Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Denise_84 schreef:50 euro in de maand voor je auto? Dat is weinig, zo'n auto wil ik ook wel! Ik heb een Opel Corsa, naast het tanken kost het me per maand alleen al aan verzekering €21 en daarbij nog je wegenbelasting, onderhoud (APK, grote/kleine beurt) en natuurlijk benzine!
Naja, goed zeg eens 60 euro per maand
) Welshcobfan schreef:950 is besteedbaar
Kopen zit er nu op dit moment niet in, dus dat is pas haalbaar als ik ga werken (zeg dat mijn startsalaris rond de 2500 bruto ligt).
Maar wij willen niets in de binnenstad hebben, want dat is te duur. Buiten de stadskern is voor ons ook een optie, dat scheelt toch wel.
Onvoorziene potje hebben wij wel, mijn spaarrekening á 2000 euro. T is niet heel veel, maar een kapotte wasmachine kan iig vervangen worden
Beurs krijg ik allang niet meer: na 4 jaar studie is het kraantje dichtgedraaid en ik wil geen studieschuld hebben.
Welshcobfan schreef:Romyv schreef:pardon, startsalaris €2500!? Er is geen enkele opleiding waarbij dat het startsalaris is hoor, puur illusie zeker in deze economie!!!!
Onzin, ken genoeg waar het wel zo isHeb namelijk het CAO van een aantal bedrijven voor mijn neus.
Welshcobfan schreef:Denise_84 schreef:50 euro in de maand voor je auto? Dat is weinig, zo'n auto wil ik ook wel! Ik heb een Opel Corsa, naast het tanken kost het me per maand alleen al aan verzekering €21 en daarbij nog je wegenbelasting, onderhoud (APK, grote/kleine beurt) en natuurlijk benzine!
Wij hebben ook een opel corsa, maar rijden niet zoveel. Benzine is niet veel, wegenbelasting en verzekering zijn bij elkaar 42 euro. Onderhoud is niet duur: hij is zelf automonteur en de apk kost hem nietNaja, goed zeg eens 60 euro per maand
)
mo_van_dijk schreef:@ Romy, dat hangt af van de branche waar je in werkt!
Mijn startsalaris lag boven €2500,00!

Welshcobfan schreef:Romyv schreef:pardon, startsalaris €2500!? Er is geen enkele opleiding waarbij dat het startsalaris is hoor, puur illusie zeker in deze economie!!!!
Onzin, ken genoeg waar het wel zo isHeb namelijk het CAO van een aantal bedrijven voor mijn neus.
knap knap