-beschermend! - veel gevoel voor humor. (die heb ik in dit topic ook al vaak langs zien komen) - emotioneel. veel jongens zijn behoorlijk snel geraakt (teminste mijn vriend wel)
Qimm
Geplaatst: 03-07-09 15:31
1) lekkere geur (vieze geuren dus niet ) 2) sterk(er zijn dan ik) 3) piem0ls
Malibu
Geplaatst: 03-07-09 15:34
Nuchterheid Eerlijkheid Humor En die heerlijke stevige armen om lekker tussen te kruipen...
Wat ik ook fantastisch vind is dat mijn vriend niet snel jaloers is. Maar als hij het is probeert hij het te verbergen, en dat lukt nooit zo goed wat weer tot grappige situaties leid
Anoniem
Geplaatst: 03-07-09 15:41
Sex Genegenheid brede schouders lekker om tegenaan te kruipen
Hmm maar 3 punten?Wel wat weinig maar ik zal mn best doen
1: Ik vind het heerlijk hoe ongecompliceerd mannen kunnen denken. 2: Humor, humor en nog eens humor! 3: Bij de meeste manner die ik ken kan je gewoon stil zijn zonder dat het ongemakkelijk is. 4: Toch stikum een nummer 4 , als mannen eenmaal ge-emotioneerd zijn menen ze het ook echt (over het algemeen )
En uiteraard die aantrekkelijke borstkas
Evony
Geplaatst: 04-07-09 18:25
over mannen in het algemeen:
- super humor - nuchter - totaal niet achterbaks - straight to the point
haha ja de top drie is wel erg bevooroordeeld door mijn lieve mannetje grinz
-hij maakt dat ik me de meest sexy lieve heerlijke vrouwmens voel *in zijn ogen, dat is het enige dat voor mij telt, maar oooo wat is dat fijn* -zo zorgzaam en attent(of is dat ook zoals 1?), en hij maakt me altijd aan het lachen - met hem kan ik de wereld aan: sterk, daadkrachtig en straight to the point
Nell_
Geplaatst: 04-07-09 18:56
Mijn vriend heeft veel goede kanten
- We kunnen samen erg goed lachen! (Hij heeft dus veel humor) - Hij laat me vrij - Hij is gewoon lief, en heeft veel voor me over!
*Humor *mijn rots in de branding * geeft me de vrijheid die ik nodig heb met bv paard (en zeurt daar ook niet over) * en idd, soms lekker samen stil op de bank zitten genieten van de stilte
silfie35
Geplaatst: 04-07-09 22:15
Heheh! Eindelijk! Eens een positief topic over mannen! Ik dacht al bijna, dat er niks positiefs meer aan mijn geslacht was, maar het lijkt mee te vallen! Ik ben benieuwd!