Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik zal kijken hoe ik het college van Beroep kan bereiken. rommie schreef:Volgens mij wisselt het per opleiding hoeveel punten je halen moet om het BSA te vermijden. Bij journalistiek in Zwolle (HBO) moet je 44 punten, bij psychologie aan de UvA maar 30 (maar je moet wel een motivatiebrief schrijven als je tussen 30 en 40 scoort) en bij de opleiding van de TS moet je er dus 40 hebben.
Globetje schreef:@Jasper: Ik denk niet dat ik de brief wil afwachten deze komt uiterlijk 21 juli. En dat vind ik te lang durenIk zal kijken hoe ik het college van Beroep kan bereiken.
zap schreef:rommie schreef:Volgens mij wisselt het per opleiding hoeveel punten je halen moet om het BSA te vermijden. Bij journalistiek in Zwolle (HBO) moet je 44 punten, bij psychologie aan de UvA maar 30 (maar je moet wel een motivatiebrief schrijven als je tussen 30 en 40 scoort) en bij de opleiding van de TS moet je er dus 40 hebben.
Maar tussen het aantal benodigde punten en het aantal punten wat te halen zijn zit vaak een groot verschil