Mis hem zo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 20:00

ik heb de hoop al een klein beetje opgegeven. Hij zegt dat die niet weet wat die voor mij voelt. Ook niet of die niks voelt en ook niet of die wel wat voelt.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:03

Ja nou ja mag aannemen dat hij in die drie jaar wel iets voelt! Maar ja... mag je er zelf achterkomen dat het niet meer zou werken... 1 voordeel; ben je wel weer single. Dat opent ook een hoop deuren, toch?

Ik probeer het voor jou maar ff positief te bekijken hej ;)

millennium

Re: Mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 20:06

haha ja :)

Ach, positief kijken lukt nu echt (nog) niet.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 20:08

Maar het poedersuiker is dat die ook niet weet of die niks meer voelt. Maargoed, hij weet ook niet of die wel wat voelt.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:18

Nee snap ik dat je het niet positief kan bekijken, daarom doe ik dat ;)

Denk dat je hem de komende 2 weken echt ff NIET moet smsen/bellen/mailen. Snap dat je gek wordt maar ik denk dat je hem alleen maar meer van je af drijft!

Kaatje64

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:20

Meid meid meid. Liefdesverdriet is natuurlijk vreselijk en na een relatie van 3 jaar is het echt heel moeilijk allemaal. Ik zou je (ex)vriend echt de komende 2 weken helemaal met rust laten. Hij komt zelf wel naar je toe. Heel veel sterkte toegewenst.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 20:34

Ik ga jullie advies opvolgen.

Ik ga dit weekend nog naar hem toe, helpen op concours (hij rijd mijn paard deze vakantie). Zal er dan ook niet over beginnen (zeg ik nu trouwens wel heel makkelijk, moet ik eerst maar voor elkaar krijgen).

Zit echt in een giga dip

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 06:30

Kop op, Dymp! Je kan het, je bent een sterke meid! :)

Echt, laat hem met rust en probeer idd nergens over te beginnen. Misschien doet hij dit zelf nog wel, al denk ik en hoop ik, dat hij op concours zich op de wedstrijd concentreerd ;)

Good luck!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 08:32

nou, volgens mij is het gedaan. Ik heb de hoop opgegeven.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 08:34

millennium schreef:
nou, volgens mij is het gedaan. Ik heb de hoop opgegeven.

Probeer is wat minder negatief te zijn! Bereik je echt niets mee, ondanks dat je in een vervelend parket zit..

Blijf hoop houden, blijf positief maar leef ook je eigen leven en laat je leven niet van hem afhangen! You can do it girl..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 08:36

Ik bedoel alleen maar dat ik denk dat het niet meer goed komt. Heb hem gisteren gebeld en gezegt dat, juist omdat ik zo veel van hem hou, hem gun gelukkig te worden en dat is niet met mij maar met een ander meisje.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 08:39

millennium schreef:
Ik bedoel alleen maar dat ik denk dat het niet meer goed komt. Heb hem gisteren gebeld en gezegt dat, juist omdat ik zo veel van hem hou, hem gun gelukkig te worden en dat is niet met mij maar met een ander meisje.

. . . En waarom zou dat niet met jou kunnen zijn?
Ik snap niet waarom je hem niet gewoon die 2 weken geeft, ondanks dat het moeilijk is, maar dat je contact blijft zoeken.. Je maakt het jezelf op deze manier echt alleen maar duizend maal moeilijker...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 08:42

omdat die zegt niet meer van mij te houden (nougoed, hij zegt dat die het niet weet) en op dat meisje verliefd is wat wederzijds is.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 08:43

ik kan wel hoop blijven houden maar volgens mij loop ik dan met oogkleppen op.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 08:45

Luduvudu... echt een verschrikkelijk gevoel..
Juist wat je niet moet doen wil je juist nu doen (smsen/bellen enz.). Die jongen moet jou weten wat hij mist maar ook dat heeft tijd nodig. In de tussentijd zou ik mezelf niet teveel hoop geven.. een pauze nemen in een relatie is nooit goed natuurlijk en dan is er iets mis. Hopelijk komen jullie erop tijd achter wat het is en kunnen lekker verder, want het kan natuurlijk ook weer helemaal goed komen. Daarnaast kan ik je geruststellen.. dit gevoel duurt niet voor altijd en het zal overgaan.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 08:46

:)

we weten al wat het is en waarom het uit is.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 08:53

Wat klote zeg.. dat er ook een 'ander' in het spel is...

Heeft hij je dit vandaag verteld? Of hoe weet je dit ineens?

(of heb ik niet alles gelezen)

maarja, hoe moeilijk het ook is, is het dan voor jezelf echt fijner hem te laten gaan. En nu voor jezelf te kiezen.

