En dan ben je bijna 23..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:17

Nee hoor ik heb t zelfs als mn ouders een nachtje overgaan in amsterdam. Dan gaan ze weg en dan ik altijd met mn "doen jullie even bellen als je aangekomen zijn, en als jullie terug naar huis komen?"

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:19

pitbullgup schreef:
Als ik de verhalen over jou broertje hoor ben ik blij dat enigst kind ben :D van zo iemand zou ik ook helemaal knetter worden }>

nouuu, ik ben nu echt heel erg blij met mijn 2 broers!! (toen ik 16 was kon ik hun echt schieten maar nu vind ik het hartstikke leuk als ik hun zie :D )

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:20

Mijn ouders zijn op dit moment ook op vakantie, kan alleen zeggen dat ik het akelig stil vind in huis. Geen gezeur, geen geklets hélémaal niks.

Maar ergens vind ik het ook best wel lekker, kan even fijn mijn eigen ding doen, kan zoveel troep maken als ik wil (wel weer opruimen ;) ) en ik kan zelf kijken wat ik ga doen (en wat niet).

Echt ongerust over mijn ouders ben ik trouwens niet, die zitten nu lekker op een camping in Italië, hebben prachtig weer en niks te klagen. :D

(Ik ben trouwens de jongste thuis, nu mijn beide zussen het huis uit zijn ben ik voor het eerste jaar helemaal alleen. Zelfs de hond is er niet :+ Moet echt vooral wennen aan de stilte... Lang leve de radio :D)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 10:29

Ja nou het gevoel wordt bij mij wel wat minder erg als ik weet dat ze veilig in hun hotel zijn aangekomen enzo, maar god ik kan ze zo missen! Ik heb dan ook wel een hele hechte band met mn ouders (zelfs het vriendje staat er soms van te kijken haha).

Ze zijn net weggegaan, mams begon te huilen (die kan heeeel slecht tegen afscheid nemen) en als zij gaat, ja dan ga ik ook haha.

Snippergroen

Re: En dan ben je bijna 23..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:44

Ik ben dan wel pas 17, maar ik vind het vreselijk om in mijn eentje alleen thuis te slapen! Ik ben namelijk bang in 't donker :+ dus ik zie overal spoken en dan is ons huis toch wel ineens érg groot...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 10:47

Negerzoen schreef:
Ik ben dan wel pas 17, maar ik vind het vreselijk om in mijn eentje alleen thuis te slapen! Ik ben namelijk bang in 't donker :+ dus ik zie overal spoken en dan is ons huis toch wel ineens érg groot...

Haha ja dat heb ik hier ook, dat het huis ineens zo groot is.. We wonen vrijstaand en alleen in huis zijn vind ik dan echt 10x niks

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:29

Hier ook zo iemand :D Maar ik ben dan 25
Heb het ook altijd gehad, ben ook een enorme doemdenker, dus zie ze indd
al neerstorten of een ongeluk met de auto krijgen.
Op dit moment zijn mn ouders ook op vakantie. Mn man weet dat hij een klein
beetje rekening met me moet houden deze weken, want ben gewoon wat
emotioneler en meer geprikkeld. Ben altijd erg blij als ze weer heelhuids thuis zijn :D
( nog 13 daagjes... ;) )

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 17:30

cruesli schreef:
Hier ook zo iemand :D Maar ik ben dan 25
Heb het ook altijd gehad, ben ook een enorme doemdenker, dus zie ze indd
al neerstorten of een ongeluk met de auto krijgen.
Op dit moment zijn mn ouders ook op vakantie. Mn man weet dat hij een klein
beetje rekening met me moet houden deze weken, want ben gewoon wat
emotioneler en meer geprikkeld. Ben altijd erg blij als ze weer heelhuids thuis zijn :D
( nog 13 daagjes... ;) )

hahaha ja mijn vriend heeft dat na vorig jaar ook wel door :o ik zit nu ook zo van wanneer smsen ze nou dat ze veilig zijn geland :+

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:26

Ik heb moeders al wel zover dat ze tijdens de reis (als ze met de auto zijn) in elk geval een keer smst en metéén als ze aangekomen zijn! (anders zit ik toch alleen maar te wachten op dat smsje)
Tja het is wat he :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 01:11

Ik kan mij eigenlijk alleen om mijn moeder zorgen maken. :D Als mijn ouders samen naar Frankrijk gaan heb ik meer dan 100% vertrouwen in mijn vader die rijdt.
Maar als mijn moeder aankondigt een middag naar de stad te gaan dan krijg ik het spaans benauwd. Maar dat is omdat het nou eenmaal geen held op de weg is. En ze presteert het ook iedere keer om weer in rare situaties te komen, waar een ander nooit in zou komen.

