vriend laat niks van zich horen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:24

In een relatie ben je er voor elkaar in goede en in slechte tijden. Ik vind persoonlijk niet dat je het kunt afdoen met "zo zijn mannen". Mijn vriendje zou zo nooit doen. En indien wel dan ben ik heel snel klaar met hem. Ik vind het een teken van desinteresse als hij in zo'n geval niets zou laten horen. En die bullshit van ik heb het druk zou ik ook gelijk de kop in drukken. Blijkbaar ben je dus niet zo belangrijk voor hem. Zit de liefde niet zo diep.

In ieder geval een heel voorspoedig herstel toegewenst!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:24

heb gister ook een kleine ingreep gehad en vriendje was thuis ong. een half uurtje nadat ik thuiskwam (was naar mijn ouders gebracht door een vrind die in de buurt was van waar ik behandeld was dus die heeft me meegenomen) en heeft de hele avond heel lief voor me gezorgd, heeft me meegenomen naar de paarden en heeft daar voor mij alles gedaan terwijl ik op een steen zat :o

Maar hij vraagt wel elke keer "en, ben je nog een beetje zielig" :D

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:27

zeker als je zelf kwetsbaar bent voelt het kl*te als ie dan niks laat horen
ik kan er ook verschrikkelijk pissig om worden en me onzeker gaan voelen..

heb me vriend wel eens gevraagd of ie een bord voor zijn kop heeft :P
daarna was de boodschap wel duidelijk

tegenwoordig wacht ik gewoon geduldig af en als ie helemaal niks laat horen(wat ie gelukkig nooit doet ;) ) dan kannie een paar dagen de pot op hihi

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:29

Ik vind het een beetje onbeschoft om niks te laten horen. In deze moderne tijd waarin iedereen een telefoon heeft kun je best wel even 2 minuten bellen om te vragen hoe het gegaan is. Ik zou hem zelf denk ik niet eens een sms gestuurd hebben of gebeld hebben.

hiboune

Re: vriend laat niks van zich horen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:31

de smoes ik had het druk lach ik altijd heel hard om..
je kan zelfs smsen op de wc en als het moet onder de douche zeg ik dan altijd :P
en me vriend rookt nou als je tijd heb om een peukie te roken heb je ook tijd om een sms te sturen :P

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 09:35

Ik heb nog niks gehoort hoor.. en ja hij had me om 5uur gesmst maar niet uit zich zelf... en hij zei ik bel je nog wel maar hij heeft niet gebeld... ben toch wel pissig op hem.. iedereen smst en belt me, zelfs zijn kamaraden! waarom hij niet?
1 smsje was al genoeg als hij savonds op bed lag van : nou sorry had het druk maar hoe gaat het nu? maar dat nog niet eens..

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:37

de l*l ;)

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 09:39

idd grote l*l!!

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:40

netjes is het niet van hem..
je zit jezelf nu echt op te vreten he :P
zal ik hem nou smsen of niet hihi
heb je een bord voor je kop!? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:45

rakkertjuuhh schreef:
Ik heb nog niks gehoort hoor.. en ja hij had me om 5uur gesmst maar niet uit zich zelf... en hij zei ik bel je nog wel maar hij heeft niet gebeld... ben toch wel pissig op hem.. iedereen smst en belt me, zelfs zijn kamaraden! waarom hij niet?
1 smsje was al genoeg als hij savonds op bed lag van : nou sorry had het druk maar hoe gaat het nu? maar dat nog niet eens..

Waarom sms of bel je hem niet en geef je aan wat je er van vindt? Je kan toch smsen dat je het niet leuk vindt dat ie niet even langskomt nadat je bent geopereerd?

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:47

De meningen verschillen duidelijk, maar als mijn vriend niks van zich zou laten horen, óók toen we nog maar kort een relatie hadden, zou hij heel wat uit te leggen hebben en waarschijnlijk exit zijn. Ik zou op zijn minst verwachten dat hij me zo snel mogelijk wilde spreken en eigenlijk ook dat hij naar het spreekuur zou komen. En dat zou ik zeker ook voor hem doen.

Veel sterkte met de situatie en je knie natuurlijk!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:48

Ik zou hem gewoon nu even bellen en zeggen wat je er van vindt.

Ik persoonlijk zou echt behoorlijk pissig zijn :o Ik denk echt dat er dan een scheur in onze relatie zit.
Hij hoeft van mij niet mee naar het ziekenhuis en er de hele tijd te wachten, maar ik ga er toch wel vanuit dat hij belt of langskomt zodra hij weet dat ik weer een beetje aanspreekbaar ben.

Hoewel we wonen samen, dus hij zal wel moeten anders kom ik niet meer thuis :+

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:49

Ik zou er ook niet tegen kunnen als mijn vriend niet eens even iets van zich zou laten horen, maar ik zou wel aangeven dat ik dat dus echt niet leuk vind..

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:50

ja ik dus ook..
ik had allang een sms gestuurd of gebeld waar die met zijn hoofd zit :P

grietsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:59

Ik ben van mening dat hij best iets van zich kon laten horen!
Persoonlijk zou ik hem dan ook niet meer bellen of smsen maar hem er op aanspreken zodra hij langskomt! Begrijpen ze vaak toch net iets beter als je het zo direct zegt ;)
Maar het is wel jammer!

