ARRRGGGGHH Gek van al die vliegen in huis!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 13:54

Iris82 schreef:
Ik heb een vleesetende plant gekocht. :D
Je moet even op zoek naar een grote, want als ze zo klein zijn eten ze nog niet zoveel. Maar wat een rust in huis.

Ik ook :D
Alleen heb ik dus een kleintje en prop 'm vol met vliegen en muggen...Niet zo'n goed idee dus? }:0

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:02

Paradox schreef:
Iris82 schreef:
Ik heb een vleesetende plant gekocht. :D
Je moet even op zoek naar een grote, want als ze zo klein zijn eten ze nog niet zoveel. Maar wat een rust in huis.

Ik ook :D
Alleen heb ik dus een kleintje en prop 'm vol met vliegen en muggen...Niet zo'n goed idee dus? }:0

Zoiets??? :D

Afbeelding

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:06

weetergeen schreef:
Ik heb vroeger ooit eens een documentaire gezien voor biologie over vliegen. Als ze ergens op zitten en die pootjes heen en weer wrijven wil je niet weten wat er gebeurt. :r Daar lieten ze het uitvergroot zien. Dan lust je gelijk je eten niet meer als er een vlieg op heeft gezeten. :D

ieuw ieuw ieuw %) :r

Ik spoot ook af en toe even met anti vliegen spuitbusgoedje rond, alles half uur dicht en dan maar stofzuigen.
Verder alle horren etc dicht idd :j
Wel erg irri die vliegen idd....

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:07

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:09

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:47

@ Weetergeen: nee niet zo 1 :P
Ik heb zo'n venusplant (als je "vleesetende plant" googled, kom je 'm meteen al tegen ;) )

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:04

goh je bent niet de enige wij hebben er ook last van!! wat ik wel es heb gezien is zakjes met water ophangen (wee tniet of het hier al genoemd is) dat glinsterd ofzo en dat helpt volgensmij ook.

of je spuit gewoon met veerust dat heeft mijn vader ook een keer gedaan hadden we nergens meer last van :D

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:10

Tosadog schreef:
Zal ik jullie de (waarschijnlijk) gouden tip geven?
Wij hadden ook vreselijk last van vliegen, (honden, paardjes, platteland) vrienden van ons nog meer..daar was het 1 vliegenzee..
Ik kwam bij een vriendin die ook veel huisdieren heeft, en het viel me op hoe weinig (of eigenlijk geen!) vliegen zij in huis had.
Ik vroeg haar hoe dat kon, ik had alles al geprobeerd.

Om een lang verhaal kort te maken: sinds een jaar hebben wij nu de InsectControl in huis en ik kan zeggen dat we nagenoeg vlieg en mug (en insect) vrij zijn! dit is een verstuiver met bus die je in kunt stellen op 7 min 15 min of een half uur, er wordt automatisch gesprayd. het is gemaakt op natuurlijke basis, er wordt geen chemische rotzooi je huis in gespoten.
We hebben er nu 2: een in de bijkeuken (waar je dood ging van de vliegen) en 1 in de huiskamer.
Ik ben dolblij en kan niet meer zonder. Het spul is niet echt heel goedkoop, maar als je hem in het begin instelt op zware vliegenoverlast (om de 7 min) kun je daarna volstaan met bv een halfuur pufje...en je kunt kiezen of je hem 24 uur pd aan laat staan of alleen overdag.

Ik ben er 100% van overtuigd dat als je dit in huis haalt je binnen de korste keren geen tot weinig vliegen meer hebt. Ze raken versuft en sterven.
Zelf hebben wij en onze dieren absoluut nergens last van.
Dit middel wordt zelfs in varkensstallen(!) gebruikt om de overlast tegen te gaan.

Veel vrienden van ons hebben er inmiddels ook een, en iedereen is supertevreden.

je moet het spul alleen in Duitsland bestellen, in NL mogen ze het niet verkopen (snap niet waarom want het is geen chemicalien)en je kunt 1 verstuiver met bv. 6 bussen kopen.

Geloof me, het werkt ECHT.
(En nee ik heb geen aandelen) ;)

http://www.insect-control.eu/index2.html

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Deze hebben wij ook, nu voor het 2e jaar. IDEAAL! Als er nog iets rond vliegt, dan is het voor een kwartier, nooit langer. Eindelijk lekker rustig zitten zonder gestoort te worden door vliegen. Op m'n werk hebben ze hem ook hangen (op een paardenstal, in de kantine) en ook daar geen vliegen.
Ik heb hem aangeraden aan kennissen en ook hun zijn vliegvrij.
Bijkomend voordeel: geen enge spinnen meer (ook die gaan dood).

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:17

Vonnie84 schreef:
Bijkomend voordeel: geen enge spinnen meer (ook die gaan dood).

Ok, dat geeft de doorslag, ik koop 'm :D .

Mariska_28

Re: ARRRGGGGHH Gek van al die vliegen in huis!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 19:05

Klinkt ideaal!!!
Maar.... Ik heb slangen.. En wil dan wel 100% zeker weten dat het daar ook niet schadelijk voor is!!

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:16

Mariska_28 schreef:
Klinkt ideaal!!!
Maar.... Ik heb slangen.. En wil dan wel 100% zeker weten dat het daar ook niet schadelijk voor is!!

Code
Let op: vissen en reptielen kunnen niet tegen Go Insect Control.
Als u vissen of reptielen in huis heeft is het niet verstandig om in die ruimte Insect Control te gebruiken, ze kunnen hier ziek van worden. Dit komt doordat in water de werkzame stoffen niet afbouwen.

Dit staat op de site onder het kopje "belangrijk" ...............

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 21:03

Jammer...

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:17

Wat als je waterbakken hebt staan voor andere dieren? Die krijgen het dan toch ook met water binnen? Of zou de hoeveelheid dan te weinig zijn?

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:26

we hebben zo'n zak (www.rescue.com), die je moet vullen met water. Er zit iets in wat de vliegen aantrekt, maar het kan wel behoorlijk stinken. Die hebben we aan onze achterdeur opgehangen en er zit zelden nog een vlieg in huis! Het is het tweede jaar dat we deze gebruiken, en het werkt echt super. Ik word me pas bewust dat er nog vliegen bestaan als ik bij een ander op bezoek ben en het zwart zit van de vliegen. Hier is er geen vliegje op te merken, werkt echt super. Een zak kost iets van 13-15 euro maar je doet er wel zeer lang mee