Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) en ik kan zelf kijken wat ik ga doen (en wat niet).
Moet echt vooral wennen aan de stilte... Lang leve de radio
)
dus ik zie overal spoken en dan is ons huis toch wel ineens érg groot... Negerzoen schreef:Ik ben dan wel pas 17, maar ik vind het vreselijk om in mijn eentje alleen thuis te slapen! Ik ben namelijk bang in 't donkerdus ik zie overal spoken en dan is ons huis toch wel ineens érg groot...
Maar ik ben dan 25
) cruesli schreef:Hier ook zo iemandMaar ik ben dan 25
Heb het ook altijd gehad, ben ook een enorme doemdenker, dus zie ze indd
al neerstorten of een ongeluk met de auto krijgen.
Op dit moment zijn mn ouders ook op vakantie. Mn man weet dat hij een klein
beetje rekening met me moet houden deze weken, want ben gewoon wat
emotioneler en meer geprikkeld. Ben altijd erg blij als ze weer heelhuids thuis zijn![]()
( nog 13 daagjes...)
ik zit nu ook zo van wanneer smsen ze nou dat ze veilig zijn geland
Als mijn ouders samen naar Frankrijk gaan heb ik meer dan 100% vertrouwen in mijn vader die rijdt.
Achteraf was het een groep van een andere beheerder (pfffjew!), die veilig achter een draadje is gezet. femke27 schreef:Uiteindelijk moet je gewoon heel nuchter denken: iedereen kan altijd en overal doodgaan.
Je kan de deur uit lopen en je nek breken op de stoeprand, overreden worden door een bus, in elkaar geslagen worden door een groep hangjongeren en dusdanig ongelukkig van je paard afvallen dat er ook nog maar weinig van je over is.
maar dat maakt het er niet minder op
denk juist eerder erger omdat ik het op die manier al eens heb meegemaakt.. Tallie_Ho schreef:duChambre schreef:haha ik woon niet meer thuis, maar toen ik nog wel thuis woonde kon ik niet wachten tot mijn ouders weg waren! lekker het hele huis 1 of 2 weekjes voor mezelf. het paradijs
Same here!!Doei paps en mams!! Veel plezier!!
![]()
Ze zitten nu in Slovenie, ook al is het hier sh*tweer, ben blij dat ik hier ben en niet 2 week op een camping zit 
Afscheid kwamen ook geen traantjes bij kijken hoor, zijn we wat te nuchter voor
We smsen en bellen wat, gaat prima zo
Denk (hoop
) dat zij mij meer missen dan ik hun