Ik had dit niet gedaan (mijn ex had vrij kort erna een bijna nieuwe vriendin). Ik ben hem blijven zien en heb alles gedaan om hem nog te kunnen blijven zien. Uiteindelijk voelde ik me goed als ik bij hem was en voelde ik me rot zodra ik weer weg was. Zo een rot gevoel wetend dat hij 'liever' bij een ander is.

Uiteindelijk zal het toch een keer stoppen dan...
Misschien kun je dan beter nu al voor jezelf kiezen, de pijn word er iig niet minder op. (aangenomen dat hij serieus is het dit meisje).

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 09:00

Ik wist dit pas 2 week geleden, toen hij het uitmaakte. Toen vertelde hij dat. Wist er echt niks van. Er is ook nog niks gebeurt tussen hun, op smsen na. Maar toch, het is wederzijds. Toch hoop ik heel diep in mijn hart dat die onze relatie eens na gaat en mij toch gaat missen. Ik heb absoluut geen idee wat er in zijn hoofd omgaat en dat maakt het nog frustrerender.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:07

Sorry dat ik het zeg maar ik moet e toch even naar de realiteit terug brengen ben ik bang.
Ben jij besodemieterd om te wachten op een vent die een ander erg leuk vindt.
Kom op zeg jij kan beter krijgen. Je gaat zo'n vent geen kans meer geven toch. Denk na.....
Als een man gaat twijvelen en een pauze inlast dan ben ik weg.
Of in goede en slechte tijden met elkaar, en anders maar niet.
Haal je paard op en sluit het af. Is misschien heel hard nu ik zo zeg maar je gaat toch niet naar zijn pijpen dansen?

Ik snap echt waar dat het heel moeilijk is voor je maar wees een realisties.

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:09

Jeetje Dymphke, je heb het er echt moeilijk mee!

Maar ik zou hem toch effe die tijd gunnen, want je moet het zo bekijken; hij is nu van Deurne af dus heeft hij niet meer die mensen die hem beinvloeden (je snapt denk wel wie ik bedoel) en dat meisje woont gigantisch ver bij hem vandaan, dus die loopt hij ook niet zomaar meer tegen het lijf.

Ik denk dat dat ook een hoop scheelt en als jij hem dan ook nog effe de tijd geeft om na te denken dat het vast goedkomt! :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:12

Ik snap echt dat je 'wilt wachten' maar ben bang dat ik Wendel gelijk moet geven. Ik heb het gedaan, gewacht, hem achterna gelopen, alles gedaan om hem te blijven zien. Geloof me dit wil je niet !

Het gaat alleen maar meer en meer pijn doen...

Ik kan je echt alleen maar aanraden kies voor jezelf, hoe moeilijk dit ook is. Wanneer hij zich alsnog bedenkt, dat zie je dan vanzelf wel... En kun jij dan bedenken of jij het nog wilt.
Maar zou er vooralsnog niet vanuit gaan.

Hoe moeilijk het ook is, of hij verder gaat met haar, dit kun je waarschijnlijk toch niet tegen houden.

Ben bang dat het enige dat werkt, hem laten gaan.. Misschien gaat hij je missen..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 09:34

@ Alyssa: ja, ik heb het er moeilijk mee, nu nog meer dan op school omdat ik hem helemaal niet meer zie.
En nog: wanneer 2 mensen verliefd zijn op elkaar, ookal is het echt een gigantisch eind uit elkaar, dan houd je dat niet tegen, denk ik. Ik weet het ook echt niet meer.

Ik heb er ook geen hoop meer in, ik denk dat dit een afgesloten hoofdstuk is. Maar toch blijf ik stiekem hopen. Stom natuurlijk!
Laatst bijgewerkt door millennium op 08-07-09 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 09:34

en of die mij gaat missen...

Na 3 jaar bij elkaar te zijn geweest denk je van wel, maar ik kan niet in zijn hoofd en in zijn gevoelens kijken, dus ik weet het niet.

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:56

Maarja je moet natuurlijk voor je eigen ook een ultimatum stellen. Kijk stel dat hij jou niet mist.. Dan wil je toch eigenlijk ook niet meer verder met hem? Liefde moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Maar was aan het einde van je relatie wel nog alles goed? Je heb niks aan hem gemerkt ofso? dat zijn gevoelens minder waren?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 10:06

Nee, ik heb niet veel gemerkt als ik eerlijk ben. Daarom ben ik er denk ik ook zo kapot van.

En tsja, "die mensen die hem beinvloeden" , ik weet echt niet wat mensen tegen hem hebben gezegt en nog steeds misschien zeggen. Echt geen idee. Volgens mij weten de meeste mensen van school daar meer over dan mij (misschien ook wel roddels).

Ik weet wel dat er geroddeld is maar ook daarvan heb ik geen flauw idee hoe precies.

En ook al woont dat meisje nog zo gigantisch ver, er is altijd nog het mobieltje.

Ik moet dit afsluiten maar ik weet echt niet hoe.