heb ik weer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:08

ook al kan je niet in rood staan, dus zelf geen geld opnemen, bedrijven kunnen wel automatische incasso doen, en als jij idd niet rood kan staan, word dit binnen enkele dagen weer teruggestort
heb ik vroeger ook wel eens gehad

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:10

Ze had gewoon beter haar financien in de gaten moeten houden... ik weet meestal wel hoeveel ik op m'n rekening heb staan, wanneer het op mijn rekening staat, en hoeveel ik nog kan uitgeven... Ze moet dus die 80 euro terug betalen aan haar bank, om niet meer rood te staan...

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:11

kuzznathalie schreef:
Ze moet dus die 80 euro terug betalen aan haar bank, om niet meer rood te staan...

Inderdaad. :j

En zo lang ze dat niet doet betaald ze behoorlijk debetrente. Nou is dat op 80 euro niet een wereld bedrag maar toch zonde.

kuzznathalie

Re: heb ik weer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:14

Inderdaad! :j

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:18

Alleen vraag ik me toch af wat er precies aan de hand is, want de postbankjuf zegt dat er een klacht ingedient kan worden. Ben wel benieuwd waarom dan precies. :D

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:26

Wat is er nou aan de hand? Vind het echt een apart verhaal, als je niet rood kunt staan, heb je toch op een gegeven moment gewoon geen saldo meer, en ga je niet tóch het rood in? Terug krijgen zul je het in ieder geval niet denk ik, want je hebt het zelf uit gegeven, en niet iemand anders...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:43

Ir111 schreef:
Normaal worden transacties direct verwerkt en kom je dus niet rood te staan. Echter, als er door een fout (door wie of waar dan ook gemaakt) de pintransactie pas enkele dagen later wordt verwerkt op de rekening zal het bedrag sowieso worden afgeschreven. Ook als er onvoldoende saldo is. Iemand moet tenslotte die 80 euro ophoesten. Zo komt je rekening rood te staan, ookal kun je dat normaal niet.

Perfect verwoord. Zo is het inderdaad !!

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 02:07

Ik denk ook dat de transactie later is verwerkt dan waar de TS op gerekend had, en zich daardoor misrekend heeft. Weet wel dat er vorige week wat problemen waren met de ING internetbankieren. Een aantal overschrijvingen die ik standaard op dezelfde dag van de maand doe waren ook pas een paar dagen later verwerkt. Begrijp dus wel waar de fout vandaan komt, en als ik niet op had gelet had ik hetzelfde kunnen hebben.

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 06:36

kuzznathalie schreef:
Ze had gewoon beter haar financien in de gaten moeten houden... ik weet meestal wel hoeveel ik op m'n rekening heb staan, wanneer het op mijn rekening staat, en hoeveel ik nog kan uitgeven... Ze moet dus die 80 euro terug betalen aan haar bank, om niet meer rood te staan...

Ben ik mee eens! Zo kunnen we allemaal wel te veel geld uit gaan geven, rood staan en dan het geld terug vragen. Het is toch je eigen fout geweest. Bij mij word het er wel eens een dag later afgehaald, maar je moet gewoon zelf beetje tellen hoeveel je nog heb.