Mijn probleem is niet dat afstand, maar dat het inderdaad geld kost kost en bij de meeste stages krijg je geen vergoeding tegenwoordig.
Ik doe de opleiding ovor bankbakker en moet 's ochtends dan dus optijd beginnen en nu is het nog niet zo erg, maar in de winter zo 's ochtends vroeg op de scooter te zitten, nou nee. Ik heb ik Holten op school gezeten en fietste dit ook altijd, dus weet wel hoever het is.
Maar daar komt ook nog bij dat ik vrij snel moe ben , (nee ga geen andere opleiding doen, heeft geen nut. Ik kan maar weinig opleidingen doen door mijn handicap en wil dit dus ook afmaken)
en is dus niet verstandig als je dan halfslapend op je scooter nog een eind moet.
School regeld je stage en dit mogen we absoluut niet zelf doen, maar had mij dan naar almelo gestuurd, is een stukje, maar ja dan kon ik nog met de trein.
Ik moet 2x 9 weken stage lopen van 32 uur en dan 1 dag naar school. Sommige mensen vroegen hoe ik dat dan met mijn toekomstige werk wil doen dan, nou dan krijg je betaald en van dat geld betaal je weer je benzine
Ga dan BBL doen zie ik sommige mensen denken, nou dat zou ik evt wel willen, maar school heeft dat voorlopig afgeraden iv.m. handicap
? 
(heb ov dus dan kost het mij niks)