Mijn vriendje en het leed dat Blackberry heet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:01

ja das wel dezelfde zag ik op google... ow ik kan me mateloos irriteren aan die touchscreen en hoe hij laadt enzo!!
Heb er val vaak mee willen gooien :P

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:01

Verschrikkelijk herkenbaar. Zelfs in bed is hij er mee bezig... hopeloos.
Denk dat ik er ook maar 1 ga nemen volgende maand :+ Krijg ik iig nog contact.

AppaloosGirl

Re: Mijn vriendje en het leed dat Blackberry heet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:10

Per ongeluk meewassen in de wasmachine? :+

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:13

In mijn geval, dat heb ik met zijn vorige telefoon ook al gedaan. Hij vindt mij vast niet lief als ik het nog een keer doe.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:17

Ik zou gewoon beginnen met duidelijke afspraken te maken.
- Recht in zijn gezicht zeggen dat je het NIET leuk vind om op de 2e plek te komen
- Afspraken maken wanneer ie van dat ding af moet blijven tenzij ie gebeld wordt (bv in bed of tijdens het eten)

(Klinkt kinderachtig, maar soms moet je ze gewoon even 'opvoeden')

Mocht dat niet werken is alleen een ludieke actie nog op zn plaats en ideeën daarvoor heb je genoeg gekregen in het topic zie ik! :)

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:35

Bekend, mijn vent heeft dat met z'n IPhone :\ Superirritant, we kunnen afwisselend wel/geen tv programma of film helemaal samen kijken. Zo'n ding is ook hardstikke leuk hoor, maar wel ontzettend vervelend als je partner eraan verslaafd is :\ Ik gebruik dat ding heel soms als ik even snel wat moet checken op Ebay of ik zet via de IPhone de radio aan. Ik snap dondersgoed dat zo'n ding leuk is, maar zo vaak?? Pfffff :+

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:48

Mijn vriend heeft het ook met zijn Iphone inderdaad, maar niet zo erg als jou vriend.

Wellicht een berichtje sturen als hij weer eens bezig is in de trant van "Flikker nou eens op met dat ding, ik wil aandacht niet die telefoon!".
Of een keertje echt boos worden zodat hij weet dat je het meent.

Dit vind ik zelf ook zo'n verhaal met twee kanten; aan de ene kant heb ik zoiets van "Ahh laat hem maar" en aan de andere kant heb ik zoiets van "Podverjandriedubbeltjes, alweer dat ding.."..

Succes ermee, en laat even horen hoe of wat :).

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:11

Nou geen probleem hoor manlief heeft zelf een nokia supernova...Maar van zijn werk hebt ie een black berry en nu heeft ie ook van zijn werk een mini-laptop erbij gekregen, nou geen probleem hoor manlief laat zijn black berry gewoon lekker in zijn werk zomer jas zitten en zit er thuis echt niet mee te spelen...En met zijn eigen telf al helemaal niet die legt ie meteen bij thuis komst op de kast met z´n autosleutels en pocket...

;)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:13

AHHH hier nog iemand die zich meld.
Mijn vriendje heb er ook 1..
Word helemaaal gek van dag PING!

* Ping

*PING

* PING!

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:14

Heb niet zo'n vriend, wel collega's... en dan samen met het leed dat Twitter heet ;) Zóóóó triest.

ps 1 van die collega's heeft een vriendin die ook bokt zit, zal zich nog wel melden...hihi

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:17

Misschien kan je vast tijden afspraken waarop hij er niet naar mag kijken of geef de telefoon een vast plekje, want als de telefoon naast hem ligt kijkt ie er ook sneller naar dan dat ie een stukje verder ligt

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:14

Ik denk dat je op een juist (!) moment een goed gesprek met hem aan moet gaan, over het feit dat het jou irriteerd.
Want ik krijg het idee dat hij dat niet erg serieus neemt?

En inderdaad, samen dúidelijke afspraken maken over wanneer hij wél en níet met zijn telefoon mag prullen. :)

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 16:32

Sily schreef:
Hmsz..of hem in een onbewaakt moment uitzetten zodat jullie rust hebben? }>

Een onbewaakt moment?! Are you kidding me?! Dat ding verliest hij nog geen 2 tellen uit het oog, gaat zelfs mee de douche in!! :+

VivaLaVida schreef:
mannen zijn nou eenmaal net kinderen... die houden van spelen

Hij heeft het idd ook met een nieuw spel op de ps3 of psp... maar dat duurt 2 tot 4 weken en dat is of het spel klaar of hij is er klaar mee... daar valt nog mee te leven!!

