Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar ik kan uit ervaring zeggen dat je gevoelsleven veel doorslaggevender is dan je intelligentie in het bereiken van doelen en het gemak van het leren. 

Libiris schreef:Weet totaal nog niet hoe er mee om te gaan want hij blijft natuurlijk nog maar een kind van 5
Citaat:En dan heb ik mijn grootste zorg nog niet geuit… Hoe en wat zal het doen met zijn broertje van 6… vaak geeft de jongste al het antwoord voordat hij antwoord kan geven.

want hij is waarschijnlijk niet de enige.. .hoogbegaafdheid hoeft zich niet enkel te uiten in "slim" zijn...
maar ik ga mij er toch maar eens wat meer in verdiepen, had nooit verwacht hiermee in aanraking te komen....

mijn moeder is ook gecertificeerd om les te geven in jena plan, dat doet ze ook op haar school (werkt ook met Jena) meestal hebben scholen van jenaplan 2 scholen (de Driehoek zit zij hun hebben 2 lokatie's) is dat bij jullie ook? anders kun je je jongste op de andere lokatie brengen? Ik weet dat op mijn moeders school er wel een plan is + begleiding voor kinderen als jou zoontje
mss moet je er eens naar vragen bij de juf?
.
.