Iig veel sterkte met herstellen!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:02

ik zou wachten tot hij wat van zich laat horen..kijk wat hij te zeggen heeft en oordeel dan pas..je kan nu wel boos worden..maar uit eindelijk heb je jezelf er alleen maar mee!
ik zou het ook niet leuk vinden,en zoiets hebben van zoek het maar uit..zoek jij maar contact en heb een goede reden..heb ie dat niet of zoekt hij helemaal geen contact meer..dan is het voor mij ook exit hoor :)

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:19

Bij sommigen komen de mannen er wel heel makkelijk vanaf hoor 'zo zijn ze nou eenmaal'. Ik weet zeker dat mijn vriend meteen zou bellen en langskomen, lijkt me ook wel logisch en heel erg fijn als je in het ziekenhuis ligt.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:19

Sorry hoor maar 'Mannen zijn zo' vind ik echt geen excuus.

Ik heb geen super zorgzaam type vriendje ofzo, maar hij zou bij zo iets wel iets laten horen, of aanbieden om me weg te brengen.
Bij anders soort dingen moet ik zelf even aangeven dat me iets belangrijks te wachten staat, anders zou hij niet een succes sms sturen. Hij moet wel wéten dat het belangrijk is.

Ben ik nu de enige waarbij de zin: 'He's just not that into you' op borrelt?

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:23

Mijn vriend zou mij voor de operatie bellen, erna én hij zou proberen zijn werk te verzetten naar een andere dag om erbij te zijn in de avond. Uit zichzelf..hij zorgt beter voor me dan dat ik doe voor mijzelf haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:25

Dat mannen zo zijn is geen excuus, het ís gewoon zo.. Ik weet iig dat mijn vriend zo is.. En ja hij is wel gek op me en hij is wel "In to me" maar hij vergeet dat soort dingen gewoon en denkt er niet zo bij na.. En nee, daar ben ik op sommige momenten niet blij mee, maar ik laat het dan weten door het hem direct te zeggen (bellen of sms).. Vage smsjes sturen zoals TS deed wérkt gewoon niet bij zulke mannen. Je moet gewoon letterlijk zeggen dat je het niet leuk vindt dat ie niks laat horen na de operatie. Wacht dan een reactie af en oordeel dan of je het accepteert of niet.. :n

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:28

Suuzert schreef:
Mijn vriend zou mij voor de operatie bellen, erna én hij zou proberen zijn werk te verzetten naar een andere dag om erbij te zijn in de avond. Uit zichzelf..hij zorgt beter voor me dan dat ik doe voor mijzelf haha.

yupz zo een vent heb ik ook :j

vind het belachelijk dat hij niks van zich heeft laten horen :\
en zeker de reactie op jouw sms is om te huilen

meid,ga goed nadenken over wat hij waard is voor jou en het belangrijkste: jij voor hem!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:30

Sssssooooooooo die van mij had ik de (ziekenhuis)deur allang gewezen!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:30

Rakkertjuuhh.. Als je alleen maar wil horen dat het een oelewapper is, wil ik dat ook wel neerzetten hoor :D

Maar kun je hem zelf niet even bellen en gewoon eerlijk zeggen dat je het fijn zou vinden als íe even bij je langskomt. :) Jullie hebben als ik het goed begrijp nog niet zo lang met elkaar en er is ook geen sprake van samenwonen of zoiets denk ik. Misschien heeft íe gewoon even geen idee wat íe voor je kan doen en wat jij ervan vindt.

Laat je in ieder geval door allerlei verschillende reacties hier op stang jagen. Eerst verhaal halen en dan verder oordelen idd.. ;)

Voor de duidelijkheid, mijn vriend zou er nu ook voor mij zijn. Maar de eerste 1,5 maand was onze relatie niet zoals nu en was dat zéker anders geweest ;)
Laatst bijgewerkt door Bienotje op 03-07-09 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:32

Ik zou hier flink pissig om worden :=

Mijn vriend neemt zelfs vrij om me van Schiphol op te halen als ik 9 dagen op vakantie ben geweest.

Ik zou als ik jou was de telefoon pakken en even laten weten hoe ik er over denk.

Beterschap iig :)

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:35

Het blijft toch een teken van desinteresse in jou! Dus dan zou ik me afvragen wil ik dit wel? Je hebt al gesmst en daarop stuurde hij een smsje terug. En daarna heeft hij niets meer laten horen ondanks de belofte dat hij zou bellen? Ik zou zeggen aju paraplu. Er zijn meer mannen dan kerken. En ook hele attente hoor! En het is geven en nemen in een relatie. Ik vind het geen excuus dat hij er niet aan zou denken of geen tijd zou hebben. Dan is het gewoon een hele grote paardenl*l. Geef nogmaals aan hoe je erover denkt en als het dan nog niet tot zijn botte hersens doordringt lekker de rambam laten krijgen. Er komt vast wel een veel leukere vent op je pad!