Daarnaast stuur ik gemiddeld 750 smsjes per maand, soms iets meer en soms iets minder. In totaal ben ik rond de 30 euro kwijt aangezien ik gelukkig wél een smsbundel heb. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
holly schreef:Ciara, ik heb een sim only abbo![]()
Wel eerlijk zijn he dames![]()
Ik heb het topic niet alleen geopend voor de gezelligheid, maar tevens ook als een soort van "mmm als ik dat zo eens bekijk, gebruik ik mijn lieve-leuke-handige telefoontje wel iets te gemakkelijk en kost het me onnodig veel geld door mijn gekwek"
Inderdaad Mae, ik gebruik msn met microfoon om te bellen met mijn kwebbelgrage vriendin. Uren kleppen, kost geen drol, heel handig.
Het is niet de bedoeling op tafel te gooien hoeveel je maandelijks betaald (niet iedereen gooit dat graag bloot)
Ik wilde het graag hebben over.....wat doe je met je foon, hoe ziet jouw telefoongebruik-gedrag eruit?
Ben je net als ik kort van gesprekstof en gewoon to the point, of ben je juist iemand die veel smst en hele verhalen afsteekt bij het bellen?
Heb jij naast je mobiel ook een vaste telefoon? Dat maakt namelijk een wereld van verschil listiglistje schreef:Citaat:Hoe hoog is jouw telefoonrekening?

Quellian schreef:Ik zit meestal tussen de 75 en 100 euro per maand en heb ook nog vaste telefoon thuis
Het is meer dat ik in de auto van m'n werk naar huis graag bel, sta vaak in de file en alleen is ook maar zo alleen.
) Heb mijn telefoonabbo via het erk, maar moet wel zelf betalen. Vind het echt veel geld... (ik kan ook gewoon minder bellen natuurlijk
) 

) 
Weet nu dat mn geld in veel belangrijkere dingen gestopt kan worden, hihi.
40 smsjes op een dag zijn geen uitzondering..
Twee maanden geleden had ik daardoor een íéts te hoge telefoonrekening, van ongeveer €140,-