Vriend heeft auto-ongeluk gehad..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:05

Jeetje meid, dat is schrikken!
Logisch dat je heel ongerust bent, gelukkig is hij er relatief goed vanaf gekomen. Probeer voor jezelf wat afleiding te zoeken, zodat je niet steeds in de zenuwen zit :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:06

Heel veel sterkte!
Gelukkig lijkt het mee te vallen, maar wat een schrik, zeg :(:)

Blinnii

Re: Vriend heeft auto-ongeluk gehad..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:12

Jeetje dat is flink schrikken, logisch dat je ongerust bent.
Gelukkig zijn ze er op het eerste gezicht goed vanaf gekomen, hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt. :(:)

Marjoleinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 09:41

De derde jongen zou om 8 uur in de scan gaan, m'n vriend zou smsen als ze onderweg terug waren, nog niks gehoord.. Is dat een slecht teken? Heb nog even 2 uurtjes kunnen slapen, was er maar aan 3 gekomen vanacht. Kan nog steeds niet wachten tot hij terug is..

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:46

Geen idee of het een slecht teken is. Als hij door de scan is geweest is er niet binnen 5 min een uitslag. Denk dat ze misschien druk bezig zijn met vanalles afronden. Het kan best zijn dat ze die jongen nog ter observatie op willen nemen aangezien ze naar mijn idee best een goeie klap gemaakt hebben. Denk dat je vriend zo wel contact met je opneemt!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:50

Moet je echt wachtten op een smsje, kun je hem niet gewoon even bellen? Dat praat ook wat makkelijker :)

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:53

wat heftig, sterkte. Hopelijk valt het ook mee voor die jongen die nog gescant zou worden.

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:55

brr wat een nachtmerrie he..
hopelijk komt het met de andere ook goed..
een gebroken borstbeen bij die vriend? dat moet een loei harde knal zijn geweest!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:56

Zo, dat is schrikken! Lijkt me vreselijk om zo'n telefoontje te krijgen!
'Gelukkig' is het 'goed' afgelopen, want het had erger kunnen zijn!

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:57

Heb je al meer nieuws?
Wat vervelend
Kun je zelf niet naar het ziekenhuis of is dat te ver?
Hopen dat alles goed komt met je mannetje (natuurlijk ook met de anderen) Maar best wel dom dat je in slaap bent gevallen

mupjekarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:01

Ik hoop ook dat alles weer goed komt, moet er niet aan denken!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:21

Maak je niet extra zorgen omdat het lang diuurt - ze zijn in een ziekenhuis en daar duren dingen gewoon lang, al kan ik me je ongerustheid goed voorstellen. Wat een schrik heb jij op je bordje gehad zeg! Beterschap voor je vriend en zijn maten.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:21

En...heb je al meer gehoord??
Wel schrikken zeg!!
Scan duurt nog wel ff hoor voordat daar de uitslag en alles van is!
Gelukkig is het nog redelijk 'goed' afgelopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:28

Kristie schreef:
Moet je echt wachtten op een smsje, kun je hem niet gewoon even bellen? Dat praat ook wat makkelijker :)

Ja dat vraag ik mij ook af, je kunt hem smssen dus waarom kan hij jou niet even bellen of andersom?
Sterkte wat zal je geschrokken zijn!!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:07

pinuts schreef:
juist amondi, maar ze hadden zo met hun vermoeide koppen een ander leven kunnen verwoesten van een onschuldig persoon.

Niet echt gepast om nu zo te reageren denk ik.. Alsof de TS er iets aan kan doen. En niet alleen het leven van andere mensen zou hiermee verwoest kunnen worden maar om dat van hun zelf.
Ik neem aan dat ze van tevoren niet al te moe waren anders hadden ze vast niet besloten om meteen aan te rijden.
En met hun 'vermoeide koppen' hebben ze dus niet andermanse levens verwoest dus erg ongepast jou reactie. Denk dat de TS nu niet echt op zo'n reactie zit te wachten.

Succes ermee! Hopelijk valt alles mee (weet niet of je al wat meer hebt gehoort, heb nog niet zoveel gelezen..)

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:14

Wat zullen jullie geschrokken zijn!!
Ik hoop dat je hem snel een dikke knuffel kan geven..

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:24

Pfff, wat zal jij geschrokken zijn.
Heb je al wat meer gehoord?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:31

Jeetjse dat is schrikken :oo !
Gelukkig dat het "meevalt"

Hoop dat je hem snel weer in je armen hebt !

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:32

Jeetje dat is echt schrikken inderdaad! Je hebt hem vast al gezien ondertussen? Wat een geluk dat het nog zo is afgelopen inderdaad.

Kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt. Een tijdje terug had ik iets soortgelijks met mijn vriend, die had zijn enkelbanden gescheurd tijdens voetbal. En ik zat in spanning thuis te wachten op meer nieuws. Wat gaat de tijd dan langzaam he! (wel een heel andere situatie natuurlijk)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:33

Ik denk dat ze ondertussen fijn bij de vriend is en dus even niet op bokt het vervolg kan komen vertellen.
Hoop dat t met die andere jongen ook meevalt en dat jullie mijn situatie niet mee hoeven te maken (zie pagina 1 )..

Marjoleinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 16:05

Hallo, ben ik weer.
Ik zal even een update geven.
Mijn vriend gaat het lichamelijk vrij goed, met pijnstillers en niet te veel inspanning gaat het wel goed. Hij heef het meest last van zijn knie, heeft daar een vochtophoping. Geestelijk gaat het alleen niet zo. Af en toe barstte hij in huilen uit. Ik ben daar ook blijven slapen, we hebben samen even gehuild (mijn spanning/stress kwam er ook even uit) en zijn in slaap gevallen. Hij heeft goed geslapen, maar merk aan hem dat hij het er nog moeilijk mee heeft. Slaap vanavond daar weer. De jongen met het gebroken borstbeen gaat ook vrij goed door vele pijnstillers. De derde jongen heeft scheur in zijn milt, 2 hechtingen in z'n darm en een stukje uit zijn darm laten verwijderen. Verder een gekneusde nek en is er veel vocht uit z'n buik gekomen. Hij is vandaag naar het ziekenhuis dichterbij gebracht en vanavond gaat mijn vriend hem opzoeken. Hij moet daar nog minimaal een week blijven.
Iedereen is zich wel rot geschrokken, maar beseft ook wel dat het veel erger had af kunnen lopen.
Er zijn gelukkig geen schuldgevoelens of boosheid. De andere 2 zeiden dat zij ook wakker hadden moeten blijven.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:12

Wat een geluk dat het zo is afgelopen. en wat fijn dat je je mannetje weer thuis hebt. Kan me goed voorstellen dat je zo ongerust geweest bent! Het is niet niks. Fijn dat je er nu zo voor je vriend kan zijn en bent. Dat heeft hij nodig, het zal nog wel even duren voor hij er geestelijk ook weer helemaal bovenop is. Sterkte samen en beterschap voor je vriend!