O-

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:17

Waarom neem je geen "rustig-wordt" tabletje.. m'n moeder heeft er ook zo'n last van.. die neemt voor het vliegen ook zo'n tabletje, en is de hele reis aan het slapen en vrij rustig..

Heb ik ook gedaan toen ik alleen naar Dubai heen moest.. helpt prima..

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:24

Haha grappig ik zie net in mn msn lijkst dat er vanacht nog iemand naar chersonissos vliegt.
Ik zelf heb trouwens nooit gevlogen, lijkt me ook verschrikkelijk daarom zijn we vorig jaar met de bus naar Spanje geweest :Y)
Heeel veel succes en waarschijnlijk zal het allemaal wel mee vallen, en natuurlijk een hele fijne vakantie. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:25

Hoe lang is het vliegen? 2,5 uur ofzo?
Wat doe je dan aan boord om jezelf af te leiden?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 18:25

Haha straks zit die bij mij in t vliegtuig :Y) Nu ben k wel benieuwd!
Dankje voor je succeswensen ;)

Heb net n pilletje valeriaan gehad, straks nog 1 en op t vliegveld nog 1.. Hopen dat dat me wat rustig maakt!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 18:26

Het is 3,5 uur vliegen, hoop dat ik kan slapen aan boord, heb vannacht niet geslapen, en aankomende nacht zal daar ook wel niets van komen aangezien ik om 5 uur vlieg, en daarvoor n verjaardag heb van de vriendin waarmee ik op vakantie ga. Dus k hoop echt dat k slaap in het vliegtuig.

Andere opties om me te vermaken zijn een boek, een puzzelboekje en muziek..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:27

Ik hoop voor je dat je idd wat kan slapen...Valeriaan schijnt wel te helpen ja. :j

Heel veel succes en geniet van je vakantie!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:29

Sowieso iets nemen tegen de angst. En misschien volgende keer dat je gaat vliegen eens bij je dokter langs om iets te vragen?

Ik heb er absoluut geen last van, vind het net heerlijk :D
Alleen jammer dat mijn ouders zo weinig willen vliegen.. Ben nog meer 2x met het vliegtuig geweest, deze zomer 3e maal met mijn tante.

Ik zou zeggen, heel veel succes en hou maar in je achterhoofd dat het inderdaad de veiligste manier van reizen is..! :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:34

Jaime_ schreef:
Voor mij niet :') Dat is juist hetgene waar ik bang voor ben, met n vervormt gezicht kan k best leven, met pijn ook.. Maar het niet overleven brrrrrrrrrrrr krijg er de kriebels van..
Als je dood bent, ben je dood en dan merk je er niets van. Klinkt cru, maar het is zo. Je zegt nu wel dat je prima met een verminkt gezicht kan leven, maar of je dat nog denkt als het daadwerkelijk zo is.. Er zijn mensen die het meemaken en nu wensen dat ze liever dood zouden zijn. Maar iig, dit zijn doemscenario's en in zóvele gevallen gaat het gewoon goed dus aan de slechte moet je nu even niet denken :)
Als je in de auto zit denk je toch ook niet de hele tijd; wat als we nu ergens tegenaan knallen? Nochtans is de auto zeer onveilig.
Probeer er het beste van te maken, hier op bokt duimen we voor je! Enne leuke vakantie gewenst.
Chersonissos.. Zal vast wel supertof worden! Ik wou daar (in de buurt ergens) ook erg graag heen. Alleen heeft de organisatie mijn reis geanulleerd omdat er te weinig deelnemers waren _-:(

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:21

Je bent er voor je het weet. :) En er gaat helemaal niks geks gebeuren, dus ik zou zeggen... heel veel plezier op de vakantie!!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:49

Ach, 1 troost heb je.. beneden kom je altijd! :D