Ik heb het allemaal even GEHAD!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 08:00

SdaphneS schreef:
Ik weet niet echt wat je wilt horen, maar goed.

Volgens mij moet je ophouden met denken en eens dingen gaan doen. Je geeft zelf aan dat je dingen niet durft en dat je dingen liever anders ziet.
Waarom doe je dat dan niet? Door er alleen maar over na te denken kom je er niet. Je moet het zelf doen!
Je kan altijd dromen maar met dromen alleen kom je er niet.
Ga dus eens nadenken hoe kan ik mijn leven prettiger maken en hoe kan ik dit bereiken? Wat moet ik doen om bepaalde dingen plezieriger te maken? Hoe kan ik wat veranderen.
Waarmee bereik je meer dan alleen maar dingen zeggen en het vervolgens niet te doen.
Maak het concreet voor jezelf en het lukt je! :)

ik denkdat het inderdaad verstandig is! ga positief naar alles kijken en bel die 2 vriendinnen op als je tijd heb of ze wat leuks willen doen...

en probeer alsnog met de andere vriendinnen het weer goed te maken....

ik ehb mezelfd altijd geleerd dat ik geen bordevol vriendinnen hoef te hebben want met 1 a 2 goede kun je meer dan met een hele hand ;)

nolanlover

Re: Ik heb het allemaal even GEHAD!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 08:09

heey , wat naar allemaal,
Je moet proberen positief blijven denken! Zelf heb ik ok maar 1 echt goede vriendin. Beter 1 goede dan 10 slecht, toch?

edit zie dat je vlak bij mij woont.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:40

Hey,

Ik kan me voorstellen hoe je je voelt... Ik had dit na mijn verhuizing naar Frankrijk.... Het eerste jaar had ik het echt vreselijk moeilijk...

Over die jongen, zet je erover heen, en vraag hem gewoon. Ik weet dat het vreselijk moeilijk lijkt en is... Maar misschien is hij ook gewoon wat verlegen.
Ik heb in Februari aan mijn DA gevraagd of hij eens wat wou gaan drinken samen. Ik dacht dat ik ter plekken een hartaanval zou krijgen van de stress.... Hij stemde in, en inmiddels zijn we bijna 5 maanden samen. Hij vond mij ook al leuk, maar was wat verlegen en durfde niet zo goed. Ook vanwege de "relatie, DA en client. Nu wou ik dat ik al veel eerder die stap gezet had, maar goed...
Feitenlijk heb je niets te verliezen, alleen als je het hem niet vraagt heb je een kans verloren.
Als hij nee zegt, en je stopt op je werk hoef je toch niet meer met hem samen te werken. Alleen ben je nu ook al, dus dat kan je ook niet verliezen. Vraag het hem gewoon. Hij zal niet denken die is gek, maar eerder dat je lef hebt. Ik heb het nu 2x mee gemaakt dat ik een jongen vroeg, en beide hadden ze zoiets van ik voel hetzelfde maar durfde niet.
Wij denken vaak dat jongens dat zo even doen, maar dat is echt niet zo. Zij voelen zich vaak net als ons.

En een vriend veranderd echt dingen in je leven....

Over je opleiding. Jij zegt dat je graag naar Amerika wilt. Waarom zoek je nu in je vakantie niet uit of je daar je opleiding af kunt maken? Dan ben je tijdelijk in Amerika, kan je altijd nog terug, of besluiten te blijven....

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:45

vind je het niet wat om lekker een paar dagen of een weekje alleen op vakantie te gaan?
er zijn een hele hoop last minute aanbiedingen en voor een appel en een ei zit je al in een warm land.
lekker zelf dingen ondernemen, daar word je zelfvertrouwen ook veeeel beter van..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 11:57

Op mijn opleiding waar ik dus niet voor ben aangenomen omdat ik een ander beeld had in mijn hoofd zeiden ze dat ik daar een jaartje highschool kon doen en daaruit verder leren..
En dat heb ik ook tegen mijn moeder gezegd maar die zegt dat dat niet kan, want zonder opleiding kom je nergens en je beheerst de taal nog niet volledig..

Vandaar dat ik dus ook opleiding hotel management heb gekozen want dan kun je dus makkelijk naar het buitenland toe, al duurt dat nog ruim 4 jaar..

En over die jongen, nogmaals; ik kan het écht niet.. Ik zou het echt wel graag willen en er zijn dagen van NU ga ik het doen! En dan doe ik het toch weer niet, want het is doodeng..

Ik heb ook een tijdje terug wat uitgeplozen over reizen naar Amerika en kamers en werk enz..
Maar daar weet niemand iets van, behalve ik, want als ik het voorstel dan krijg ik zo'n reactie; hoe ga je dat allemaal betalen?
Tja, goeie vraag.. Ik heb wel wát gespaart, maar niet genoeg

En alleen op vakantie wil ik niet en dat durf ik ook niet..

Ik zit t liefst met een vriendin vandaag of morgen in het vliegtuig, lekker een weekje naar zee..
Ik heb het al zo'n beetje gezegd, niet helemaal letterlijk en dan reageren hun; 'oh ik ben blij dat ik dit jaar even thuis kan blijven, heb er even geen zin meer in..'
Dat zegt ook wel genoeg, denk ik zo..

@ nolandlover; langenboom is inderdaad erg dichtbij ;)

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 12:40

ikv indt het wel heel sneu voor je!! maar nogmaals probeer alles positief in te blijven zien. Er komen vanzelf betere tijden zegmaar ;)