LovingTweety schreef:
Verschrikkelijk herkenbaar. Zelfs in bed is hij er mee bezig... hopeloos.
Denk dat ik er ook maar 1 ga nemen volgende maand :+ Krijg ik iig nog contact.

jaja... dat zei hij ook een keer voor de gein... begin er echt niet aan gewoon! ;)

Mayo schreef:
Bekend, mijn vent heeft dat met z'n IPhone :\ Superirritant, we kunnen afwisselend wel/geen tv programma of film helemaal samen kijken. Zo'n ding is ook hardstikke leuk hoor, maar wel ontzettend vervelend als je partner eraan verslaafd is :\ Ik gebruik dat ding heel soms als ik even snel wat moet checken op Ebay of ik zet via de IPhone de radio aan. Ik snap dondersgoed dat zo'n ding leuk is, maar zo vaak?? Pfffff :+

mijn vriend zit erop met zijn hele vriendenkring en jammer genoeg met verschillende werktijden, dus er is er altijd wel eentje on-line... en dan hebben ze echt gewoon loze gespreken, mag ze ook gewoon lezen, maar na een blz heb ik t al gehad met die onzin :P Vrouwen kunnen slap ouweh*ren, maar mannen kunnen er ook wat van!! :D

Marije112 schreef:
Dit vind ik zelf ook zo'n verhaal met twee kanten; aan de ene kant heb ik zoiets van "Ahh laat hem maar" en aan de andere kant heb ik zoiets van "Podverjandriedubbeltjes, alweer dat ding.."..

Kijk!! Dat heb ik dus ook... Ik vind mezelf echt een zeikerd als ik erover begin, dan denk ik idd ' ahh... hij kijkt alleen maar, wat kan dat voor kwaad' maar als hij voor de 30e keer kijkt, wil ik dat ding uit t raam gooien!

__Possie__ schreef:
Nou geen probleem hoor manlief heeft zelf een nokia supernova...Maar van zijn werk hebt ie een black berry en nu heeft ie ook van zijn werk een mini-laptop erbij gekregen, nou geen probleem hoor manlief laat zijn black berry gewoon lekker in zijn werk zomer jas zitten en zit er thuis echt niet mee te spelen...En met zijn eigen telf al helemaal niet die legt ie meteen bij thuis komst op de kast met z´n autosleutels en pocket...

;)

Ik verlang terug naar deze tijd!!! :P

Kimmie_girl schreef:
AHHH hier nog iemand die zich meld.
Mijn vriendje heb er ook 1..
Word helemaaal gek van dag PING!

* Ping

*PING

* PING!

Dat Pingen ging dus als eerste uit, want zijn vrienden pingen elkaar expres s nachts en dan t liefst 50x achter elkaar... zo grappig vinden ze dat... Oh, en dat knipper lichtje ging ook heeeel snel uit... ;)

Whinnylando schreef:
Heb niet zo'n vriend, wel collega's... en dan samen met het leed dat Twitter heet ;) Zóóóó triest.

ps 1 van die collega's heeft een vriendin die ook bokt zit, zal zich nog wel melden...hihi

euh... tja.... Twitter kun je dus ook als een standaard hoofdstuk installeren op je Blackberry, zodat je met 1 simpel druk op de knop gelijk op twitter zit... Want niets is er leuker om te kijken wat voor onzin Paris Hilton of Doutzen Kroes (?) heeft gedaan die dag... ook dat heeft mijn vriend en zijn vrienden ontdekt... :(:)

Thnx verder voor jullie adviezen. Sowieso had ik hier al afspraken over, nu kijken hoe vaak ik ze moet herhalen ;) Was gewoon erg benieuwd, wie is dus ook onder leed... Kennelijk ben ik niet de enige!! :P

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:04

Bij mij is hij ook 24 uur per dag ermee bezig. Ik heb namelijk familie in Canada en daar is hij ook beste maatjes mee :+

Facebook is ook zoiets waar hij constant op zit.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:41

pff thank god heb ik niet zon vriend..
(die van mij mag wel een beetje meer zn telefoon in de gaten houden^^ hij laat m overal slingeren dus als ik bel neemt ie standaard niet op omdat die telefoon weer overal en nergens ligt :P ).

ik zou hier echter zo gek van worden! ts ik vind het knap dat je het al 6 maanden uithoudt met die telefoon..
als mijn vriend zo zou zijn was ik allang echt enorm boos geworden (aangezien gewoon afspraken maken blijkbaar niet helpt)..

