Ragnaaa schreef:Ik zit er momenteel echt een beetje doorheen..
heeft dat niet met je trouwtopic te maken toevallig?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Ik wil absoluut niet banketstaaf doen.
Jij voelt je totaal niet meer gelukkig en heb je al met hem gesproken? Zo ja, wordt het dan niet eens tijd om voor jezelf te kiezen. Je bent nog jong maak wat van je leven.
Heb je nog niet met hem gesproken, meld dan dat je met hem wil praten. het liefst vandaag nog, als hij van je houd heeft hij het voor je over als je je stinkmodder voelt.
Bienotje schreef:Als jullie elkaar alleen in het weekend zien en zoveel mogelijk face to face praten. Is dan niet elk samenzien elke keer weer beladen met een zwaar gesprek? (of teveel gevuld met andere dingen doen)
Bienotje schreef:Even relativeren hoor, maar met zulke sms-jes heeft die vent van je natuurlijk geen enkel idee met wat íe nu terug zou kunnen sturen![]()
En waarom moeten jullie dan elk weekend opnieuw een zwaar gesprek voeren. Je hebt toch niet elk weekend weer iets nieuws uit te praten?

Ragnaaa schreef:Ik had mijn vriend gisteravond laat nog een smsje gestuurd, omdat ik me echt rot voelde.
'Weetje, ga morgen lekker naar Eindhoven, donderdag werken, en ik zie je zaterdag wel.
Ik baal er zo van dat ik je amper zie, het maakt me echt verdrietig.
Jij hebt tijd voor jezelf nodig, dat begrijp ik, en accepteer ik, maar het is vaak moeilijk voor mij.
Denk aan jezelf, en ik zie je zaterdag wel ofzo. (:
Slaap lekker alvast. Ik mis je. Ik mis je écht enorm..'
Goed, 2 uur later had ik nog steeds geen reactie, dus stuurde ik er een smsje achteraan..
'Voor ik nu ga slapen, wil ik je nog eventjes zeggen dat ik weet dat je je best doet, en al is het soms moeilijk, ik probeer er ook stapje voor stapje mee om te leren gaan. Soms lukt dat, en soms niet.
Maar ik hoop dat je dat ook van mijn kant begrijpt.'
Kreeg ik enkele minuten later een smsje terug van mijn vriend:
'Ik ben zielsgelukkig met jou, ik ben gek op je, en hou van je, en stapje voor stapje komen we er samen, zeker weten.
Dikke welterusteknuffel'
Bienotje schreef:Even relativeren hoor, maar met zulke sms-jes heeft die vent van je natuurlijk geen enkel idee met wat íe nu terug zou kunnen sturen![]()
En waarom moeten jullie dan elk weekend opnieuw een zwaar gesprek voeren. Je hebt toch niet elk weekend weer iets nieuws uit te praten?
zó belangrijk. Hij zou dit moeten oppikken en tot actie overgaan... 
Ragnaaa schreef:wemkelover schreef:Ik wil absoluut niet banketstaaf doen.
Jij voelt je totaal niet meer gelukkig en heb je al met hem gesproken? Zo ja, wordt het dan niet eens tijd om voor jezelf te kiezen. Je bent nog jong maak wat van je leven.
Heb je nog niet met hem gesproken, meld dan dat je met hem wil praten. het liefst vandaag nog, als hij van je houd heeft hij het voor je over als je je stinkmodder voelt.
`
Ik denk dat ik nergens heb gezegd dat ik niet meer gelukkig ben.
Ik ben heel gelukkig met met vriend, en we hebben nog genoeg om samen voor te vechten, anders had ik de knoop allang doorgehakt, en voor mezelf gekozen.
We hebben wat hobbels in de weg, en het is niet altijd makkelijk, maar we vechten voor elkaar, samen.
Opgeven is geen optie voor ons.
Laat ik dat even voorop stellen.
Ik begrijp overigens niet wat je met je laatste zin wil zeggen?
Ragnaaa schreef:Ik zou zo best een lijstje kunnen opmaken met dingen die me irriteren, waaraan ik me erger, die me soms verdrietig maken, die ik mis, die ik jammer vindt, etc.
. BraveSpots schreef:Ragnaaa schreef:Ik zou zo best een lijstje kunnen opmaken met dingen die me irriteren, waaraan ik me erger, die me soms verdrietig maken, die ik mis, die ik jammer vindt, etc.
Ik erger me best weleens aan mijn vriend, maar dat ie me verdrietig zou maken, dat zou voor mij de grens zijn. Ik heb mijn relatie om gelukkig te zijn, niet om me slecht te voelen.
Ik verwacht van hem dat ie er alles aan doet om me gelukkig te maken, om te zorgen da ik niks mis. Net zoals ik er alles aan doe om dat te verwezelijken bij hem.
Dat lukt natuurlijk niet altijd en overal, maar hij zou me nooit maar dan ook nooit met opzet verdriet doen, en dat is voor mij heel veel waard.