Heb er val vaak mee willen gooien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Superirritant, we kunnen afwisselend wel/geen tv programma of film helemaal samen kijken. Zo'n ding is ook hardstikke leuk hoor, maar wel ontzettend vervelend als je partner eraan verslaafd is
Ik gebruik dat ding heel soms als ik even snel wat moet checken op Ebay of ik zet via de IPhone de radio aan. Ik snap dondersgoed dat zo'n ding leuk is, maar zo vaak?? Pfffff
.

Sily schreef:Hmsz..of hem in een onbewaakt moment uitzetten zodat jullie rust hebben?
VivaLaVida schreef:mannen zijn nou eenmaal net kinderen... die houden van spelen
LovingTweety schreef:Verschrikkelijk herkenbaar. Zelfs in bed is hij er mee bezig... hopeloos.
Denk dat ik er ook maar 1 ga nemen volgende maandKrijg ik iig nog contact.

Mayo schreef:Bekend, mijn vent heeft dat met z'n IPhoneSuperirritant, we kunnen afwisselend wel/geen tv programma of film helemaal samen kijken. Zo'n ding is ook hardstikke leuk hoor, maar wel ontzettend vervelend als je partner eraan verslaafd is
Ik gebruik dat ding heel soms als ik even snel wat moet checken op Ebay of ik zet via de IPhone de radio aan. Ik snap dondersgoed dat zo'n ding leuk is, maar zo vaak?? Pfffff
Vrouwen kunnen slap ouweh*ren, maar mannen kunnen er ook wat van!!
Marije112 schreef:Dit vind ik zelf ook zo'n verhaal met twee kanten; aan de ene kant heb ik zoiets van "Ahh laat hem maar" en aan de andere kant heb ik zoiets van "Podverjandriedubbeltjes, alweer dat ding.."..
__Possie__ schreef:Nou geen probleem hoor manlief heeft zelf een nokia supernova...Maar van zijn werk hebt ie een black berry en nu heeft ie ook van zijn werk een mini-laptop erbij gekregen, nou geen probleem hoor manlief laat zijn black berry gewoon lekker in zijn werk zomer jas zitten en zit er thuis echt niet mee te spelen...En met zijn eigen telf al helemaal niet die legt ie meteen bij thuis komst op de kast met z´n autosleutels en pocket...
Kimmie_girl schreef:AHHH hier nog iemand die zich meld.
Mijn vriendje heb er ook 1..
Word helemaaal gek van dag PING!
* Ping
*PING
* PING!
Whinnylando schreef:Heb niet zo'n vriend, wel collega's... en dan samen met het leed dat Twitter heetZóóóó triest.
ps 1 van die collega's heeft een vriendin die ook bokt zit, zal zich nog wel melden...hihi
Was gewoon erg benieuwd, wie is dus ook onder leed... Kennelijk ben ik niet de enige!!

).
. Dus was er wel vanaf haha. 
begrepen!!?
M_EL_ISSA schreef:DaanxBien schreef:Neem zelf ook black burry
Dan ervaar je de verslaving ook en weet je wat je vriend meemaakt
Samen msnen
Word gezellig samen op de bank![]()
Ik zou er afspraken over maken, is geen probleem dat hij vaak met zijn telefoon bezig is, maar op bepaalde momenten is het wel zo fijn dat je ook fatsoenlijk met hem kan praten.
Dus afspraken maken, niet onder het eten, niet als jullie samen op de bank/bed liggen enz..
vinurr schreef:M_EL_ISSA schreef:Word gezellig samen op de bank![]()
Ik zou er afspraken over maken, is geen probleem dat hij vaak met zijn telefoon bezig is, maar op bepaalde momenten is het wel zo fijn dat je ook fatsoenlijk met hem kan praten.
Dus afspraken maken, niet onder het eten, niet als jullie samen op de bank/bed liggen enz..
Dan wil die zo niet meer met dr eten, niet meer in hetzelfde bed slapen, en niet meer samen op de bank zitten, omdat die um dan weg moet doen..
n_arelle schreef:Afentoe is het wel irritant, bijvoorbeeld als we naar een onbekende bestemming moeten. Ik wil dan altijd vragen aan mensen welke kant we op moeten maar nee, hij moet en zal het op zijn telefoon opzoeken. Hierdoor hebben we dus al eens 1 uur op een of ander industrieterrein rondgelopen opzoek naar een winkel.