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:28

Ik had ook ooit zo'n vriendje, standaard dat halve computerding op zak, en altijd maar lachen om zn msn-verhaaltjes. Echt moe word je dr van. Uiteindelijk heeft ie me gedumpt :P. Dus was er wel vanaf haha.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:49

hihi ik heb me vriendje verteld over dit topic.. EN nu wilt die percee die link ahhahaha !

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 10:55

Kimmie_girl schreef:
hihi ik heb me vriendje verteld over dit topic.. EN nu wilt die percee die link ahhahaha !

haha!! Wil hij de link naar dit topic?! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 13:34

vriendje van kimmie_girl:

MEER AANDACHT GEVEN AAN JE VRIENDINNETJEEEE!!!! :p en minder aan je telefoon :P begrepen!!? :D

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:37

M_EL_ISSA schreef:
DaanxBien schreef:
Neem zelf ook black burry :P
Dan ervaar je de verslaving ook en weet je wat je vriend meemaakt ;)

Samen msnen :=

Word gezellig samen op de bank :=

Ik zou er afspraken over maken, is geen probleem dat hij vaak met zijn telefoon bezig is, maar op bepaalde momenten is het wel zo fijn dat je ook fatsoenlijk met hem kan praten.
Dus afspraken maken, niet onder het eten, niet als jullie samen op de bank/bed liggen enz..

Dan wil die zo niet meer met dr eten, niet meer in hetzelfde bed slapen, en niet meer samen op de bank zitten, omdat die um dan weg moet doen.. :+

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:38

VivaLaVida schreef:
vriendje van kimmie_girl:

MEER AANDACHT GEVEN AAN JE VRIENDINNETJEEEE!!!! :p en minder aan je telefoon :P begrepen!!? :D

Inderdaad: Leg dat rotding weg! Je vriendinnetje is toch veel leuker! =D

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 11:44

vinurr schreef:
M_EL_ISSA schreef:
Word gezellig samen op de bank :=

Ik zou er afspraken over maken, is geen probleem dat hij vaak met zijn telefoon bezig is, maar op bepaalde momenten is het wel zo fijn dat je ook fatsoenlijk met hem kan praten.
Dus afspraken maken, niet onder het eten, niet als jullie samen op de bank/bed liggen enz..

Dan wil die zo niet meer met dr eten, niet meer in hetzelfde bed slapen, en niet meer samen op de bank zitten, omdat die um dan weg moet doen.. :+

haha!! Als dat t geval is, heeft hij alle tijd om aan dat ding te zitten, want dan ben ik weg :P

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:47

Haha ik herken dit best wel. Mijn vriend is verslaafd aan alle electronica met een appel erop. Hij heeft een apple computer, iphone, ipod, laptop waar hij dus ook constant mee bezig is. Ik stoor me er niet zo aan, kan ik ook nog eens rustig een boek lezen of internetten. Afentoe is het wel irritant, bijvoorbeeld als we naar een onbekende bestemming moeten. Ik wil dan altijd vragen aan mensen welke kant we op moeten maar nee, hij moet en zal het op zijn telefoon opzoeken. Hierdoor hebben we dus al eens 1 uur op een of ander industrieterrein rondgelopen opzoek naar een winkel.

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 12:10

Soms heb ik er ook geen problemen mee en doe ik ook mijn eigen dingen, maar als je samen een film kijkt of naar de bios gaat ofzo, mag die telefoon best wel aan de kant ;)

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:07

n_arelle schreef:
Afentoe is het wel irritant, bijvoorbeeld als we naar een onbekende bestemming moeten. Ik wil dan altijd vragen aan mensen welke kant we op moeten maar nee, hij moet en zal het op zijn telefoon opzoeken. Hierdoor hebben we dus al eens 1 uur op een of ander industrieterrein rondgelopen opzoek naar een winkel.

Dit meen je niet, hahaha echt briljant! _O-