Als mijn ouders op vakantie gingen in de tijd dat ik nog thuis woonde vond ik dat altijd heerlijk! Gewoon lekker mijn ding kunnen doen. Eten op het tijdstip waarop ik dat wilde, 's avonds nog even op pad zonder tijdstip waarop ik moest thuiskomen, gewoon lekker mijn ding doen. Geweldig!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 08:30

Femke daar zou ik ook benauwd van worden. Op vakantie is mijn vader gelukkig de enige die rijdt, maar hij vind die stijle smalle bergweggetjes zo leuk... En laat ik dat nou net niet zo leuk vinden :+
gelukkig vind mam het dood eng en gebeurt het daardoor niet zovaak als hij zou willen :Y)

Ze zijn iig heel aangekomen dus heb wel redelijk goed geslapen weer vannacht :)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:33

Volgensmij is het toch wel redelijk normaal als wij ons zorgen maken om onze ouders als zij op vakantie gaan. Ik heb dit ook altijd en vooral omdat je die verhalen van neergestorte vliegtuigen af en toe hoort.
Maar niet alleen als ze op vakantie gaan kan er iets gebeuren, mijn moeder rijd elke dag 2u op en neer naar der werk. Toen ik wat jonger was en nog thuiswoonde vond ik dat verschrikkelijk, toen had ik er heel veel last van. Nu gelukkig niet meer zo want soms werd ik echt gek van mezelf!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:35

Uiteindelijk moet je gewoon heel nuchter denken: iedereen kan altijd en overal doodgaan.
Je kan de deur uit lopen en je nek breken op de stoeprand, overreden worden door een bus, in elkaar geslagen worden door een groep hangjongeren en dusdanig ongelukkig van je paard afvallen dat er ook nog maar weinig van je over is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:39

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:44

In één op de twee Penny-verhalen stort een vliegtuig met ouders neer, dus ik kan me die angst best voorstellen ;)

Toen ik 20 was en mijn ouders op vakantie waren naar Engeland, werd ik om half zes `s ochtends uit bed gebeld door de politie. Ik had nog niks van m`n ouders gehoord en schrok me naar :oo

Het ging om één van de koppels paarden in onze opfok, die zou ontsnapt zijn %) Achteraf was het een groep van een andere beheerder (pfffjew!), die veilig achter een draadje is gezet.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 14:15

femke27 schreef:
Uiteindelijk moet je gewoon heel nuchter denken: iedereen kan altijd en overal doodgaan.
Je kan de deur uit lopen en je nek breken op de stoeprand, overreden worden door een bus, in elkaar geslagen worden door een groep hangjongeren en dusdanig ongelukkig van je paard afvallen dat er ook nog maar weinig van je over is.

haha ja ik ben mn pa een paar jaar geleden bijna verloren, dus ik weet dat iedereen overal dood kan gaan ;) maar dat maakt het er niet minder op :+ denk juist eerder erger omdat ik het op die manier al eens heb meegemaakt..

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:18

Tallie_Ho schreef:
duChambre schreef:
haha ik woon niet meer thuis, maar toen ik nog wel thuis woonde kon ik niet wachten tot mijn ouders weg waren! lekker het hele huis 1 of 2 weekjes voor mezelf. het paradijs :D

Same here!! *\o/* Doei paps en mams!! Veel plezier!! :wave: *\o/*

Hier ook :D Ze zitten nu in Slovenie, ook al is het hier sh*tweer, ben blij dat ik hier ben en niet 2 week op een camping zit :D
Heerlijk zo :D Afscheid kwamen ook geen traantjes bij kijken hoor, zijn we wat te nuchter voor := We smsen en bellen wat, gaat prima zo :) Denk (hoop :=) dat zij mij meer missen dan ik hun :+