Zal ik jullie de (waarschijnlijk) gouden tip geven?
Wij hadden ook vreselijk last van vliegen, (honden, paardjes, platteland) vrienden van ons nog meer..daar was het 1 vliegenzee..
Ik kwam bij een vriendin die ook veel huisdieren heeft, en het viel me op hoe weinig (of eigenlijk geen!) vliegen zij in huis had.
Ik vroeg haar hoe dat kon, ik had alles al geprobeerd.
Om een lang verhaal kort te maken: sinds een jaar hebben wij nu de InsectControl in huis en ik kan zeggen dat we nagenoeg vlieg en mug (en insect) vrij zijn! dit is een verstuiver met bus die je in kunt stellen op 7 min 15 min of een half uur, er wordt automatisch gesprayd. het is gemaakt op natuurlijke basis, er wordt geen chemische rotzooi je huis in gespoten.
We hebben er nu 2: een in de bijkeuken (waar je dood ging van de vliegen) en 1 in de huiskamer.
Ik ben dolblij en kan niet meer zonder. Het spul is niet echt heel goedkoop, maar als je hem in het begin instelt op zware vliegenoverlast (om de 7 min) kun je daarna volstaan met bv een halfuur pufje...en je kunt kiezen of je hem 24 uur pd aan laat staan of alleen overdag.
Ik ben er 100% van overtuigd dat als je dit in huis haalt je binnen de korste keren geen tot weinig vliegen meer hebt. Ze raken versuft en sterven.
Zelf hebben wij en onze dieren absoluut nergens last van.
Dit middel wordt zelfs in varkensstallen(!) gebruikt om de overlast tegen te gaan.
Veel vrienden van ons hebben er inmiddels ook een, en iedereen is supertevreden.
je moet het spul alleen in Duitsland bestellen, in NL mogen ze het niet verkopen (snap niet waarom want het is geen chemicalien)en je kunt 1 verstuiver met bv. 6 bussen kopen.
Geloof me, het werkt ECHT.
(En nee ik heb geen aandelen)
http://www.insect-control.eu/index2.htmlIk ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!